Wie helpt me aan een 4- of 6lingbuggy?

• Hallo,

binnenkort start ik als onthaalmoeder, maar omdat ik ook eens graag met de kindjes buiten ga, ben ik op zoek naar een meerlingbuggy. Een duo heb ik wel, maar dat is meer voor priv├ęgebruik (en te weinig plaats). Dus, als je iemand kent die net zijn/haar buggy weg doet... please, let me know...

Alvast een hele dikke merci! wave.gif
  • In oostende is er uitverkoop in 'kids planet'. Volgens mij stonden er daar nog meerlingenbuggy's. Ik veronderstel dat ze dat niet zo vlug verkocht krijgen. Het zijn wel 'nieuwe buggy's'. Je kan altijd eens bellen en informeren (prijs, garantie, voor hoeveel kindjes)? Veel succes!
  • Hey lien,

bedankt voor je reactie. Ga er zeker eens voor kijken, want ze zijn echt niet dik gezaaid he.

Groetjes wave.gif
  • Ik heb mij een zesling buggy gekocht via hageland-educatief . Ben ik zeer tevreden van . Ervoor had ik een vierlingbuggy maar dat was een oud model die ik via tweedehands gekocht heb . Soms kan je geluk hebben op tweedehands dat er iets opstaat. Vorige week was er een collega die haar bloderkar voor zes verkocht , maar die was rap weg.
    Veel succes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld