Wéér een infectie

• Wéér een infectie

Vanmorgen opgestaan met een enorme jeuk down under. Ik vermoed weer een vaginale infectie. De derde in een half jaar tijd. Mijn huisarts zei dat het feit dat ik me onthaar in de schaamstreek daar ook zeker geen goed aan doet. Kan dat kloppen of verzint hij maar wat? Ik zit momenteel in mijn vruchtbare week dus als er iemand tehuis heeft om het vrijen draaglijk te maken... Graag!
  • Natuurlijk kan dat kloppen.
    Ik dacht dat dat ondertussen wel algemeen geweten was dat volledig ontharen van de schaamstreek niet gezond is. Dat haar staat daar met een reden, namelijk infecties buiten houden!
    Verder kan ik je geen tips geven. Ik heb het zelf nog nooit voor gehad.
  • Dat kan de oorzaak zijn, ook wassen met zeep daar beneden of in bad gaan met badolie of badschuim.
    Maar dat wist je waarschijnlijk ook al wel?
    Wat bij mij de niet zo voor de hand liggende oorzaak was (achteraf gezien was het wel logisch, maar ik heb er lang niet aan gedacht); allergie voor een stof in mijn inlegkruisjes en maandverband.
    Ik ben overgeschakeld op biologische verbanden (puur katoen) en ik ben eindelijk van die maandelijks weerkerende infecties verlost!
    Misschien een tip?
  • Ben je misschien het laatste halfjaar veranderd met je waspoeder / wasverzachter ?
    Want dit kan ook een oorzaak zijn.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld