Fijne meisjeshaartjes in model brengen

• Fijne meisjeshaartjes in model brengen

Mijn twee dochters (7j en bijna 3j) hebben beide erg fijne, gladde haartjes.
    Momenteel is het bij beide gewoon op 1 lengte geknipt, buiten vooraan is het een klein beetje korter.
    Rekjes, speldjes, bandjes, vlechten, staartjes, ... het glijdt er allemaal zo uit.
    Hun haartjes gaan er dan gelijk ook zo 'pierig' uitzien, hangen voor hun oogjes, ...

Ik probeer er af en toe iets 'leuks' mee te doen, maar dat is telkens maar van korte duur.
    Als het al eens gelukt is om de haartjes een klein beetje in te vlechten, gebruik ik wel eens haarlak (bij de oudste dan, bij de jongste nog niet gedaan). Maar erg fris en natuurlijk ziet dat er niet uit, ik vind dat je dat toch wel ziet.

Ik ben dus op zoek naar een manier, een product, trucjes, ... om hun dunne fijne haartjes op hun plek te houden zodat het er toch mooi en fris uitziet. Wie heeft dé tip?
  • Onze oudste van Bijna 6 heeft ook van dat fijne dunne piek haar. Sinds dat wij andrelon care&repair gebruiken merk ik echt verschil. En ook niet te dikke haar elastieken gebruiken maar wat dunnere die je meerdere keren om het haar kan doen. Speldjes heeft hier bij de oudste ook totaal geen zin die glijden er zo uit.

Misschien dat eens proberen, andrelon shampoo
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld