Recuperatie NA geboorte ve drieling?

• Hallo iedereen,

Nog es ff update : ondertussen 30 weken en 5 dagen ver. Morgen controle bij gynaeco, vorige vrijdag echo in het uza: 3 perfect gezonde meisjes, gewicht tss 1500 en 1600. Doopsuiker en geboortelijst en kinderkamer reeds in orde, en kaartje ook bijna ( moet aangevuld worden met foto). Op heden loopt alles redelijk, buiten typische zwangerschapsongemakken zoals serieus oedeem thv benen , en Carpal tunnel syndrome en chronische sinusitis. Spannend tem, veel kindsbewegingen maar volgens mij maken ze nog n veel aanstalten wink.gif
    Familie ook reeds in volle spanning uiteraard... ik vraag me alleen af , ik weet ze zijn uit de gevarenzone, doch elke week extra is beter. De laatste loodjes beginnen zwaar te wegen en n perspectief zoals n vaste datum zou kunnen helpen , doch die w me niet gegeven . Het antwoord is altijd: zo lang mogelijk, doch ik zou liefst universitair bevallen ( is tot 33 weken) doch mijn gynaeco wil per se dat ik in het zh waar zij werkt beval en ik wil haar echt niet krenken of kwetsen. Kan men zoiets eisen eigenlijk? Ik heb sterk t gevoel van niet.... bored.gif
  • Ben je ondertussen bevallen?
  • @Elfje76 Misschien ben je al bevallen... maar volg voor jullie gevoel over waar je wil bevallen... Het draait om jullie en vooral jullie wondertjes he... als jullie jullie beter in een universitair ziekenhuis voelen, dan moet je daar zeker voor gaan... ga je ook veel meer ontspannen kunnen zijn....

Warme knuffel en veel succes!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld