10 dagen overtijd - negatieve urine-test

• wave.gif

ik zou hier graag even mijn verhaal kwijt willen.. omdat ik zo twijfel... omdat ik niet goed weet wat te doen... omdat ik wil weten of er nog mensen zijn in mijn geval...

Ik ben 26 jaar, en al sinds april gestopt met de pil. Sinds dan heb ik een super-regelmatige cyclus (altijd 24 dagen).
    Nu ben ik al op dag 33 en nog steeds geen devil.gif
    Wij zouden ontzettend graag een kindje willen en ben dus daarom nogal in de was. Eens te meer omdat ik gisteren avond een zwangerschapstest heb gedaan en deze negatief bleek.
    Na mijn eisprong heb ik tekenen die konden wijzen op een "innesteling".
    Ik heb soms wel steken in mijn borsten, en pijnlijke onderbuik... soms een beetje misselijk, en moet ook vaker plassen.
    Volgens mij zijn dit toch een beetje tekentjes dat ik wel eens zwanger kan zijn... Maar waarom blijft die urine-test dan negatief?
    is er nog iemand in mijn situatie?
    en hoe is het dan afgelopen --> zwanger/niet zwanger...

candle.gif laten we hopen dat ik niet alleen ben wink.gif

x Do-mini
  • Er zijn er hier nog geweest met een negatieve urinetest en een positief bloedonderzoek. 'k Zou zeggen, ga eens naar de HA en laat prikken. 't Resultaat heb je ten laatste de volgende dag (tenzij je in't weekend laat prikken, zoals ik) en het is de manier om 100% zekerheid te krijgen.

candle.gif dat het gelukt is!
  • hey do-mini!

ik zou ook bloed laten trekken dan ben je zeker en op je gemak. Ik hoor wel vaker dat de urine-test negatief blijft omdat de bevruchting soms toch later is gebeurt dan verwacht.

Laat ons iets weten als nieuws hebt he! ik duim voor je thumbup.gif
  • ondertussen heb ik - na 19 dagen overtijd - mijn regels gekregen...
    had ook bloed laten nemen, en was ook negatief... dus ik moest me ermee verzoenen dat het niets was... zeer teleurstellend.
    opnieuw dan he.
    ik ben wel in de war, want normaal had ik altijd een cyclus van 24 dagen.. en ineens 43.
    Dus nu maar afwachten wat het volgende maand wordt!
    bedankt alvast

xx
  • ooh wat erg.. ik heb het ook ooit meegemaakt, 14 dagen overtijd. wel geen symptomen zoals jij, maar gewoon een late eisprong. leuk is anders he. op naar de volgende ronde, ik doe mee! wink.gif toitoitoi!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld