1 januari 2003 !!!

• Hoi,

ik heb vanmorgen toch maar eens getest maar zoals ik wel verwachtte: negatief.
    Het goede nieuws is dat de duiveltjes er nog steeds niet zijn. Dus als die nog een tijdje weg blijven, zal ik binnen een paar dagen nog eens opnieuw proberen.

Groetjes,
    Leen.
  • Hey meisjes!
    Jullie leven toch nog, h??
    Het is hier zo stillekes! upset.gif disappointed.gif

Leen.
  • Hey Leentje, ik ben er nog hoor, maar wel een druk weekend gehad omdat het zondag mn verjaardag was. Dus de familie op bezoek, het was druk maar wel heel gezellig. Heb je nu de duiveltjes al gezien? Ik thumbup.gif van niet he!! all? meiden laat wat van je horen he. Rond dit weekend zijn on ze SUPERklusdagen, dus we gaan ervoor hihi
  • Hey Francis, proficiat met je verjaardag, h?!!!!!! bigsmile.gif bigsmile.gif bigsmile.gif

Hier zijn de duiveltjes ondertussen wel al doorgebroken. bored.gif Maar ze zijn ondertussen ook wel bijna al voorbij. tongue.gif
    Dat wil zeggen dat de klusperiode op komst is! smile.gif
    En ge moogt nekeer raden wanneer mijn beste klusdag is:
    op Valentijn!!! bigsmile.gif bigsmile.gif bigsmile.gif
    ’t Kon nie beter zijn, h?. wink.gif

Tot hier mijn relaas.
    Tot de volgende keer!

Groetjes,
    Leen.
  • dat is hier wel kalm he leen, ik denk dat ze allemaal vertrokken zijn naar een ander forum, jij ook misschien? Laat iets weten meiden waar jullie zitten, dan kom ik erbij, tot later??
  • Hey Francis,

ik ben hier nog steeds, nog niet verhuisd.
    Vind het jammer dat we aan het leeglopen zijn! disappointed.gif

Dus mannekes, laat nog eens van jullie horen!!!

Ik heb op dit moment niet heel veel te vertellen. De duiveltjes zijn weg, dus nu zijn we aan het wachten op de klusperiode.

Groetjes,
    Leen.
  • Derde keer goeie keer???

Ik wou dit forum eventjes opfleuren met wat smilykes maar ’t werd telkens geweigerd!! >sad.gif

smile.gif

Daarom zal ik het zo eens proberen. tongue.gif

content.gif

En laat nog eens iets van jullie horen, aub!!!!!

bigsmile.gif

Groetjes,
    Leen. smile.gif
  • Hoi Leen,

T is hier toch maar kalmpjes he, misschien zouden we toch beter verhyuizen naar een ander forum? Misschien bij 2003 gestrart zonder pil?? Laat me iets weten, en anders zie ik je daar??

Groetjes Francis tongue.gif
  • Hey Francis,

dat wordt hier precies een onderonsje, h?. wink.gif
    Voor mij is het goed om te verhuizen, hoor. (’t is daar op dit ogenblik precies ook juist wel stillekes!) Proberen waard alleszins.
    Ik zie je daar dan wel eens, h?!

Groetjes,
    Leen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld