Moslims en seksualiteit

• Is het niet zo dat in het algemeen praktiserende gelovigen niet met zichzelf spelen, los van welke godsdienst ze hebben?
  • Ik denk dat in België er voornamelijk bij de moslims nog veel praktiserende gelovigen zijn. Naast de joden, maar die nemen niet echt deel aan de maatschappij. En zoals het spreekwoord zegt: 'hoge bomen vangen veel wind'. Vandaar dat het in discussie meestal over moslims gaat.

Verder zal het inderdaad zo zijn dat niet elke man de behoefte heeft om aan zelfbevrediging te doen. Maar als die behoefte er wel is en het mag niet van een godsdienst, dan vind ik dat heel erg. Zeker omdat die regeltjes ooit ook maar gewoon door iemand opgesteld zijn.

Wat ik me ook afvraag: iemand zei hier dat moslims een westerse vrouw vaak onrein vinden vanwege de hygiëne rond seks. Kan iemand dat verklaren?Wat is er dan zo verschillend tussen de gewoonten qua hygiëne tussen een westerse vrouw en een typische moslima?

Disclaimer: als ik in dit bericht over 'de moslims' spreek, dan bedoel ik hier niet de hele groep mee. Ik weet dat er tussen de moslims veel verschillen in opvattingen zitten. Niet iedereen hoeft zich dus aangesproken te voelen, maak er niet van wat het niet is. wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld