twin mama's

• twin mama's

Hoi dames,

Ik lees al een tijdje niets meer van de nieuwe twin mama's..misschien schrijven jullie wel in een topic die ik niet lees??
    dus dacht ik een topic te openen waar alle nieuwe of oudere twin mama's hun verhaal en ervaringen wat kwijt kunnen..

hier is onze tweeling ondertussen al 8 mnd oud, wat gaat het snel content.gif
    ik begin hoe moeilijk ook te wennen aan het feit dat ik ondertussen 3kindjes heb..
    verder doen de jongens het goed, ze worden precies elke dag actiever goofy.gif , hoe ouder ze worden, hoe meer aandacht ze vragen.
    en stresskonijn mama die hen daarin probeert te volgen bigsmile.gif

lieve groetjes
  • mama van hafsa en amina

hey twice happy

ja idd het is hier kalm he haha,iedereen zal wel druk bezig zijn met de twins,ik heb amper tijd om op pc te komen zeg,

de meisjes vergen echt wel veel energie,ze slapen amper,last van reflux,amina heeft kiss syndroom(haar nek zit echt goed vast)gisteren begonnen met osteopaat hopelijk dat het wat helpt he

voor de rest heb ik ook nog 2andere kids,meisje 2.5en zoon 5jaar dus ja einde van de dag ben ik gewoon uigeput en ben blij als ik mag gaan slapen hhihi

ja de tijd vliegt wel als je echt zo bezig bent he,ze zijn nu 2maand en 1week,kijk er al naar uit om te beginnen met groentepap

hoe is het met jullie
  • sa Firdaws,

elhmd met ons gaat alles goed, enkel beetje last van bovenste tanden die uitkomen..waardoor eetlust beetje vermindert is door de pijn denk ik.
    Ze proberen ook stilletjes aan te kruipen content.gif en te praten (lees broebelen) met elkaar en dat is super cute om te zien masaAllah.
    ja, dat reflux is precies toch wel lastig en veel kindjes hebben er blijkbaar last van zo te lezen, hoop dat het snel verbeterd.
    ik kan best geloven dat je moe bent einde van de dag, zelf ik met schoonmoeder in huis ben soms doodop..is toch niet altijd makkelijk hé een tweeling bigsmile.gif

Ik heb het ook lang moeilijk gehad, dat ik opeens 3 kindjes had, want we hebben er altijd 2 gewild en had me daar zo op gefocust..maar allah besliste er anders over,maar elhmd het gaat nu beter..
    het is ook omdat ik beetje een freak ben in het huishouden, alles moet georganiseerd en netjes zijn en nu kan dat altijd niet meer!
    maar bon, de tijd passeert snel, en groot worden ze toch inchaallah.

wave.gif
  • Zoetje, Lien, en de andere twin mama's hoe gaat het met jullie?

wave.gif
  • tweeling

ale de tijd vliegt toch ze krijgen al tanden hihih,en hoe was het om groentepap te geven aten ze het direct?

ja bij mij was het ook een shock toen ze zeiden dat het er 2waren,wouden ook maar een 3de he,maar ja daar beslis je niet over idd

ja gelukkig heb je nog hulp van je schoonmoeder he,mijn man helpt me,maar hij is ook moe na het werk enzo,dus ja voor de rest heb ik geen hulp jammer genoeg

hopelijk dat ze wat makkelijker worden met de tijd,want die reflux is echt wel lastig,daardoor dat ze zo slecht slapen overdag

ale waar zijn de andere mamas!!
  • Hallo!

Hier gaat alles ook goed.
    De onze zijn ondertussen 6 maand en eten al flink groente- en fruitpap. Ze hebben alle 2 ook 2 tandjes. Ze liggen samen in een grote wieg overdag maar ik moet tegenwoordig wel veel gaan kijken omdat ze overal naartoe rollen en ze dan soms op elkaar liggen te shotten of er eentje op zijn buik gedraaid is en niet meer weg kan.

De oudste is gelukkig heel lief voor zijn broertjes.
    Ook bij ons is het wel druk maar ik had na mijn zwangerschapsverlof nog ouderschapsverlof aangevraagd. Het is volgende week mijn laatste weekje en dan terug fulltime gaan werken.

Mijn man doet echt niets in het huishouden maar er komt wel iemand poetsen, die soms ook de strijk doet. De rest doe ik alleen (zoals elke dag opruimen, de boodschappen, het koken en afwassen, de was, enz en ook de kindjes doe ik eigenlijk voor minstens 90% alleen, man geeft af en toe 1 van de laatste flesjes maar soms ook niet).
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld