Kinderwens homokoppel

• Kinderwens homokoppel

Ik start graag met mezelf even voor te stellen; Ik ben een 29 jarige jongeman met heel wat moois in mijn leven. Een leuke vriend (reeds 8 jaar), een toffe job, een mooie loft, twee schatten van petekindjes, een warme familie en gekke vrienden/vriendinnen.
    Alles om een gelukkig te zijn. En dat ben ik ook... Of daar probeer ik mezelf toch vaak van te overtuigen.

Want al het bovenstaande weegt niet altijd op tegen dat ene iets wat er ook nog is... Dat gevoel van leegte,... Dat verlangen naar een kindje is er, wordt door mezelf vaak in een hoekje gedrumd. Maar het vecht terug, elke dag.

De mogelijkheden hier in Belgiƫ zijn niet groot. De wachtlijst voor adoptie is afgesloten voor onbepaalde tijd en in onze nabije omgeving vinden we niet onmiddellijk iemand die ons kan helpen aan een leenbuik...

Misschien is hier iemand die ons wat kan verder helpen; iemand kent dit open staat om wensmama te zijn(hoog- of laagtechnologisch) of in contact brengen met anderen die hun kinderwens toch konden verwezelijken?

Warme groet uit West-Vlaanderen

Steven
    stevenbe86@gmail.com
  • Kinderwens

Dag Steven,

Samen met mijn man bevinden we ons net in hetzlfde geval.
    We leven al 15 jaar samen en zijn ondertussen al 8 jaar gehuwd. We hadden steeds nieuwe projecten om die kinderwens te verbergen. Ons laatste project is geweest Belgiƫ te verlaten om in zuid Frankrijk te komen wonen. Nu dit project voldaan is moeten we er ons bij neerleggen, ook al zijn we heel gelukkig en goed omringt van familie en vrienden is er toch een grote leegte in ons gezin.

Voorbije zomer hebben we bezoek gehad van vrienden met hun dochter van 7 jaar oud. We hebben een goede band aangelegd en op een avond vroeg ze me om ze in bed te stoppen. Na al die tijd dacht ik dat die kinderwens over was maar dit kwam als een vuist in mijn gezicht terug.

Mijn vriend heeft op dit moment ook duidelijk gemaakt dat hij eveneens die leegte voelt. Sinds kort beginnen we te zoeken hoe we die wens kunnen vervullen maar het blijkt heel moeilijk zijn...

Ik weet niet in hoever jullie wens is uitgekomen maar indien je ons wat raad kan geven zal die van grote welkom zijn.

Steve
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld