2003 gestart ... zonder pil

• Ja Lize juist chi-chi mamdam ofwel een heel egoistische madam ikke ikke ikke en de rest kan stikken...

Mallo
  • Leen, niet van wakker liggen hoor.
    Je zal wel wat blikken in jouw richting krijgen natuurlijk, maar het is toch niet zo dat jij alle aandacht gaat opeisen?
    (wat ’n onmogelijk mens seg!)
  • Leen wanneer vertel je het aan je ouders?!

En maandag ga je naar je bma, spannend h?, is dat ’s avonds ?

Maaike was jij dat die een bma als nicht had die in Diest haar praktijk had, en jou adressen had gegeven enzo! Heeft ze toevallig geen goede adressen voor Sint-Truiden? Da is er tocn niet ver vanaf...

Lize
  • Lize zal haar wel kennen eentje met bruin haar en een beetje bleke huid.
    Nogal een verlegen meisje maar wel een heel lieve.
    Doet haar vriend ook niet in de verkoop van keukens??

Mallo
  • Mallo; da feest is op 8 november.

dus ik ga het zeker daarvoor vertellen!!
    en ga het me niet aantrekke!!

Ben ermee weg

Tot maandag iedereen

Leen
  • Ja bruin haar en e bleek velleke, da is ze! Ze heeft ook Xbenen!
    En rijd met ne Clio (blauw - paars)

Lize
  • Ohhhh Leen zeker doen!!!!

Goed weekend.

Mallo
  • Leen goed weekend!

Lize
  • Dienen auto dat weet ik niet.
    Maar zal ze wel zijn.
    Ben er ook mee weg eerst vlug gsm kopen.
    Dan hubbie eens gaan bezoeken aan zee.....
    Deze avond kom ik nog wel eens lezen

Groetjes aan iedereen en een goed weekend.

Mallo en Looper
  • ik ben ook ribbedebie...
    Goed weekend iedereen.
    En ik ga volgende week voor de diploze week!

Lize succes met je test zondag he !!!

Els, 9/6*18 september
  • Mercikes nog eens aan iedereen die mij zo goed steunt!
    Aangezien iedereen stillekes aan vertrekt ben ik ook riebedebie...

Voor iedereen een goed weekend en laat jullie maar goed verwennen!

Mij zal je pas op maandag horen! Of als ik supper nieuws heb misschien eerder!

Daaaaaaaaaggggg

Lize
  • Snif snif, iedereen is precies al naar huis... Goed weekend, iedereen!!! Lize, we thumbup.gif !!!
    Liesje, nog een klein uurtje doorbijten en dan is het weekend!!
    Is er nog iemand??

Liesje
  • Liesje,

ik ben er nog, maar nog maar voor een half uurtje. Zeg, denk je niet dat het tijd is dat we een vervolgrubriek opstarten? Deze rubriek heeft al bijna 400 pagina’s... En ik heb net es gekeken: ik ben er al bij van ongeveer pagina 50... haha ne ancien.

Ik heb stukje van mijn tand gebeten. En ik voel dat constant, maar ik heb dus heilig schrik voor tandarts. Ik weet trouwens niet of het heel veilig is om je als zwangere te laten verdoven? Jij enig idee? Enfin, zolang het geen pijn doet, gaat deze meid toch niet naar de tandarts bigsmile.gif

Kaat
  • Oef, Kaatje, toch niet alleen...
    Ik denk dat de tandarts dit toch wel zal weten, zeker... of de bma.
    Een ex-collega van mij moest eens geopereerd worden in haar mond en er was een plaatselijke verdoving nodig. Ze was ook ongerust omdat ze dacht dat ze zwanger was (uiteindelijk toch niet). Ze had het aan haar dokter gevraagd en die zei dat plaatselijke verdoving geen probleem was. Natuurlijk was zij eventueel nog maar heel pril zwanger, ik weet niet of dat een verschil maakt.

Ik stel voor dat we maandag met z’n allen brainstormen voor een nieuwe rubriek, met een nieuwe titel!!

Liesje
  • Ik blijf ook niet lang meer. Nog 10 minuutjes!
    Tot maandag dan!!

Liesje
    3/28 * 27 aug
  • Doei, goed weekend!
  • Allez ik zit al aan blz 378 ...nog een tien tal te gaan zeker??? Tis wel echt waar dat vrouwen kunnen tetteren amaai!

KAATJE?? mag ik uw buik ook eens zien please? ingske_vdw@hotmail.com

Ben net terug van Wijnegem...tgaat een goeie winter worden, veel zwarte kleren!
    Ben ??n dag overtijd, maar het is echt wel ongi tijd, kvoel het aan heel mijn lijf!
  • Zo alle boodschappen voor de BBQ zijn gedaan. En nu: ben ik weer eens ziek aan het worden. Ik voel me zo rot. Vanavond hadden we vrijgezellenavond maar van mijn vriend mocht ik niet gaag. Is ook niet slim; morgen weer een drukke dag en maandag de bruiloft. Ik hoop dan toch weer beter te zijn!

Volgende week een spannende week voor Marion, Nele en Liesje. Ik duim voor jullie hoor.

Chrisje om nog even op jouw vraag in te gaan. Als de arts in jouw bloed heeft kunnen zien wanneer je EJ was, dan berekent hij/zij van daaruit de NOD. Die is namelijk altijd +/- 12 dagen na de EJ.

Fijne avond iedereen, en tot ziens. Ik kruip in bed.

We hebben trouwens wel ondanks dat ik ziek was nog geklust. Was namelijk veel te lang geleden. Eerst mijn ongi (tegenwoordig ruim een week!) en toen zat vriendlief in de nachtdienst. Het werd tijd vond ik content.gif
  • Hoi Inge, ik duim dan ook voor jou. Al 1 dag overtijd...spannend! Ik hoop dat je geen gelijk krijgt met je ongi-gevoel.

Leen, wat een verhaal (van je schoonzus). Zoiets bedenk je toch niet. Ik zou me niet teveel van haar aantrekken hoor, wanneer je het ook vertelt ze zal niet staan te juichen blijbaar. Dus gewoon vertellen!

Rineke
  • Hoi,

Omdat deze topic "2003 gestart... zonder pil" te groot geworden is (7720 berichtjes) en daardoor teveel van onze server vergde, zijn we met een tweede deel gestart. www.9maand.com/forum/reactions…
    Hopelijk kletsen jullie nog heel wat af!

Groetjes en veel succes met het zwanger worden,
    Eva
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld