Help, het zijn er 2 !

• Vandaag onze 1 ste echo gehad, en wat waren we blij om dat ene babytje zijn hartje te zien kloppen, tot de gynaecoloog 30 sec later zei dat er nog een kleintje was... ik kon mijn tranen niet bedwingen, had ze dat wel goed gezien ? Wij gaan dus van 1 naar 3.
    Ik besef het allemaal nog niet zo goed, en heb hier wel wat schrik van.
  • Proficiat tamara!
    Overweldigend hè...
    Ik ben nu voor 12/4 uitgerekend en ook zwanger van twee.
    wave.gif
  • Proficiat !!!!
    hier was ik de eerste dag ook helemaal van de kaart bij het nieuws dat het er 2 waren , maar je wordt heeeeel snel gewoon aan dat idee en nu kan ik ze niet meer missen mijn 2 vriendjes hug.gif
  • Proficiat Tamara,

Ik zie dat je kindje ook nog niet zo oud is. Onze dochter zal ook pas 17 maand zijn als onze tweeling komt. Wij waren ook eerst serieus verschoten, maar genieten er elke dag meer van. Het is toch ook wel iets speciaals hé wink.gif

Geniet ervan, voor je het weet ben je zo ver als mij en zijn ze er bijna!
  • Dubbel dikke proficiat!
    Ik kan heel goed begrijpen dat je een beetje in 'shock' was. Toen wij voor het eerst zagen dat het er 2 waren zijn we er bijna een week niet goed van geweest. Maar nu (ze zijn ondertussen al 5 maanden) zou ik mijn leven niet meer kunnen voorstellen zonder mijn meisjes. 't is niet altijd even gemakkelijk, maar 't is geweldig!

Veel succes met de zwangerschap!
  • Proficiat tamara, Hier was het ook heel hard verschieten en hebben het er toch ook wel even moeilijk mee gehad. Nu begint het zo wat te wennen. Ook weten we dat het weer twee baby.gif zijn.
  • Proficiat!!
    Hier van 2 naar 4 gegaan, idd ff verschieten, maar 't went snel hoor.
    Geniet van de zwangerschap, op tijd rusten, en héél veel plezier met de tweeling!!
  • Proficiat, ik ga van 2 naar 4. Mogelijkheid zat er bij ons in doordat het via de MMM is maar bij mijn 1ste en 2de zwangerschap was er ook maar 1. OUdste zal 29 maand zijn en jongste 15 maand als de tweeling geboren is op de uitgerekende datum (weinig waarschijnlijk). Ik ben nu 21 weken zwanger en voel een groot verschil met een zwangerschap van 1. Fysisch veel zwaarder maar dat hangt waarschijnlijk van persoon tot persoon af.
  • wow gefeliciteerd zal vast een schok zijn, wat normaal is, ik zal dat ook hebben. Zijn er bij jou 2 aparte eitjes bevrucht of 1 die zich gedeeld heeft?
  • Oooh super gewoon ma tzal idd wel even wennen worden zo ineens2 beebjes erbij!
    Ma nu ist gewoon genieten
  • Hallo!

Gefeliciteerd met je dubbele zwangerschap!!!

Hier was 't ook effe verschieten en wennen en aanpassen, hoor wink.gif
    Toch effe een schok als de gynae zegt "het zijn er 2"... zelfs al konden we 't verwachten aangezien 't met icsi was. Toch blijft het effe wennen aan 't idee!

Maar van zodra de eerste schol verdwenen is, is't enkel maar boeiend, leuk, spannend, speciaal, bijzonder, enz...
    Ben nu 21 weken zwanger en kan al bijna niet wachten om ze te leren kennen <3 <3
    Maar de zs zelf is toch pakske zwaarder dan met eentje: veel sneller moe, bandenpijnen, bekkeninstabiliteit, én natuurlijk al een reuzebuik op 20 weken goofy.gif
    Maar das allemaal met plezier voor onze 2 prutskes!
    We krijgen een jongen en een meisje btw;.. superleuk! hug.gif

Veel succes én plezier nog!

xxxxx magda lena & co
  • Zoals al de anderen al zeiden, in het begin is het even schrikken. Er komt veel bij kijken bij een tweelingzwangerschap. VOnd dit een pak zwaarder dan bij eentje. (persoonlijk) De eerste maanden als ze er zijn, waren bij ons bijzonder zwaar. Maar laat je hierdoor niet afschrikken. Onze jongens zijn nu bijna 13 maand en als je ze elkaar ziet knuffelen of achter zus aankruipen, dan smelt ik gewoon helemaal... <3
    Probeer zoveel mogelijk te rusten. Ik wens je een superzwangerschap toe en een wolk van een tweeling. (Aan al de andere zwangere mama's ook trouwens)
    Groetjes wave.gif
  • Het doet deugd die bemoedigende woorden van jullie te lezen, heb een vrij slapeloze nacht gehad, maar ik ben al helemaal verliefd op die 2 kleine hummeltjes, de praktische dingen spoken wel altjd door mijn hoofd.... maar nog 7 maand om eraan, te wennen.
    We weten niet of het eeneïg of twee is, het zijn aparte placentas, dat wel, 4 oktober echo misschien weten we dan meer
  • Proficiat met je zwangerschap!!!

Enneuh, niet te veel stressen, het is gewoon een wonder!!!!
    Geniet geniet geniet!!
  • Eerst en vooral een dikke proficiat (aan iedereen die zwanger is).
    Wij waren heel blij dat het er 2 waren omdat wij 2 eitjes hadden laten terugplaatsen en deze zich dus allebei hadden ingenesteld. Wij hebben een jongen en een meisje. Ze zijn nu 14 maanden en het is gewoon super. Met periodes is het zwaar (geweest), maar je beleeft ook zoveel mooie momenten. Ze spelen nu heel fijn samen (ook af en toe wat ruzie, maar dat is broer- en zusterliefde he wink.gif ) en knuffelen met elkaar. Het is geweldig om te zien. Geniet van je zwangerschap en de stampjes in je buik als het zover is. Goed rusten als het nodig is. En neem alle hulp aan die je kan krijgen, ook als de kindjes geboren zijn. Veel succes!

Groetjes wave.gif
  • Proficiat Tamara!
    Ik ben ook zwanger van een tweeling (uitgerekend voor 22 maart) en ik heb ook al een zoontje die op dat moment nog geen twee zal zijn! Wij waren ook heel erg geschrokken (helemaal niet verwacht) maar kijken nu enorm uit naar de toekomst. Ik heb ook allerlei praktische 'zorgen' zoals 'moet ik dan echt met DRIE reisbedden op schok?!... Wel grappig!
    Vanavond heb ik een info-avond omtrent draagdoeken. Ik ben al benieuwd of ik er twee kindjes tegelijk in kan dragen wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld