ontharen

• ontharen

de zomer komt er aan dus tijd om alles wat beter bij te houden ... de haartjes of beter de onthaartjes

ik gebruik een mesje, maar zou graag andere dingen willen proberen, zowel voor oksels, benen, gezicht (wenkbrauwen) bikinilijn...

is dat veet sensitive precision iets interessants?
    en oksels ontharen, hoe best? mesje, creme, wax, machientje?

help help smile.gif
  • Ik deed altijd alles met epileerapparaatje.
    Nu heb ik een Lumea gekocht, en scheer ik tussendoor
  • @Fienn Is dat erg effectief die Lumea? Hoe lang ben je dan "haarvrij"? Ik epileer nu ook alles (al sinds de puberjaren), soms waxen, maar de beloofde 3-4weken zijn toch ook maar een fabeltje... Haren zijn uiteraard met de jaren steeds fijner en minder geworden, maar zou het wekelijks "moeten" doen tijdens de zomer, wil ik ook echt gladjes rondlopen.
  • Ik heb de Lumea nog maar enkele weken dus kan er nog niet heel veel over zeggen.
    Jammer genoeg heb ik echt heel veel haar, en dan nog donker ook.
    Dagelijks epileer ik dus mijn bovenlip, vroeger elke 2 weken epileren ook van oksels en benen ed.
    Dus flits ik met de Lumea om de 3 dagen op mijn bovenlip en daar merk ik wel al dat ze sneller loslaten en precies lichter van kleur zijn.
    Mijn oksels flits ik elke week, en daar lijkt het nu wel wat trager te groeien.
    Benen doe ik ook elke week, daar merk ik nog geen verschil, maar ik ben nu wel veel gebruind en, de haartjes vallen minder op...
  • Jezelf laten harsen is ook ideaal. Benen bikinilijn en oksel. Pijnlijk maar effectief
  • Ik hars ook. Maar je moet er wat ervaring mee hebben voor een goed resultaat.
  • Voor diegenen die epileren, welk toestel hebben jullie?
    Ik heb er eentje dat ondertussen waarschijnlijk 15 jaar oud is ofzo dus tijd voor een update. Ben aan 't kijken voor een silkepil die onder de douche of in bad kan. Iemand daar ervaring mee?

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld