Hoe zit het nu juist??

• Ik heb ook werkverwijdering van de moment ik het meldde op het werk, maar da's volgens mijn baas geen reden om (al dan niet betaald) borstvoedingsverlof te krijgen.
    Dus als ik goed begrijp...moet ik dan in principe 11w na mijn bevalling terug gaan werken!
    Ik neem zowiezo 6 maand ouderschapsverlof achteraan, kan zelfs 9 maand zijn, dat ga ik nog zien, hangt wat af van wanneer ik beval wink.gif
  • Bij mij zullen het 17 w geweest zijn omwille van werken in de openbare sector. Ik heb inderdaad meer gewoon verlof dus mss dat dat een rol speelt? Ik vond het alleszins maar triestig, maar 2 weken meer dan een eenlingzwangerschap.
    Maar goed, toen ik terug moest gaan werken was het al bijna grote vakantie. En de meisjes slapen heel goed dus hier viel het best mee om terug te gaan werken.
  • Ik heb er ook geen recht op en onbetaald is geen optie. Ik neem nog 2 maand ouderschapsverlof van sienna en dan 6 maand vd tweeling. Dan 1 jaar tijdskrediet dat nog 4 jaar verlengd kan worden eventueel. Tijd genoeg om bv te geven en toch iets van loon dat ik ga krijgen ...
  • Ik had 19 weken zwangerschapsverlof.
    Ben aan 28 weken gestopt met werken = ziekteverlof
    Daarna 2x 3 maanden ouderschapsverlof opgenomen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld