Totaal geen verandering van borsten op 30 weken

• Totaal geen verandering van borsten op 30 weken

Hallo,

Nu is het toch typisch dat jouw borstvolume toeneemt tijdens de zwangerschaphoor en lees je overal? Vandaar meegroeibeha's ed, nu bij mij totaal n v doen, draag nog steeds deze beha's als ervoor, intbegin waren ze een beetje gevoeliger en waren de beha's lichtjes beter opgevuld, doch mijn metekindje maakte de pertinente opmerking vandaag ' hè uw borsten zijn totaal niet meegegroeid ivm uw buik, hoe komt dat? Ik die altijd al een dik complex had over m borsten keek er stiekem een beetje nr uit om tijdelijk es wat grotere borsten te hebben...
    Gemiddeld moet er 400 gr bijkomen, bij mij dus niet, moet ik dit nog verwachten of moet ik mij hier totaal geen zorgen over maken eigenlijk?
    Zijn er nog mensen bij si ede borsten eigenlijk niet 'meededen'?
    Xxx
  • Bij mij ook niet. Mijn vriend keek hier ookenorm naar uit aangezien ik aar een grote A/kleineB cup heb tongue.gif helaas pindakaas! Gelukkig heb ik hier geen complexen over en vind ik het niet zo erg. Maar het is dus niet uitzonderlijk volges mijn gynea (had dit gevraagd ivm bezorgdheid over borstvoeding met kleine borsten)
  • Hier idem. Klein beetje bij, maar verwaarloosbaar. De borstvoeding lukte wel niet, maar dat had andere redenen. Ik zou me dus niet te veel zorgen maken. Die 400g is gemiddeld. Sommigen zitten er boven, maar er moeten er dan ook zijn die eronder vallen 🙂
  • Je kan het ook van de Andere kant bekijken. Fijn toch! Mijn borsten groeide altijd mega. Heb striemen en scheuren over de gehele bovenkant en zijkant van mijn borsten. Lelijke brede scheuren die nog steeds paars/rood zijn. En intussen een cup f aan over gehouden. En borsten die hangen. Vreselijk!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld