Tweelingbuggy spider van Torck

• Hallo,

Wij kregen van de Voorzorg de tweelingbuggy spider van Torck cadeau maar zonder handleidng. Ik heb al hemel en aarde verzet om aan een handleiding te komen, maar noch de Voorzorg als Baby 2000 (de leverancier) kunnen mij die geven.

Begrijpen wie begrijpen kan.

Is er iemand die mij een handleiding kan bezorgen of die weet waar ik ze kan vinden? Want ik wil toch veilig op stap met mijn 2 meisjes. Vorige week zondag merkten we dat de voorvork los stond van de wielen. Volgens mij is dat niet de bedoeling horror.gif

Groetjes
  • Nessa, bedankt voor de tip maar heb ik al ingevuld en nog geen antwoord gekregen. Ik ga ze maandag proberen te bellen. Baby 2000 had ze ook al gebeld en die kregen het antwoord dat ze geen handleiding hadden. Ik ga ze zelf eens aan hun vel zitten se.
  • wat raar.... ja, zit ze maar goed achter hun vel.
    welke leverancier of verkoper van het product heeft nu geen handleidingen?
  • Ik weet niet hoe het nu zit, maar indertijd was het zo dat die buggy's speciaal ontworpen werden voor De Voorzorg. Dus wel van het merk Torck, maar niet hetzelfde model als je normaal in de winkel kan krijgen... En da's misschien net het probleem waarom ze dus ook geen handleiding hebben.
  • bellen bellen en blijven bellen, zo hebben wij het ook moeten doen
    de onze is ondertussen verkocht en de handleiding is meegegeven dus ik kan je niet meer helpen, maar gewoon blijven bellen tot je hebt wat je moet hebben
  • @Cynthia: die buggy wordt inderdaad enkel voor De Voorzorg geleverd. Daar ben ik ondertussen ook al achter.

Voorlopig blijf ik ze lastig vallen, maar ik vrees dat mijn geduld eerder gaat op zijn annoyed.gif . Ik wil zo graag met mijn kindjes veilig op stap gaan.
  • Mijn volharding heeft zijn nut gehad. Vandaag contact kunnen opnemen met de hoofverantwoordelijke van baby 2000 die de wandelwagens aan de voorzorg levert. Zij stuurde me weer verder naar iemand die ze de "ontwerper van de wandelwagens" noemde. In ieder geval: HET IS OPGELOST. Yes! Maandag stuurt hij via mail een handleiding in het Engels door. Ik ben eens benieuwd. In ieder geval heeft hij telefonisch al van alles verduidelijkt en mijn vragen opgelost.

Onze wandelwagen is niet stuk. Er zaten nog 2 toppen op die dienden om de wandelwagen tijdens het vervoer niet te beschadigen. Die moesten er dus af en nu zit hij wel vast in elkaar blush.gif . Maar ja, 't is niet abnormaal dat je daar geen toppen gaat afprutsen als je niet weet dat dat mag (moet) he.

Ookal blijft het een log en groot ding: we kunnen op wandel met ons kleintjes. Nu maar hopen op snel goed weer bigsmile.gif .
  • ah fantastisch... je ziet hè dat je soms toch echt wel achter de mensen hun gat moet zitten om iets gedaan te krijgen... 't is toch logisch dat je veilig met je kindjes op stap wil, maar het past precies niet in de visie van degene die de buggy leveren. eind goed, al goed!
  • Tja zo ben ik he, ik geef niet af/op wink.gif . Ons Lisa heeft dat ook, al is dat nu soms iets minder leuk bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld