Tweeling en gaan voor nr.3, maar nu 2 follikels. Wat nu?

• Hey

Hoewel ik zeker weet dat het deze keer weer niks is wil m'n ongesteldheid maar niet komen.
    ff in het kort:
    maandag: temp 36,4°, negatieve test
    dinsdag: temp 36,2°
    woensdag: temp 35,6°
    donderdag: temp 35,9°

Pff ik kan er niet meer aan uit hoor, hoe komt het dat die temp nu ineens weer omhoog gaat?
    Mja tis afgelopen 14 rondes ook niet gelukt dus ja ik ga er dan ook vanuit dat het niet voor direct zal zijn.

groetjes Mopje
  • Hey

Ongi gearriveerd thumbdown.gif .

groetjes Mopje
  • Hey

Geen clomid voor mij deze maand, maar een laparoscopie.
    Normaal mocht ik de 23e komen, maar heb de 25e en de 26e een feestje dus hebben we de datum op 30 juni gezet.

groetjes Mopje
  • Magalie, spannend! thumbup.gif

groetjes Mopje
  • Mopje,

Ik ben blij voor jullie dat je die laparascopie dan toch al kan hebben ipv maar te blijven proberen en toch met die onzekerheid te zitten. Kan het zijn dat ik eens ergens heb gelezen dat er sommige na zo'n laparascopie ineens zwanger waren omdat die spoeling alles eventjes 'proper' had gemaakt?

Hier is het nog afwachten. Ik weet het niet wat ik ervan moet denken. Ik sta al 2 dagen op met een zeurderig gevoel in m'n onderbuik, dus vrees het ergste. Maar een test gaan halen of bloed laten prikken vind ik geldverspilling, dus we wachten maar even af.

Groetjes,
    Magalie
  • Tgoh Magalie ik weet het niet, heb ook al gehoord dat als er verklevingen zijn die ze kunnen weghalen dat je de eerste paar maanden niet mag zwanger worden nervous.gif .
    Hoop dat jij beter nieuws brengt candle.gif !

groetjes Mopje
  • Ok, dan ga ik kei hard voor je thumbup.gif dat er niet te veel te vinden is en je toch snel zwanger mag worden daarna content.gif .

Groetjes,
    Magalie
  • Hey

Magalie, hoe gaat het daar?
    Ik loop een beetje verloren, heb na m'n ongesteldheid constant last gehad van bruin verlies en gisteren op dag 21 weer beginnen bloeden. Vandaag bloed moeten laten trekken, want gyn vond het niet normaal, ze dacht eventueel aan een zwangerschap of een zwangerschap die is misgelopen. Als ik niet zwanger ben (wat ik ook denk niet te zijn) dan moet ik zoiezo donderdag naar de kliniek, maar het kan zijn dat het een hysteroscopie word in plaats van een laparoscopie.
    Voor de moment heb ik het gevoel dat ik de klok gewoon eventjes wil verder draaien cry.gif .
    Pff en dan moet ik morgen en overmorgen happy me gaan uithangen upset.gif , want morgen feestje voor ventje z'n grootmoeder en zondag feestje voor mijn verjardag. Heb er zo geen zin in. down.gif
    Sorry voor mijn klaagzang, het moest er even uit.

groetjes Mopje
  • Hey

Daarstraks telefoon gehad van gyn, ben zeker niet zwanger dus de laparoscopie gaat gewoon door.

groetjes Mopje
  • Hey

Even snel, het is hier een 3 in 1 operatie geworden.
    Een laparoscopie, een hysteroscopie en een ovariële drilling.
    Wondjes deden in het begin venijnig pijn, maar nu vooral last van m'n schouderbladen door de lucht in m'n buik.
    Alles wat perfect, niks geen verklevingen en de ovariële drilling zou wss wel een duwtje in de rug geven.

groetjes Mopje
  • Hey Mopje,

Ik heb ook een ovariële drilling gehad in 2008 en was na 3 maanden zwanger! Dus ik hoop voor jou hetzelfde. En die klachten, ja, die had ik toen ook.

Ik ga voor je duimen hoor!

Groetjes,
    Magalie
  • Mopje, ik kwam hier toevallig lezen, en wil je nog even duwtje in de rug geven! Veel succes met het vlug terug zwanger worden!!
    Hopelijk heb je vlug groen licht en ben je in de eerste rondes al zwanger, ik duim met je mee! thumbup.gif
  • Hey

Volgens gyn zou ik deze week terug ongesteld worden en dan kunnen we weer met de clomid starten.
    Gisteren een beetje overmoedig geweest dus heb het wel moeten bekopen.

groetjes Mopje
  • Hey

Vandaag fm gehad, weer 2 follikels (19mm en 24mm), hopelijk dit keer met blijvend effect candle.gif .
    Magalie, hoe gaat het met jouw?

groetjes Mopje
  • Hey Mopje,

Kei goed dat je terug bent kunnen starten na de drilling en dan nog met dit resultaat! De duimen staan weer in de hoogte!!

Hier nog enkele dagen en dan kunnen we het over de daken schreeuwen wink.gif .

Groetjes,
    Magalie
  • Wauw magalie, mooie banner!

groetjes Mopje
  • Hey Magalie, ik mag je nog niet vergezellen. Vanmorgen temp daling dus ze zullen in de loop van de dag wel doorbreken.
    Alweer 2 eitjes en weer niet zwanger cry.gif

groetjes Mopje
  • Goh Mopje, ik weet niet goed wat zeggen. Ik vind het heel erg voor je, maar daar heb je natuurlijk niet veel aan sad.gif .

Het is moeilijk om de moed te blijven vinden hé.

Een dikke moedknuffel sadhug.gif ,

Magalie
  • Magalie, hoe gaat het met jouw? Al 18 weken zie ik, al bijna aan de helft!
    Hier helaas nog steeds niet zwanger thumbdown.gif .

groetjes Mopje
  • Magalie, hoe gaat het daar?
    Al aan het einde van je zwangerschap zie ik!
    Veel succes.

groetjes Mopje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld