Urban jungle duo of Easywalker duo

• @JJMN maar inderdaad een goed koopje van jou! Soms twijfel ik ook nog het is sowieso een hoge prijs.
  • Hoi,

Ja ik dacht al zoiets van een kleine 1600 euro,wij nemen ook alleen de adapters als optie want ik vind de lodger bunker beter als voetenzak dus hier worden het zo 2 als we ze nodig hebben.
    Wij gaan voor de beige/zand kleurige die stond model in de winkel en die vonden wij supermooi en kan voor beide geslachten dus das mooi meegenomen als hij zo vroeg besteld moet worden.

Iedereen veel succes bij hun keuze,
    Groetjes
  • Hier nemen wij het zwarte basis onderstel en de offwhite bekleding incl 2 voetenzakken in het zwart. Die lodger dingen vind ik maar niets. Erin liggen is ok... maar ze erin dragen vind ik er niet prettig uitzien voor het nekje. Dus een heerlijke voetenzak voor beide. En de adaptar voor de maxi cosi is een must!

Wanneer krijgen jullie de wagen?
  • hoi,

Ik bedoelde ook geen lodger om te dragen hoor maar de voetenzak voor in de buggy als ze ouder zijn,want de lodger om te dragen vind ik ook maar niks,zelf een draagzak vind ik niks maar dat ik ieder zijn mening natuurlijk. Wij gaan maandag naar prenatal om hem te bestellen en ze hadden vorige maand gezegt dat er een wachttijd was van miniumum 4 maanden dus hopen we hem in januari ten laatste te hebben want ik ben uitgetelt eind februari maar een tweeling kan altijd iets vroeger zijn dus ik hoop echt dat we hem op tijd gaan hebben.

Groetjes
  • Ik bestel hem morgen zwart met beige/zand. Uitgerekend voor januari. De lodger bunker is geen draagzak maar ik ben daar nu heel tevreden over.
  • Ah ok.. Ik heb zo'n lodger draagzak van mijn pa gehad, maar vind het niets. Je hebt idd meerdere natuurlijk. Spannend Lets twin! Wat duurt het lang bij jou om het te laten bezorgen. Wij gelukkig begin oktober. En eind nov is nummer 2 verwacht. Mijn kleine meid is nu 9 mnd maar nog vrij klein. Iets van 66-68cm. Eigenlijk zou ze dus makkelijk nog in de maxicosi kunnen... Maar goed ga voor haar geen nieuwe aanschaffen. In de Autostoel en kinderzitje van de wagen.
  • Hoi Saga,

Er zijn idd meer lodgers maar die als draagzak zou ik ook nooit kopen.
    Ja je dochtertje is wel een kleintje maar mijn dochtertje van 3 is ook een heel kleintje hoor maar ze kunnen we makkelijk in een autostoeltje dan,het hoeft geen maxi-cosi meer te zijn. Die heb ik ook al maar ik mag ze 9 september gaan ophalen, ik heb 2 dezelfde genomen in het rood dat kan ook voor beide geslachten dus das wel fijn,ik mag 19 september weer naar de gyn en dan zou ze het geslacht kunnen weten mss als ze goed liggen,en 's avonds hebben wij onsze eerste pretecho,bij een tweeling moest dat blijkbaar eerder dan bij een gewone zwangerschap,best wel spannend.

Veel groetjes
  • Lies, waar heb jij ge├»nformeerd vr de Donkey? Weet je of de voetenzak vd Cameleon ook past op de stoeltjes van de Donkey? Dan moet ik niet meer twijfelen over een evt. Bunker of voetenzak, wat dan moeten we gewoon 1 voetenzak bijkopen.
    Wanneer is hij in de handel in Belgi├ź? Was dat niet nu ongeveer? Hoe lange wachttijd wisten ze je te vertellen?
  • @Stien, ik heb hem besteld in Roeselare. Leveringstermijn momenteel een 4-tal maand. Ik heb het nooit gevraagd van de voetenzak van de Cameleon. Ik heb 2 jaar terug geen voetenzak gekocht bij de Cameleon. Ik maak enkel gebruik van de Lodger Bunker en Wrapper. Dus ik bestel nu 1 bunker bij.

Het is inderdaad een langee leveringstermijn maar in deze winkel zijn er in 1 week 5 verkocht.
  • wow!! Da's echt indrukwekkend, 5 op 1 week tijd. Hmmm, dan wacht ik beter niet te lang om ook te gaan informeren en bestellen smile.gif.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld