Kapper in Antwerpen

• Dames,

De titel zegt het al, ik ben op zoek naar een goede kapper in Antwerpen (stad en rand). Iemand tips?

Lies
  • Wakko, aan het tropisch instituut. droogknippen met fantastisch resultaat (toen ik nog een kinderen had, kon ik het me permiteren om een halve dag uit te trekken om naar 't stad te gaan voor mijn haar smile.gif)
  • Persoonlijk ben ik niet meer zo tevreden van Wakko (vroeger wel) dus ik lees hier even mee in de hoop tips op te doen.

Ik las iets over Kapper Stan maar ik zou graag weten aan welke prijzen ik me moet verwachten (want ik wil ook geen fortuin aan een kapper uitgeven!)
  • Ik ben eens naar de Client geweest en ben daar eigenlijk wel tevreden van!
  • @leke, ik ben ooit eens naar Kapper stan geweest, maar ik was daar dan weer niet tevreden van eigenlijk. Had een stagaire die absoluut geen rekening hield met mijn soort haar of gezicht. Was toen veel geld kwijt, weet niet meer hoeveel. Heb nog vriendinnen gehad die van de Stan zijn teruggekomen hoor.

is Wakko niet meer goed? ik ging altijd bij Catherine, en vond ze echt wel goed.

groetjes
  • Ik ga ook naar Wakko bij Mireille. De enige kapper die van mijn haar iets deftig kan maken. smile.gif
  • Ik ging vroeger bij Angelique (bij Wakko dus) maar die was dan weer plots weg, voordien ging ik bij Lorenzo (die was ook ineens weg),... het personeelsverloop is daar enorm lijkt mij...

Ik wil natuurlijk geen fortuin uitgeven aan een kapper (vooral dat ik niet zo'n lang haar heb eigenlijk) maar 't moet er wel deftig uitzien. Geen makkelijk combinatie precies.

In Brussel had ik een superkapper voor 22 euro!
  • Dankuwel Dames,
    Bij Stan ben ik ook al eens geweest, maar dit duurde heel lang (moet ook kleuren), was duur en ook niet super goed. De cliënt vind ik te groot en te druk. Bij Wakko nog niet geweest. Misschien eens proberen.
    Ik vind dat de meeste kappers gewoon niet kijken naar het soort haar je hebt en de vorm van je gezicht. Is er al iemand naar Wengé (Anselmostraat) geweest? Pfff, een goede kapper vinden is zo moeilijk, en als je er dan ene denkt gevonden te hebben, gaat de presoon die je haar knipt er weg ...
    Grtz
  • Kapsalon Heidi op de Nationalestraat (langs kant van Delhaize, maar meer richting Tropisch instituut). Tot nu toe meest tevreden van!
    Atelier Versio (Mechelsesteenweg) is echt af te raden, die knipten scheef en je liet het hen zien en wouden niet gelijk knippen, daar zit je dan met groot lengteverschil! En dan nog maar gezwegen over het vele geld dat je kwijt was, zo'n 50-60 euro!
  • Blijkt dat Mireille ook al vertrokken is bij Wacko.
    weet er misschien iemand waar ze naar toe is?
  • @ Lies...Heb je J&S Style al geprobeerd? Iets verder in de Lange Lozanastraat (176) op een hoek? Zij doet moeite om goed te knippen, niet veel mensen tegelijk (1-2), heel rustige dame wel- niet erg spraakzaam, ontspannende muziek.
    Enige minpuntje, voor mij: ik hou van grote afwisseling in mijn kapsels en toch is het eindresultaat meestal een beetje in dezelfde richting; maar dan wel heel goed geknipt. Ze is ook niet duur (30-35)
  • mireille

Mireille is sinds juni terug.....
  • Waar is kapster Mireille?

Hey allen!

Ik zoek Mireille ook. Ze werkt er niet meer. Ik heb al zoveel kappers geprobeerd maar niemand tips aan haar. Weet iemand waar ze werkt of wat haar achternaam is?

Dankjewel alvast
    Dominique
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld