2 meisjes, nu een jongen?

• Hier gisterenmorgen een negatieve ovulatietest - 's avonds positief en vanmorgen terug negatief (chance dus dat ik gisterenavond nog getest had). Ik voelde mijn eisprong ook (hevige steken - buikpijn) vannacht was het over.
    Kan dit zo snel opeen?
  • Nee meestal zit er echt 1 tot 2 dagen tussen hoor.
    Denk dat je vanavond en morgen nog eens moet klussen en dan ben je klaar.

Denk morgen je eisprong .. als ik er een dag op moet zetten thumbup.gif
  • Ik vroeg me iets af.
    Samantha, je hebt zoveel dames naar een zwangerschap begeleid. Volgens jou methode moeten ze rond de eisprong klussen, juist?
    Als dat zo is, hoeveel jongens en meisjes zijn er geboren? Als ik op die theorie moet afgaan zouden bij je dames meer zonen dan dochters geboren zijn.
  • Jezzz ddat klopt.

[url=www.thermo-meters.nl/statistie…">www.thermo-meters.nl/statistie…]www.thermo-meters.nl/statistie…">www.thermo-meters.nl/statistie…[/url]

Ik heb bijgehouden hoeveel zwangeren er zijn en wat het geslacht is en de kans is 65% voor een jongen. Er zijn vorige week weer 2 jongens op komst bekend geworden (ik reken ze pas mee na 2 echos van hetzelfde geslacht meestal de 17w en 20w echo)

Tot nu toe... klopt de theorie dat je voor een jongen dichtbij eisprong moet klussen. Ik heb de 3 dagen voor ei en dag van ei als klusdagen aangegeven en die dagen klussen de dames elke dag. 3 klussen minimaal van 3 dagen voor ei tot de dag na eisprong is het recept voor een jongen gebleken tot nu toe.

Heb tot nu toe 7 dames naar geslacht laten klussen (kan het nooit beloven maar voorkeursklussen maken is te onderzoeken) en 5 ervan zijn bekend en krijgen waar ze naar geklust hebben. 3 meiden en 2 jongens daar bekend. De andere 2 zijn tussen de 6 en de 10w ver dus dat duurt nog even.

En er zijn er nog een paar bezig geslachtsgericht proberen te klussen maar pas gestart dus nog niets bekend of het raak is.

Wie mee wilt doen is altijd welkom wil het graag proberen in de praktijk uit te testen. Tot nu toe werkt het ja.
  • Samantha80, hoe gaat dit dan in zn werk als ik wil meedoen voor het geslachtsgerich t klussen? Ben hier wel benieuwd naar smile.gif

En hoe zit het met de dames die hier kwamen reageren, zijn jullie intussen zwanger v jongen/meisje? smile.gif
  • Dat weet ik hoe dat moet, sweettalk. Hier wou ik een jongen en heb een jongen gekregen.

Als je een jongen wil moet je klussen net voor je eisprong omdat de mannelijke zaadcelletjes het snelste zijn.

Wil je een meisje dan moet je 2 dagen VOOR je eisprong klussen want de vrouwelijke zaadcelletjes overleven langer.

Wij hebben dus geklutst net voor de eisprong. Is het toeval of klopt de theorie toch?

Succes
  • Wij hebben 2 jongens, de eerste was onverwacht, Alec hebben we voor geklust... enkele dagen voor eisprong vlak voor eisprong. Ik was zwanger van een meisje, zie banner, maar zij kwam ook onverwacht, en weet niet wanneer we zouden geklust hebben..

Ik hoop dat wij in de toekomst nog eens een meisje mogen verwachten. Al klinkt het mss egoistisch om naar geslacht te klussen... Ik denk ook.dat de teleurstelling groter is als je dan niet krijgt wat je wou smile.gif
  • Dat moet vreselijk zijn, sweettalk om je kindje op 25 weken zwangerschap te verliezen. Heel veel sterkte nog. Maar zou het niet juist moeilijker zijn als het weer een meisje zou zijn? Zou het dan niet beter terug een jongen zijn?
    Ik kan me er niet over uitspreken. Ik weet niet wat je doormaakt sadhug.gif
  • Bedankt. Het gaat op en af maar meestal 'af' smile.gif Naar mijn gevoel wil ik gewoon liefst een meisje, al zal ik wrs banger zijn bij een meisjeszwangerschap dan een jongen. Om de 1 of andere.reden denk ik dus dat ik geen meisje kan krijgen
    nervous.gif
    Maar ik wil zo.graag een dochtertje, wij waren zo blij met ons meisje... Blijer dan ik gedacht had, mijn vriend wou HEEL graag een meisje maar mij was het om het even...
    Maar goed, ik weet als ik nog eens zwanger zou zijn, dat dit de laatste keer wordt... Daarom wil ik het er wel eens op wagen, de dag dat het zo ver komt smile.gif
  • Ga je voorlopig terug aan de pil, sweettalk?
  • Goh ik weet het niet. Ik ben al bijna 5jaar zonder pil, na mijn eerste zwangerschap door de pil heen had ik liever geen onnodige hormonen meer in mijn lichaam...
    Ik lees hier nu wel veel vrouwen die dat wel deden na een curretage, maar na een bevalling als deze, geen idee...

De vroedvrouw zei dat het 'mss' goed was maar dat de gyn dat bij mijn nacontrole wel zal zeggen, maar dit is 6 weken na de bevalling, ik hoop dat ik tegen dan al terug een cyclus heb en dat het dan al niet meer nodig is.. maar weet niet hoelang het duurt eer alles terug op zn plooi valt daar vanbinnen smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld