1 jaar gestopt met de pil en nog niet zwangerls

• 1 jaar gestopt met de pil en nog niet zwanger

Hey hey

Wat een tof forum! Ik ben nu een exact 1 jaar gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger! Frustratie alom zeker nu dat 3 van mijn vriendinnen al zwanger zijn toen dit nieuws kwam heb ik gehuild als een klein kind. Vorige maand hebben we ontdekt via bloedonderzoek dat mijn eisprong een week late valt dan ik uitgerekend had. Was zo boos op mezelf. Mijn man is ook al getest en daar is alles ok. Nu ben ik twee dagen voor mijn regels en ik kan de muren opkruipen van de zenuwen. 9 september ga ik naar de gynecoloog. Zo bang dat ze iets vinden dat niet goed is.
    Mijn man is ook heel gefrustreerd omdat ik elke keer moet huilen als ik mijn regels krijg. Hij haat het om mij zo verdrietig te zien.
    Hopelijk is het snel raak want weet niet hoelang ik die maandelijkse teleurstelling nog aan kan.

Liefs
    Maya
  • @MayaF ik snap hoe je je voelt vervelend is dat het ik ben dan al wel lang dan een jaar gestopt met de pil en ik zit al in ronde 10 ziet proberen zwanger te worden helaas ben ik dus nog steeds niet zwanger.
  • Helaas

Helaas ongesteld geworden ik snap er niets meer van bijna elke dag geklust:( hopelijk brengt het bezoek aan de gynecoloog meer duidelijkheid.
    Ik ben de moed aan het verliezen, mijn kinderwens is zo groot. Ik voel zo een leegte sad.gif.

Liefs

Maya
  • Hmm

Hoi,

Wij ook al een jaar terug bezig....ook steeds elke maand die teleurstelling sad.gif
    Ik was altijd geregeld 28 cyclusdagen, exact tot op de dag, maar sinds een maand of drie steeds anders, dan te vroeg, dan te laat....
    Volgens de banner zou ik dus nu "overtijd" zijn, maar ik vrees er een beetje voor en denk dat de "rode duivels" een spelletje met me spelen.
    Waarschijnlijk morgen ofzo dat ze weer de kop opsteken.... ben afgelopen vrijdag de 5de naar de gyné geweest voor controle.... ze zou dan wel iets gezegd hebben moest ze iets gezien hebben sad.gif dus.....nog steeds in "bangafwachtendanmaar" modus ...

Hopelijk lukt het snel bij jou MayaF want ik ken het gevoel wink.gif x
  • Maya,
    Je moet ook niet elke dag klussen, om de dag is het best dan kan er goed zaad worden aangemaakt.
    Ben je ook al begonnen met vitaminepillen om de vruchtbaarheid van jou en je man te vergroten?
    X succes
  • @Natuur ik denk eigenlijk niet dat je je vruchtbaarheid kan vergroten met vitamine pillen te nemen hoor? Is goed om er nu al mee te starten zodat als je zwanger zou zijn, je lichaam dan al genoeg reserves heeft voor je baby... Maar dat heeft niets met je vruchtbaarheid te maken vrees ik........
  • En inderdaad, elke maand weer die teleurstelling is hels maar kijk vooruit, niet achteruit... Jullie zijn nu aan de eerste stap nog bezig... Als het zo niet zou lukken zijn er nog zoveel stappen die erna kunnen volgen om toch zwanger te worden...
    Het magische woord is "geduld", maar ja... bij mij was dat ook snel op om eerlijk te zijn hoor.........
  • er zijn inderdaad genoeg stappen om te kunnen ondernemen. maar dat is niet niks hoor om zn weg in te gaan. voor beide partijen niet, als koppel moet je dat wel kunnen weerstaan en samen er tegen aan te kunnen gaan.

Wat heb je voor de rest al eens geprobeerd ook al eens met OV testen bezig gegaan?
    ik heb massel dat ik vaak mijn eitje wel voel springen. maar als het niet voelt kan je al snel je vergissen in dagen. En eisprong per cyclus verschild ook, ook al zijn de dagen gelijk. Dus een OV-testje kan dan uitkomst bieden.

Ik ben nu ook al bijna een jaar bezig met mijn nieuwe partner. wel een aantal miskramen gehad dus ik weet dat ik zwanger kan worden. bij mij is qua bloed onderzoek niks naar voren gekomen qua genetica en bloedstolling. Dus pure pech zeggen ze. in nov moet ik weer terug komen en dan gaan we verder de MMM in.
  • Hoi , hier al 1,5 jaar aan het proberen zonder resultaat.
    Nu clomid maar zoveel bijwerkingen dat ik volgende maand even rust wil !
  • @Mops Waarom moet jij starten met Clomid? Heb je geen (regelmatige) eisprong? Ik zou er volgende maand namelijk ook mee starten, maar ik denk persoonlijk wel dat ik een eisprong heb... Maar het werd uitgedrukt 'om de kansen te vergroten'. Ik moet wel op dag 12 dan op controle.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld