Voelt het beter voor een man dan een vrouw?

• Voelt het beter voor een man dan een vrouw?

Een beetje een onnozele vraag maar ik durf ze aan niemand anders stellen en ik ben er best nieuwsgierig naar.

Een ex heeft mij ooit gezegd dat een orgasme van een vrouw niet kan tippen aan dat van een man. Is dat inderdaad zo? Voelt het voor mannen beter, anders? Misschien is het feit dat er iets 'uitkomt' net het lekkere voor een man?

Het heeft verder geen belang hoor, 't is gewoon iets wat ik eigenlijk nooit heb durven vragen aan mijn man maar waar ik eigenlijk best nieuwsgierig naar ben. Mag toch he?
  • Dat kan niemand toch weten, want niemand weet hoe het bij het andere geslacht voelt goofy.gif
    Ik ga ervan uit van wel, zoals je zegt omdat daar iets uit komt. Bij mannen is het echt een ontlading en bij vrouwen is dat toch minder, denk ik. Ze zeggen toch vaak dat het bij mannen fysiek pijn begint te doen als er te veel tijd tussen zit én het lichaam lost dat dan zelf ook op door nachtelijke zaadlozingen. Dus bij hen is het fysiek nodig om klaar te komen en bij een vrouw niet. Daarom dat ik denk dat het bij een man wel intenser is en beter voelt dan voor een vrouw. Dat zou ook ineens verklaren waarom mannen over het algemeen vaker zin hebben in seks dan vrouwen.
    Maar zeker weten doen we dat niet natuurlijk tongue.gif
  • Mannen hebben bovendien nog eens een tweetraps raket. Hun orgasme bestaat uit twee delen. In het eerste deel spuiten de klieren zich leeg in de prostaat en de urinebuis, het tweede deel duwt het sperma ritmisch naar buiten. Dat zijn identiteit dezelfde contracties als die wij voelen. Volgens mijn man is het eerste deel - wat wij niet kennen - het lekkerste. Maar inderdaad, moeilijk te vergelijken. Maar wij kunnen dan wel weer eindeloos klaarkomen smile.gif
  • @Sarah, dat is niet waar. Als je de clitoris te lang stimuleert, wordt die (tijdelijk) gevoelloos en dan kan je (tijdelijk) niet meer klaarkomen.
  • Ik hoef maar een minuutje te wachten, soms zelfs minder.
  • Als ik ik een film twee mensen zie vrijen en die vrouw maakt een herrie, dan denk ik altijd: wat mis ik? Ik voel een plopje, niet veel meer. Mijn vriend gromt wel altijd dus ik vermoed dat het bij hem wel lekkerder is.

Best een interessante vraag trouwens hoor.
  • Mijn man ontploft echt dus ik vermoed wel dat het bij hem beter aanvoelt. Dat zal biologisch bepaald zijn zeker, bij ons heeft dat toch minder nut he. Ik kan perfect onopgemerkt komen, mijn man totaal niet... smile.gif
  • Ano, enkel een plopje? Als orgasme???
  • Eerlijk?
    dat zal je nooit weten.!
    Een plopje als orgasme nog nooit van gehoord..
    Wie het meeste lawaai maakt, wil niet persé zeggen dat jouw orgasme minder intens aanvoelt dan die van de partner.
    En hoe kan een man nu weten dat een vrouwenorgasme minder intens aanvoelt, of omgekeerd?
    Wat bij ons wel een feit is, dat wij meerdere orgasmes kunnen hebben in 1 vrijpartij dan de man.

En niet elke man zal na enige tijd geen seks, een nachtelijke zaadlozing hebben.
    Vraag dit meer eens aan een uroloog wink.gif
    Hangt ook af van persoon tot persoon
  • Een plopje is voor mij misschien iets te licht uitgedrukt, maar nu echt dat ik al gillend klaarkom... pfff in geen honderd jaar! Het is even een zalige kriebeling maar ik heb toch ook de indruk dat het bij mannen veel intenser aanvoelt. Mijn man maakt toch ook altijd geluid en mij hoor je totaal niet... geen idee of dat een indicatie is...

Wel een boeiende vraag eigenlijk, nog nooit bij stilgestaan.
  • @ hierboven.
    Ik denk dat de ene persoon nu meer geluid maakt dan de ander.
    Hier ben ik nu eenmaal luider ( nu ook niet gaan roepen, zoals in de films) en mijn man stiller.
    Hier zie ik en voel ik het letterlijk aan mijn man als hij klaarkomt, maar geluid? neen hoogstens een stillere dan ik, een jaaa of gehijg.
    Mijn orgasme is meer dan een kriebelend gevoel, dat is letterlijk dat alles samentrekt en ik even in hogere 'sferen' zit en toch even moet stoppen om op
    ' adem' te komen, mijn lichaam is dan ook even overgevoelig voor alles, ipv een zaadlozing is het na mijn orgasme een overvloed van nattigheid ( om cru te zeggen).
  • Ik denk dat het niet alleen afhankelijk is van man of vrouw maar ook heel persoonlijk...?
    Mijn man is altijd jaloers op mijn orgasmes, die kunnen heel intens zijn en ik ben erna zo in een soort van roesje 😊, een heerlijk vredig gevoel.
    Mijn man zegt dat hij tijdens het orgasme een heel goed gevoel heeft maar hij kan er niet zo van nagenieten.

Ik geloof zeker dat er een verschil is in intensiteit tussen orgasmes per persoon. Ook bij mezelf is zeker niet ieder orgasmes even intens!

Maar het is idd iets wat we nooit zullen weten ( en denk ik de enige reden waarom ik wel eens een dag een man zou willen zijn 😁)!
  • Afgaande op wat mijn man vertelt en wat ik zie aan zijn gezicht moet het toch lekkerder zijn.

Ik heb een hele tijd bij mijn jongere zus op de kamer geslapen als tiener en dan leer je wel stil zijn. smile.gif Als ik het niet zeg dan weet mijn man zelfs niet dat ik ben klaargekomen. Dat is andersom niet waar smile.gif
  • @ano dan zal jou man bij de gelukkige zijn hé? Mijn man is daar veel minder enthousiast over... Ik geloof echt dat dat heel persoonlijk is en niet afhangt van je geslacht.

Als vrouw kan je de intensiteit verbeteren door heel veel bekkenbodemspieren te trainen 😊!
  • We zullen het nooit echt weten, maar zoooo fantastisch vind ik mijn eigen orgasmes nu ook weer niet. Ik doe het ook nooit met mezelf bijvoorbeeld, ik denk dat de meeste mannen daar toch wel anders over denken smile.gif Er moet dus toch wel een verschil zijn in gevoel. Mijn vriend heeft het echt nodig, ik niet, dat is al een basisverschil.
  • Ik snap volledig waarom een man dat zegt. Het verschil is wat julllie waarschijnlijk ook wel weten
    Bij een man gaat het orchasme namelijk zo : opbouw - spuiten- al het gevoel is weg
    Bij een vrouw gaat het weer zo : opbouw-orgasme-afbouw ... Het gevoel bij ons is nooit instant weg , waardoor wij vaak in een kleine na-roes zetten en het dus minder fel aanvoelen als bij een mand omdat die alles in ene keer krijgt en dan ook alles weer weg is .. Bij ons is het gelijk verdeeld in op- en afbouw. .... Toch nog iets geleerd van biologie hahahaha bigsmile.gif
  • Kiki, ooit al geprobeerd om je clitoris te stimuleren met een vibrator?
    Gegarandeerd succes voor een écht serieus orgasme smile.gif
  • Mijn man hoor je tijdens het vrijen niet maar tijdens zijn ejaculatie komt er een énorme kreun bij de ontlading. Ik peins dus ook wel dat het voor mannen lekkerder aanvoelt. Ik heb zelf ook een zalige nagloed en ik kan het eventueel ook twee keer in een kwartiertje maar dat lijkt me dan ook het enige positieve verschil.
  • Als ik eenmaal klaar ben gekomen, dan kan ik nadien wel blijven klaarkomen, m'n man kent het al zo goed dat hij me na m'n eerste orgasme iedere 30 seconden tot een minuut later er weer eentje kan geven. Ik moet zeggen dat ik in al die jaren er steeds meer van overtuigd ben geraakt dat klaarkomen als vrouw, veel fijner is dan als man... happy.gif

Ik heb al een heleboel upperdare's gehad (een vriendin in de damesgroep is een seksuologe) en al die speeltjes deden het niet voor mij... tot ik deze ontdekte, de eva van Dame products. Ze zijn indertijd met een kickstarter begonnen en ik dacht...WHY NOT... Echt nog geen seconde spijt gehad dat ik die aangeschaft heb: www.dameproducts.com (als je interesse hebt). Leuk om samen en alleen te gebruiken! love.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld