Twee aparte buggy's of duobuggy

• Twee aparte buggy's of duobuggy

Dag dames,

Ik zit hier met een 'probleem' en geraak er niet uit. Onze jongens zijn nu 30maand. Ik heb nog steeds mijn Easywalker en ben hem meer dan beu! Altijd dat gesleur, ik krijg daar nog eens het veschot van goofy.gif
    Nu zou ik graag in de solden een plooibuggy kopen, maar, koop ik er twee aparte? Een duoplooibuggy of één buggy met buggyboard??
    Onze Alexander stapt al heel flink, maar Matthias is sneller moe en kan echt geen lange afstanden stappen.
    Ik ben dus echt een eeuwige twijfelaar en zou graag wat ervaringen hebben van tweelingmama's thumbup.gif
  • Eventueel twee aparte die je via een tussenstukje kan vastmaken aan elkaar?
  • Gewone buggy's lopen zwaar hoor, daar krijg je het pas pijn van!
    De meeste normale buggy's kan ook geen meerijplankje achter toch?
    Of snap ik plooibuggy niet goed? en heb ik daar als Nederlandse een ander beeld bij dan jij?
  • Hey Wappie,

ik gebruik een plooibuggy voor Lien en Sofie. Lien kan ook al goed stappen, maar vind het toch handiger om haar in de buggy te zetten. Zeker met Lotte die er ook bij loopt! Maar moet wel zeggen dat ik soms enkel Sofie in Lotte haar oude plooibuggy zet, en dat is dan ook wel handig. Maar meestal gebruik ik de tweelingplooibuggy!!! Was het gesleur met de grote ook meer dan beu smile.gif
  • Bedankt meiden!
    Mijn man en ik gaan dit weekend naar dreambaby eens kijken wat er in de solden staat.
    Ik laat jullie weten wat het geworden is wink.gif
  • Dankzij een superpromo hebben we twee aparte plooibuggy's gekocht en binnenkort koop ik dan een tussenstuk dat als ik alleen ben dat ik ze kan samenklikken bigsmile.gif
    Merci voor de tips!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld