man smst een vrouwelijke kollega meer en meer

• ja zo bedoel ik het inderdaad. Ik mis mijn kindjes, niet verkeerd begrijpen hé, maar die vrije dagen daar maak ik dan iets fijns van wat ik niet kan doen met de kindjes, echt voor mezelf. Opladen dan. De wissel is vrijdagavond en woensdag begint dat wel te knagen (maar ik vang ze wel op elke woe nm)

Isa, goede tip inderdaad!!! Ik spreek ook uit ervaring...
  • Ik denk dat zij niet de enige is die er naar 'uitkijkt'.
    Ik ben zelf niet gescheiden, maar kijk wel uit naar me time. En kan me heel goed voorstellen dat wanneer dit wel het geval was geweest ik het zo ook positief probeer te bekijken en geniet van de tijd alleen. Dingen doen die je met kinderen niet kan doen. Natuurlijk niet de behoefte om dit 26 weken per jaar te doen.

Ik wil graag tijd voor mezelf - tijd voor gezin - tijd voor partner.
  • Dat is toch gewoon gek? Welke mama kijkt er nu uit naar een HELE week zonder kinderen? En die psych die uit de biecht klapt... Volledig verzonnen, dit verhaal, lijkt me.ik @ Vandaag 12:33

ik. Als ze een week op vakantie zijn, kan ik echt van die kinderloze week genieten. Je bent precies alleen een goede mama als je dan tranen met tuiten weent en je zielig in je huis opsluit
  • Ik vind de reactie van sommige hier weer fel overdreven hoor...
    Er vraagt iemand hoe het met Mam gaat, Mam reageert erop en doet haar verhaal en hup er wordt weer fel uitgehaald naar haar! Waarom moet dit nu? En waarom is dat een schade als een ouder uitkijkt naar een rustige week of weekend zonder kinderen. Dat is helemaal geen schande!!
    Ik ben zelf ook een moeder en ik zou nu mijn zoontje niet kunnen missen en als hij bij de grootouders is of nu s'avond vroeg in zijn bed ligt zeg ik ook, eindelijk een keer rust om mijn batterij terug op te laden. Daarvoor ben je wel geen slechte ouder hoor!

@Mam, Ja zeg wel dat er in een jaar zoveel kan veranderen. Maar je hebt er goed aan gedaan! Je bent weer vrij en je kunt gaan en staan waar je ook wilt! wink.gif Ik zal zeggen chapeau want het waren moeilijke maanden voor jou en je gezin! Ik ben blij voor je dat je weer gelukkig bent en weer straalt, houden zo! bigsmile.gif
  • ik vind dat geen schande als je geniet van die ene week op het jaar zonder kinderen. Maar als je om de week je kinderen niet bij je hebt en daar elke keer naar uitkijkt, dan ben je dat co-ouderschap niet waard in mijn ogen. Maar dan wel pochen dat je kids het zo veel beter hebben jou terwijl je niet kan wahcten om ze af te schepen nr hun vader?!
  • Jij hebt precies tijd te weinig voor jezelf aan je opmerking te zien.
    Overdrijver!
  • Ze heeft wel gezegd dat ze er stiekem naar uitkijkt en waarom zou ze het co-ouderschap niet waard zijn omdat ze zo denkt, belachelijk gewoon!
    En plots zijn we nu allemaal slechte moeders omdat er paar uitkijken naar hun kinderloze dagen/week... Dat wil niet zeggen dat ze hun kindjes niet missen hé, in tegendeel! Mam zegt zelf dat ze haar kinderen dan wel mist ook al heeft ze dan meer tijd voor zichzelf.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld