Wat met de koets ?

• Wat vinden jullie het beste?

Ik heb een tweeling van zes jaar en ben nu 26 weken zwanger. We hebben de koets van de tweeling nog. Mijn man vindt dat we die gewoon opnieuw kunnen gebruiken. Ik vind dat ook. Maar gaan mensen dat niet raar vinden om met een eenlingetje rond te rijden in een tweelingkoets? Wat vinden jullie ?

Ik vind het een beetje verloren geld om een nieuwe koets te kopen. Maar aan de andere kant ben ik toch aan het twijfelen... misschien een tweedehandse koets dan ?
  • Hallo Deliah,

Ik denk dat ik dan zou opteren om toch een koets te kopen. Het is soms zo al moeilijk om overal met de koets te geraken. Het zou denk ik een stuk gemakkellijker zijn. Je kan dan een iets goedkopere koets kopen of inderdaad een tweedehands. Dat zou ik toch doen...

Groetjes wave.gif
  • vermits een eenlingkoets echt wel makkelijker is zou ik dus gaan voor een 2de hands eenlingkoets.
  • Ik persoonlijk vind het ook nogal overbodig om met een tweelingkoets rond te rijden als het om een éénling gaat.

Je tweelingkoets tweedehands verkopen en dan een enkele aankopen, dat zou ik doen.
  • Ik kan me voorstellen dat je het zonde vind om iets wat goed is weg te doen, mar in dit geval zou ik idd mn eigen wagen verkopen en voor een mooie wandelwagen voor 1 kindje kiezen. Gewoon overal makkelijk door kunnen rijden, minder ruimte nodig in de auto en in huis, daar heb je alleen maar profijt van.

groetjes,
    Marina
  • Onze wagen komt ook van een 2ehands site. Heel mooi nog en voor relatief weinig geld. Ik zou dus de tweelingwagen verkopen en dan een andere kopen.
  • De meningen zijn dus unaniem... Maar ik ben toch nog een beetje aan het twijfelen..
    Zouden jullie raar omkijken moest je iemand tegenkomen met een eenlingetje in een tweelingbuggy?
  • Mijn persoonlijke mening ... ja, ik zou het raar vinden. En zeker omdat de meesten in je omgeving toch weten dat het NIET om een tweeling gaat.
    Denk dat je anders honderden keren zal mogen uitleggen dat je de 2de niet thuis bent vergeten, lol.
  • inderdaad ik zou het ook vreemd vinden. ik zou dus de tweelingbuggy verkopen en een nieuwe kope. ten slotte is het toch voor minstens 2,5jaar e.

Gr Sarah wave.gif
  • Ik volg ook de mening van de anderen. Wij hebben hier ook 2 eenling plooibuggy's en als ik eens eentje meeneem om te gaan winkelen of op controle moet bij de kinderarts, neem ik ook de eenlingbuggy. Ik denk ook dat je veel vragen gaat krijgen als je maar met één kindje in een tweelingbuggy rijdt.

Groetjes,

Magalie
  • Ik denk ook niet dat het lekker zal rijden. Je wagen is toch uit balans als er maar 1tje in ligt.. En.. wat behalve het niet hoeven kopen van een ander is je voordeel?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld