Intiem scheren alweer uit de mode?

• Intiem scheren alweer uit de mode?

Ik scheer mezelf al een jaar of tien intiem, gewoon omdat ik dat properder vind onderaan. Mijn dochter van 15 beweert dat dat iets is voor 'oudjes' en dat de jeugd dat niet (meer) doet. Klopt het dat de trend weer voorbij is en ik me dringend weer moet aanpassen? smile.gif
  • Ik ben zelf verpleegster en ik was maandelijks honderden vrouwen. Een echte trend heb ik nooit kunnen vaststellen eerlijk gezegd, het aantal dames dat zich echt volledig scheert onderaan is minimaal, zelfs bij de jongeren. Ik heb het idee dat de indruk wordt gewekt dat iedereen dat doet, maar in de praktijk komt het niet zo vaak voor. Gelukkig misschien ook maar, want er zijn studies die bewijzen dat de kans op vaginale infecties toeneemt als je alles weghaalt.
  • Wat maakt het uit of het mode is of niet meer van deze tijd. Je doet toch waar je jezelf prettig bij voelt?? Ik ben van het alles weg Scheren. Volgens mij al vanaf m'n 13e. Ik heb het altijd zo gedaan en daar voel ik me fijn bij. Als iemand zou zeggen "dat is uit de mode hoor" dan lach ik em kei hard uit. Lekker belangrijk wat andere mensen er van vinden.

Als jij het zelf zo goed vind en dan gewoon zo laten.
  • ik behoor ook bij de oudjes dan wink.gif
    Ik vind het ook gewoon makkelijker om alles weg te halen dan hier en daar wat te trimmen.
    Misschien ook wel wat te maken met wat je partner mooi vindt ?
  • Wat de partner mooi vindt? Als mijn partner zou willen dat ik een kaal kinder***** zou hebben, dan zou hij toch maar mooi op zijn kin kunnen kloppen!
  • Partner heeft hier niks over te zeggen. Hij mag zeggen wat hij mooi vindt, maar ik hoef daar niet naar te luisteren. Ik zie in alle leeftijden alle modellen. Jonge meisjes trimmen echt wel bij, zeker als ze een sport in nauwe pakjes doen, vb turnen, zwemmen, atletiek...
  • Ik vind dat nu niet ZO raar dat je rekening houdt met wat je partner verkiest... in die mate dat je je er zelf ook goed bij voelt natuurlijk.
    Ik zeg tegen mijn man ook wat ik mooi vind en wat niet. Ik zie er het probleem niet van in.
  • Ik was als verpleegster ook dagelijks vrouwen, en ik heb het altijd al vreemd geworden dat in de media wordt gesuggereerd dat veel vrouwen zich volledig scheren. De randjes bijwerken, dat zie ik vaak, maar alles weg komt heel zelden voor. Toch niet bij de meisjes/dames die ik zie.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld