Ziek, tips

• Ziek, tips

Ik heb de griep.. of toch stevige variant ervan.
    Dinsdag voormiddag nog met man tuinhekkens gaan bestellen en tegen de avond plat in bed met bijna 40 graden koorts.
    Ik maak niet snel koorts, dus wist meteen dat ik een stevig virus te pakken heb.
    Vandaag voor de eerste keer een klein uurtje uit bed. Maar nadien doodop terug richting bed.
    Nu heb ik vandaag extreem last van spierpijn! Vooral bovenarmen. Net alsof mijn spieren in brand staan en verkrampen.

Iemand tips hiervoor?? Qua eten lukt enkel water en yoghurt. Soep klein beetje, maar geeft direct gevoel dat ik moet overgeven.
    Komt het door gebrek aan eten? Of gebrek aan beweging?
    Vitamine die mss helpen bij die spierkrampen??

Hopelijk keert het snel.. pffff
  • Door de koorts en gebrek aan vocht en eten ook. Aquarius kan hierbij al veel helpen, daar zitten veel vitaminen en mineralen in die uitdroging kunnen voorkomen. Hopelijk keert het inderdaad snel, maar een zware griep duurt natuurlijk wel een aantal dagen. Ik hoop dat je snel beter bent!
  • drinken drinken drinken (eender wat, als bv cola helpt om je maag op te werpen en tot rust te brengen, dan drink je dat maar, liefst echte, want de suikers zal je ook kunnen gebruiken als je niet veel eet - zowel huisdokter van mij als van mijn man zegt: cola... nooit drinken, behalve als je ziek bent, en dan de echte drinken, niet de zero of light)

eventueel magnesium bijnemen voor de spierpijn

en rusten en uitzieken... griep kan je niet echt bestrijden met medicijnen.

Je kan ook pijnstillers nemen (dafalgan en ibuprofen)
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld