Omkleden op het strand? Sinds wanneer is dat ok?

• Omkleden op het strand? Sinds wanneer is dat ok?

Vorige week ben ik met mijn gezin een paar dagen naar zeer geweest. Op een dag zaten er voor ons op het strand vier meisjes uit Wallonie, ik denk dat ze 16-17 jaar oud waren. Ze waren gaan zwemmen en trokken nadien gewoon voor onze ogen doodleuk een nieuwe droge bikini aan. OK, het was discreet (ze zaten neer op een handdoek), maar toch... zoiets doe je toch niet? Ik stond op het punt een opmerking te maken maar mijn man vond dat ik overdreef. Is dit het nieuwe normaal???
  • Als ze het discreet deden, zie ik oprecht het probleem niet
  • Ik zie het probleem niet. Het is hun lijf. Ze deden het discreet. Je overdrijft. Kijk dan de andere kant op. Niemand hoeft zich te schamen voor zijn lichaam. Oke het is geen naaktstrand maar het gaat enkel over discreet omkleden.
  • In hoeverre kun je discreet een bikini omwisselen vraag ik me af? Ik heb het ook al zien doen, en je ziet toch altijd wel wat.... soms zelfs meer in een poging alles te verbergen, dan wat je zou zien als je gewoon snel bent. smile.gif

Ik ga persoonlijk naar een toilet om dit te doen.
  • sinds altijd?
    Ik heb dat soort dingen al altijd gezien, dat mensen dit deden
  • Ik denk dat ts het vooral moeilijk heeft dat het meisjes uit Wallonie zijn aangezien ze dat zo precies meedeelt
  • Ik zie er ook geen graten in.
    Deed ik vroeger ook hoor. Effe handdoek rond en hup...
    zolang je op een NIET naaktstrand niet naakt loopt te paraderen zie ik het probleem niet.
  • Ik vind hetgeen die meisjes deden best ok, dat deden wij vroeger en doen we nog steeds.

Jouw reactie vind ik niet ok. Gelukkig hield je man je tegen of je had je ronduit belachelijk gemaakt.
  • De zee ligt nu ook niet bepaald ver van de Franse grens. Waarom denk je dat ze perse uit Wallonië kwamen? Me dunkt dat TS misschien meer geambeteerd was dat deze dames zich voor haar man begonnen uitkleden... ik zie er alvast geen graten in...
  • Waals Frans herken je wel van Frans Frans
  • Zoals ik het lees, deden die meisjes geen handdoek rond om zich om te kleden, maar deden ze dat anopen en bloot? Dat vind ik niet normaal. Leg je gewoon even neer en laat je bikini drogen vooraleer je je aankleedt of doe een handdoek rond zodat alles bedekt is, maar je bikinibroek afsteken in het zicht van iedereen, dat doe je niet.
  • Echt????
    Hier maak jij je druk over. Schrik dat je man naar een blote vrouw ziet
  • Open en bloot? Ze zaten neer op een handdoek. Dan moet je er al echt naar kijken om het te zien toch?
    Zelf zou ik het niet doen, nooit gedaan hebben, maar m er nu aanstoot aan te nemen? Dat niet.
    Ze hadden het mss met een handdoek rond hen kunnen doen ja ...
  • Pffff… snel even omkleden op het strand wat is daar nu mis mee??
    Ik denk dat mensen die daar problemen mee hebben gewoon zelf enorm onzeker zijn over hun lichaam.
    Tis toch ook niet dat ze half stonden te strippen, lekker even een dansje maakten of wat naakt rond ging rennen vooraleer ze wat nieuws aantrokken hé?

Topless liggen baden gebeurd toch ook nog? Niet iedereen zou dat zelf misschien doen maar als je daar zelf niet gegeneerd over bent is het toch OK?
  • OMG bel vlug de politie.... ponder.gif thumbdown.gif
    Sinds wanneer dit gebeurt? Dit gebeurt al meer dan 30j me dunkt...
    Volledig overdreven reactie!
    Je zegt zelf ze deden het discreet, dus waar maak jij je druk om?
    Je komt echt over als iemand die jaloers is en dan nog op jonge kinderen, want je het zijn nog altijd kinderen.....
    Hier had je man volledig gelijk in en je zou je volledig belachelijk gemaakt hebben, maar ipv op het strand is het op dit forum thumbup.gif thumbup.gif.
    Volgens mij en nog andere ( als ik hierboven lees) , ben je allicht jaloers dat je man zou kijken/ of heeft gekeken naar die jonge pubers.!
    En het heeft eigenlijk geen meerwaarde dat ze nu wel of niet van Wallonië afkomstig zijn.

Zijt blij dat ze niet voor je neus zijn komen te staan en hun bikini voor je ogen hebben uitgedaan....
    Waar sommige mensen hun druk in maken, zo te zien nog niet echt bepaalde zaken tegengekomen waar je je effectief zorgen om moet maken...
  • Ik heb het ook al zien doen en ik vind het ook niet echt gepast hoor, onder een handdoek ok, maar sommige dames doen het gewoon op het strand. OK ze zitten dan wel neer, maar toch...
  • Volgende keer allemaal een boerkini aan, probleem opgelost 😂😂
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld