2009 aangebroken, de pil de deur uit!

• hallo smdj,

Hoe gaat het met jou?
    Hoe was het de 5de geweest?

Groetjes,

Laissa
  • hey laissa hier alles oke met de kleine spannend zeg jij deze week zeker en ga je het geslacht komen vertellen blush.gif

hier een beetje cry.gif ben deze week terug beginnen te werken thumbdown.gif
  • Hoi Hoi!!!

Alles goed gegaan bij gyn! En we weten het geslacht!!! Een koningswens wink.gif .

Hoe gaat het verder met jou?

groetjes,

Laissa
  • laissa leuk zeg super <3 bigsmile.gif

hier alles goed ik voel sinds deze week de kleine al twijfelde eerst maar eht inderdaad de baby al <3

morgne terug werken thumbdown.gif cry.gif hopelijk gaat deze week mle beter af dan vorige week thumbup.gif
  • Dag meid!

Super als je de kleine voelt he!
    Ik begin de baby ook te voelen (bij mij zo laat omdat placenta hoog en voorkant ligt) wink.gif

Dat werken ja. Bij mijn dochtertje had ik het er heel moeilijk mee en uiteindelijk na veel vijven en zessen gestopt als zelfstandige (te druk en teveel uren) en ben dicht bij thuis als juriste gaan werken en nu valt het super mee!

Ben blij dat ik de klik heb kunnen maken! Want elke zondag werd ik gewoon ziek (en wist niet waarom totdat mijn cent viel natuurlijk...werkziek zoals een klein kind dat schoolziek werd).
    Gelukkig ben ik daar over heen en blijft het zo natuurlijk. Maar het is altijd heel moeilijk om afscheid te nemen van de kleintjes en je moet er niet alleen lichamelijk klaar voor zijn maar ook mentaal natuurlijk.

Hopelijk valt het werken je mee!
    denk aan positieve dingen!

groetjes,

laissa
  • hey laissa alles oke met je ?

heir gedaan met werken de baarmoeder is al overactief dus niks meer doen thumbdown.gif niet handig met daphné he cry.gif maar ja volgende week verlof en daarna normaal terug naar ga me laten thuis zetten het gaat niet thumbdown.gif

hier krijgen we nu een baby2.gif <3
  • Hello girl!

hier alles ok, alleen sinds een paar dagen serieus rugpijn!
    Voor de rest alles goed, over twee weken gaan we op vakantie met de auto naar Italië, ben benieuwd hoe dat met de kleine zal gaan.

Wel sneu voor jou he, zeker met de kleine meid! DAt is idd niet makkelijk om dan te rusten, zeker niets forceren, desnoods de kleine af en toe naar familie ofzo, zodat je wat kunt rusten!

Wat bedoelen ze precies met dat de baarmoeder overactief is?

Groetjes,

Laissa
  • wat ze daar juist mee bedoelen heb ik niet gevraagd maar men buik komt vaak hard en das nu al pijnlijk en daarom sprak hij over de baarmoeder die overactief is sadhug.gif

geniet van de vakantie he bigsmile.gif hug.gif
  • Dag meid,

Oei ja dan kan je beter rusten he!
    Hier alles ok, volgende week vertrekken we met de auto naar Italie (gardameer). Ben benieuwd voor de eerste keer met de auto! Hopelijk gaat dat goed met de kleine!

groetjes,

laissa
  • WAt een schatje! Zo lief!
    En wat inventief he, zo gaat het ook!

groetjes,

laissa
  • hoi hoi,

lang geleden, nog alles ok met je?
    Lukt het rusten nog?
    gr laissa
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld