Fluweel lentefeest

• Fluweel lentefeest

Voor zoon hebben we een prachtige fluwelen blazer gezien.
    We zouden dit combineren met korte broek en hemdje met strikje.
    Maar nu vragen we ons af, fluweel in de lente?
    Not done? Of toch aangezien we het luchtig combineren
  • Ik vind dat je je zoontje moet aandoen wat je zelf mooi vind. Verder een beetje kijken wat het weer wordt, want soms kan het nog onverwacht koud zijn. Ik persoonlijk zou er zelfs niet stil bij staan dat fluweel niet meer zou kunnen voor een lentefeest. wink.gif
  • Hier hebben de kinderen zelf mogen kiezen wat ze wouden aandoen. Ze hadden alle 2 een blazer. Waarvan 1tje toch wel een dikker stofke had
    Ze hebben alle 2 hun lentefeest gedaan op een snikhete dag . Dus hun blazer is nooit aangedaan 😄😃.
  • Een "echt" lentefeest met ceremonie en alles?
    Dat valt dan in mei en vorig jaar was het echt wel al heel warm en had bijna niemand een vestje aan. Wij hadden voor de zekerheid een hemdje met een korte en eentje met een lange mouw gekozen en dat laatste is nooit gedragen...
    Ik zou niet direct al voor dat vestje kiezen en eigenlijk de center piece van de kleren. De kans bestaat toch dat het niet gedragen wordt.
    Maar dat is alleen vanwege het praktische, het zou bij ons waarschijnlijk ongedragen in de kast liggen, want daarna dragen ze zoiets ook niet meer. Zoiets is niet bepaald praktisch op de fiets
    De combinatie die je voorstelt, kan wel volgens mij.
  • @jongensintwild, bij ons is de ceremonie half maart, dus het is zeker niet zo dat dat overal in mei is wink.gif
  • 'cerenomie' valt in mei, dus kan inderdaad warm zijn
    Maar zoontje is zot van hemdjes en strikjes ed, die gaat zodanig trots zijn met een blazer dat hij die zeker niet gaat willen uitdoen.
    Die zal nog liever zweten smile.gif
  • Als jij en je zoontje het graag zien: gewoon doen.

Begin mei kan best nog fris zijn ook. Dat is toch typisch:dat je van die lichte feestelijke kleren koopt en dan koud hebt op het feest.

En als het wel warm is moet hij maar wat zweten. Mijn dochter zou dat er zeker ook voor over hebben voor iets dat ze graag ziet smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld