Ik ben zo blij

• hallo daar ben ik weer!

gelukkig zijn mijn meisjes nog niet ziek geweest,lijkt me zo zielig als ze oorontsteking hebben.

mijn man komt woensdag weer thuis voor 4 weken....heerlijk!!!

Mila en Demi kruipen allebei,en kunnen allebei zelfstandig en zonder hulp gaan zitten!!!
    en Mila trekt zich overal op tot staan,het nadeel is wel dat ze ook overal bij kan haha dus de drukte is hier echt begonnen,echt opletten geblazen!
    demi en mila zeggen zelfs al papa en mama ze hebben natuurlijk geen idee wat ze zeggen maar goed het klinkt leuk!

gisteren had ik ze allebei in het gras gezet hahaha zo grappig want ze vonden het maar raar,maar uiteindelijk gingen ze toch op ontdekking uit.
  • MBL leuk he die 2 ontdekkingsreizigers!

Wappie beetje laat maar geniet van je vakantie!

En dikzakjes hoef je niet bang voor te zijn hoor haha... Amy weegt 9100 gram en Colin maar liefst 10800 gram hehe dus ik heb de dikzakjes al.. alhoewel je dat niet ziet aan ze.

Moet nu rennen want had om 9 uur een afspraak lol
  • Hey meiden,

Het hoort niet echt bij het topic ik ben zo blij...
    Maar vandaag ben ik gebroken... Het heeft lang geduurd moet ik zeggen, maar het is allemaal teveel.
    De jongens slapen ondertussen wel iets beter, maar nog niet ideaal. Het slaaptekort, de drukke bedoeningen overdag, veel werk. Het eist nu allemaal zijn tol.
    Ik heb twee weken verlof gehad en heb geen tikkeltje het gevoel dat ik uitgerust ben. Ik heb er wel van genoten, dat wel, maar zo kan dit hier niet verder. We zijn naar Frankrijk geweest, het was super, maar de nachten waren 'from hell'. Eenmaal thuis is het iets gebeterd, maar niet ideaal.
    Ik heb een lang, emotioneel gesprek gehad met mijn man en morgen vraag ik mijn 4/5de (eindelijk) aan. Dit zal ik doen voor 15maand en dan waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe job. Dichter bij huis, en minder veeleisend.
    Mijn man heeft in september superveel werk en zal heel veel van huis zijn. Hij moet congressen organiseren en zal soms weg zijn van zondag tot dinsdagavond, en dan van woensdag tot vrijdagavond, dit een paar weken aan een stuk... Ik hoop dat de jongens daartegen een beetje beter slapen want anders haal ik het einde van het jaar niet denk ik cry.gif
    Ik kan alleen maar huilen en voel me 'mislukt'. Ik weet dat het niet zo is, maar ik wil zo graag het gevoel hebben dat het allemaal kan, maar ik kan het niet... het is gewoon teveel.
    Ik begin het uit te werken op de mensen die ik graag zie. En het ergste van al, onze jongens moeten delen in de klappen(figuurlijk hé) ik kan zo snel boos worden zonder reden. En dan zie ik hun kleine lieve oogjes en weet ik dat het ook voor hun een enorme verbetering zal zijn als mama minder gestresseerd is.
    Sorry voor het ego-berichtje.
    Hoe is het met jullie??
  • hoihoi
    kom hier nog eens ff piepen..

alles loopt hier vlotjes voor de moment..
    eentje kan al vlot lopen alleen de andere enkele stapjes...
    wat kan ik dan toch trots zijn op mijn jongens.. <3

@ wappie: ik hoop dat je 4/5 wordt goed gekeurd. Zo twee kleine ukjes is overdag al zwaar als ze dan nog slecht slapen... heel erg vermoeiend..
    ik vind het trouwens knap van je dat je het al zo lang volhoud om voltijds te werken en twee slechte slapertjes... ik hoop dan echt voor jou dat hun slaappatroon snel beterd...

ik pen hier niet veel neer en kom ook niet zo vaak kijken.. omdat het iets is waar ik momenteel weinig tijd voor heb.. in de winter zal dat wel beteren.. als de dagen korter worden en ik meer binnen vertoef..

succes allemaal met jullie speciale kindjes... want geef toe zo met een tweeling, het is toch iets dat niet iedereen gegund is..

dikke knuffel hug.gif
  • Hey Camieke, lang geleden! Ben blij dat je nog eens komt piepen bigsmile.gif Ik zie ook dat jullie er terug voor gaan! Super!! De duimen staan hier omhoog! Ik hoop dat je snel terug zw bent.

Hier gaat het ondertussen al wat beter. Ik heb meer gemoedsrust gevonden nu we de knoop hebben doorgehakt dat ik 4/5de zal werken.
    Het is ondertussen ook goedgekeurd en vanaf 1september ben ik dinsdag thuis. Dus ik heb mooie vooruitzichten! thumbup.gif
  • jeetje wappie,pittig zeg maar gelukkig dat het goedgekeurd is!
    ik hoop dat de slapeloze nachten snel voorbij zijn...
  • kei goed voor je Wappie..
    dubbel genieten van die dinsdagen!!! hug.gif
    en natuurlijk thumbup.gif ik voor je .. hopelijk snel rustige en stille nachten!!!

en thanks om voor mij te duimen...hoop ook dat ik snel terug zw ben.. wink.gif
  • Camieke van harte meid zie dat je weer zwanger bent!

Wappie... lekker zeg de dinsdags voortaan vrij! En je bent niet mislukt hoor meid.. het is gewoon razend druk met 2 kleine boeven in huis!

Hier ook terug uit Frankrijk... het was de eerste week K. weer maar de 2e week was super. Allemaal lekker getint terug gekomen goofy.gif Vond het wel loodzwaar om zonder mn man weg te wezen... maar goed nu zijn we weer herrenigd.

Natuurlijk heeft Colin de vakantie uitgekozen om te gaan lopen. De aller eerste stapjes zijn dus niet gezien door manlief... maar des te leuker was het wel dat ik Colin geowon naar papa toe kon laten lopen.

Amy was even 5 minuten de weg kwijt thuis.. wou ev4en niet nara papa toe.. maar na 5 minuten heeft ze 10 minuten stil met hem zitten knuffen (en Amy en stil zitten gaat normaal niet samen)

Wappie slapen je mannen weer wat beteR?
  • Hey meiden,

Lang geleden dat ik hier nog geschreven heb.
    Met ons hier alles ok! We hebben wel helse weken gehad... Mijn man moet zeer veel werken de afgelopen weken (en komende weken) en vorige week zondag ben ik door mijn rug gegaan. Daar stond ik, met 2kinderen, alleen thuis en helemaal vast. Mijn ouders zijn me komen helpen en hebben me eigenlijk doorheen de week geloodst. Met de nodige pijnstillers en rust zijn we alweer op de been en loopt de trein goed bigsmile.gif
    Amai, Darsje, super dat Colin stapt!! Echt geweldig!! Spijtig dat de papa het niet gezien heeft. Maakt Amy al aantstalten om te stappen?
    Hier kruipen ze allbei als twee wilden de huiskamer door! Ze zijn ongelofelijk snel geworden. Ook trekken ze hun overal aan recht en stappen aan het park of aan de salontafel. Aan beide handjes gaan ze ook flinke stapjes vooruit. Maar ik denk niet dat ze direct alleen zullen stappen.
    Hun gewichtjes gaan hier ook snel de hoogte in! Precies of ze hebben eindelijk door dat ze moeten bijkomen bigsmile.gif
    Matthias weegt ondertussen 8.5Kg en Alexander 9.100Kg!!! Flink hé!!
    Mijn jongens zijn echt kleppers aan het worden goofy.gif bigsmile.gif
    Alez, dames, tot snel!!
  • ohhh vreselijk he..rugpijn,ik weet er alles van ik heb er ook vaak last van.

hier gaat alles goed,mila en demi zijn over 2 nachtjes alweer 10 maanden pfff wat gaat het hard.
    ondertussen kan demi ook overal staan en mila staat constant los,mila heeft zelfs al 2 pasjes losgelopen maar niet bewust hoor ze had een speelgoedje in d,r handjes dus ik denk dat ze dacht ik heb me toch vast...
    hier gaat het slapen overdag ineens minder worden eergisteren hebben ze helemaal niet geslapen gisteren een uurtje en vandaag gelukkig allebei al een uurtje en ze liggen er sinds half 2 in dus ik hoop dat ze nog even lekker blijven liggen nu want ik vind het voor 10 maanden anders echt te weinig.
    s,nachts slapen ze gelukkig wel heerlijk da,s dan wel lekker!

vd week eens bij de H&M geweest maar da,s echt niet leuk hoor....alles wat ik leuk vind daar hebben ze er maar 1 van en ze hebben allebei dezelfde maat,dus telleurgesteld naar huis en maar alles on-line besteld dus nu moet ik er op wachten.

jullie alle winterkleding al binnen of moeten jullie nog shoppen?
  • @Wappie, amai, die gewichten gaan precies goed de hoogte in.
    Mijn kindjes zijn 1 jaar geworden en wegen nu 8kg750 en 8kg270. Ze kruipen, trekken zich ook overal recht. Ik zie ze veranderen. Het gaat toch allemaal zo snel he.
    Vooral omdat ik laatst een pasgeboren baby zag en mijn kindjes leken wel reuzen. En dan te bedenken dat ze zelfs nog kleiner en lichter waren dan dat hummeltje dat ik gezien had.
  • Bibber,
    Ja, die gewichtjes gaan super de lucht in. Ze hebben eindelijk door hoe ze moeten bijkomen! bigsmile.gif
    Mij vriendin is overlaatste bevallen van een kleintje van 3.8Kg en ik nam het vast en zei:'maar zoooo klein...' terwijl die van mij nog kleiner waren. Ik kan het mij al niet meer voorstellen...
    Het gaat idd zo snel, maar ik geniet ook heel hard van deze periode hoor! Ze zijn zo zot van elkaar en van de mama <3
    Ik blijf het zeggen, een tweeling kan zo vermoeiend zijn, maar ook zooooo leuk <3 bigsmile.gif
  • Hehe dat heb ik ook telkens... Ik kijk bij een baby zeg wat een kleintje en vraag dan hoeveel het weegt... maar altijd zijn ze veel zwaarder dan mijn Amy en Colin waren bij de geboorte.

Ja knap he van mn kleine ventje dat hij zo goed kan stappen... tis zo koddig te zien dat hij nu zelf steeds langere stukjes gaat stappen en hoe hij aan het oefenen is <3 Amy loopt sinds kort achter het loopwagentje maar dan zwaar op haar tenen en zo stijf als een houten klaasje. Maar goed het is een beginnetje smile.gif

Wappie wat goed zeg dat ze nu eindelijk de groei te pakken hebben! Maar laat je niet gek maken he.. als ze straks weer eens wat minder hard groeien.

Vandaag even wezen shoppen (de laatste villa hap) was nog open en die gaan zaterdag dicht... maar die verkopen al een tijdje (sinds ze failliet zijn) ook andere merken en die hadden nu alles op 50% hihi.
    Niet veel kleine maatjes kunnen vinden maar wel een paar kledingstukken voor Amy voor volgend jaar (of mischien nog wat langer hehe) Ook een hele gave winterjas die uit 2 jassen bestaat... de binnenjas kan je eruit halen en is dan een fleece jasje en daaromheen een donsjas heerlijk warm. Zeker aangezien Amy het toch altijd heel snel koud heeft.

Toch raar hoor... 1 bolleke en 1 smalleke,1 blauwe ogen 1 bruine ogen, 1 wit haar en 1 goud blond haar. Zoooo verschillende kindekes en toch samen de buik gedeeld hehe.

Hebben jullie kindjes trouwens ook wel eens herrie? Amy en Colin kunnen echt ruzie maken. Colin wordt boos als Amy aan zijn fles zit. En Amy vind het leuk om alles van Colin af te pakken hehe. Maar daar en tegen was Colin het zo zat die grijpt haar mooie krullen vast en gaat er heel hard aan trekken. Beide kinderen flink aan het gillen lol.. en ik... ik kwam niet meer bij van het lachen.

Maar toch ook spelen ze samen echt heel lief... vooral als Kyan op school is. Ze hebben dan wat minder mot omdat ze volgens mij tegen niemand op hoeven te boxen. En dan autootjes delen of samen kattekwaad uithalen en lachen dan. Heb het pas opgenomen... het was te koddig om niets mee te doen. Toen riep ik ook nog eens geef eens kusje toen kwam ik helemaal niet meer bij... ze bleven elkaar maar kusjes geven (kusjes zijn wel nog met mond open hehe)Aangepast door Darsje op 12/10/2010 21:13
  • Hey meiden!

Hoe gaat het hier??
    Met ons alles super ok! Alleen heeft Matthias de mama weer laten schrikken. Ik heb 3maal telefoon gehad van de creche dat er bij Matthias uit beide oortjes etter liep. In de voormiddag belde ze gewoon om me te verwittigen, en dat hij nog geen koorts had. Op de middag belde ze nogmaals dat hij toch wat zeurderig was maar wel redelijk goed had gegeten, en rond 13.30u nogmaals dat het echt niet ging, hij had nog niet geslapen en had blijkbaar heel veel pijn. Ik heb dan een afspraak gemaakt bij de dokter en het verdict was duidelijk: een dubbele middenoorontsteking (dus in beide oortjes) en het is nogal ver gevorderd en er zitten gaatjes in de trommelvliezen
    Ik schrok natuurlijk omdat ik als mama niets doorhad! cry.gif Oké, zijn oortjes waren redelijk vuil dit weekend, en de nachten waren soms hel (maar dat is niet abnormaal)
    De dokter stelde me direct gerust dat dit zichzelf wel herstelt, maar dat het iets meer tijd nodig heeft En mijn klein ventje moet antibiotica nemen. Als het in beide oortjes zit is er geen discussie, dan is het antibiotica en pijnstillers. Binnen een week zou het beter moeten zijn en dan nog eens zijn oortjes laten nakijken om te zien of het trommelvlies zich herstelt.
    Vanmorgen was hij wel goedlachs, en hij heeft redelijk goed geslapen! Naar zijn normen toch wink.gif
    Darsje, hier spelen onze jongens soms zo mooi samen, en soms wordt er hier ook serieus aan de haren getrokken. Wat mijn jongens vooral doen is bijten en serieus bijten hé, naar iedereen... blush.gif In de creche zeggen ze dat dit een fase is, maar ik vind het zo lastig. Vooral Matthias heeft het heel fel, Alexander zal eerder zijn vuisten gebruiken goofy.gif
    Hier lijken ze wel vrij hard op mekaar, zelfde haarkleur, zelfde kleur ogen, bijna even groot, maar schillen wel 500gr in gewicht. Matthias heeft ook een veel ronder hoofd, Alexander meer langwerpig. Dus het zijn zeker niet twee dezelfde, maar als ze zoals vanmorgen hun mutsjes ophebben moet je toch eens goed kijken wie wie is <3
  • Wappie, voelje niet schuldig dat je een oorontsteking niet opgemerkt heb hoor, 3 van mijn 4tal heeft er tegelmatig last van en ik ontdek het pas als idd de etter uit het oor/de oortjes loopt en de ontsteking dus al doorgebroken is. Zelden dat er 1 vantevoren duidelijk pijn aangeeft.. Ze hebben inmiddels allemaal buisjes, allemaal voor hun eerste verjaardag de eerste buisjes, maar de ontstekingen komen nog steeds terug. Het is niet anders.
    Fijn dat de huisarts meteen medicatie en pijnstilling voorschrijft, dat doen ze niet allemaal en een beetje verzachten is toch wel fijn.

groetjes,
    Marina
  • Merci Marientje!
    Ik was gewoon even boos op mezelf, soms denk ik dan: 'hoe kan ik het nu niet gezien hebben' maar blijkbaar is het dus idd niet echt goed op te sporen.
    Volgende week moet ik terug op controle bij de dokter om te zien of alles mooi geneest. Ik ben wel zeer tevreden van mijn dokter hoor! Die stelt me ook steeds gerust en geeft me geen schuldgevoel wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld