hcg tweeling begin zwangerschap

• hoeveel waren jullie waarden
  • 2 dagen voor nod 60. 5 dagen later dus 3 dagen overijd 679 en nog eens 5 dagen later 14777. wij haden een klein vermoeden want bij onze zoon steeg dit niet zo denderd snel!
  • hallokes, ik weet enkel mijn waarde op 4w en 2d en da was 780. Met die waarde hadden ze al een vermoeden dat het er twee waren. Doordat we via ICSI zwanger zijn geworden hadden we op 5w en 2d al een echo en toen zei de gyne: zie je wel dat het er twee zijn, ik had het al willen zien aan je hcg waarde.
  • wanneer heb je je eerste echo niekeeuh?
  • hoe hoog de waarden waren weet ik niet, maat 4 dagen ná terugplaatsing (dus nog 10 dgn tot NOD) al spugen ( en dat de resterende 9 maanden ook volgehouden..)en een zwangerschapstest die eruit KNALDE!!!
  • Kan je alleen op een natuurlijke manier zwanger worden van een 2de zonder dat het in je familie voorkomt of is het echt erfelijk?
  • Ik heb exact op 4w een waarde van 971. Ik moet morgen naar de gyn bellen. Ik heb bloed laten nemen bij de huisarts. Hij feliciteerde mij met mijn 5,5 weken maar ik ben zeker juist 4w want ik ben onder behandeling van menopur en pregnyl.
  • Spannend! %Mijn hcg waarden waren ook super hoog in het begin en er is een tweeling van gekomen.
  • Afwachten we zien wel. Het voornaamste is dat alles blijft goed gaan. 25 mei heb ik een echo.
  • Ik had op exact 4 weken een hcg van 1230, ook redelijk hoog dus. Ik had ook schrik dat het er 2 zouden zijn maar het was er toch maar eentje.
  • Hallo,

Mijn hcg was rond +/- 6 weken 36000. Wat moet ik hiervan denken? goofy.gif
    Morgen eerste echo. thumbup.gif

gr
    Kaat
  • je kan ook zonder erfelijkheid een tweeling of meer krijgen, als er twee eetjes rijpen en springen is er een kans op een tweeling. Bijna iedereen is wel van een tweeling geweest. maar veel tweede vruchtje sterven en worden opgenomen voor de vrouw nog maar weet dat ze zwanger is.

Dus ja ook als het niet in je familie voorkomt kan je een tweeling krijgen, wel is de kans kleiner dan als het voor komt in je familie.

Groetjes Bianka
  • Mijn hcg was op exact 4 weken 2790. Er zijn inderdaaad 2 vruchtzakjes maar maar 1 waar vorig week het hartje van klopt.
  • Met die vraag zit ik ook.... vndg 4dagen overtijd, gisteren urine test gedaan en bloedlaten trekken en duidelijk zwanger , hcg was 3687... op 5 weken dus tongue.gif tweeling of niet tongue.gif
  • hallo
    Ik kom nu toch even meepiepen, want ik heb gisteren het fantastische nieuws gekregen dat we een 3e verwachten. Nu ben ik ook wel even geschrokken van m'n hcg-waarden. Die waren op 4w3d 1300. De gyn zei ook meteen dat het er meer dan één zou zijn. Nu ben ik wel beetje bang dat het meer dan 2 zal worden disappointed.gif er werden er nl. meer dan 2 teruggeplaatst aangezien we al aan de 6e poging zaten voor het 3e en er al een paar biochemische zwangerschappen tussenzaten.... Nog kleine 2 weken voor echo ...
  • HCG-waarden zeggen duidelijk niet alles: bij mij zijn ze 3 keer gemeten:

4w1d (12 dagen na de turugplaatsing): 171
    4w5d: 617
    6w1d: 16000

Dus duidelijk niet extreem hoog, in het begin was er zelfs even twijfel of de waarden wel goed zaten en genoeg stegen.
  • Bij mij zijn het er inderdaad 2 geworden!! smile.gif
  • interessant topicje, maar ik val toch duidelijk uit de boot: met 4w1d hcg van 14200 !!
  • Hier ook kans op een twee- en zelfs drieling want ik had drie eitjes klaarzitten (ben zwanger geworden met Clomid en op de folikelmeting waren drie grote eitjes te zien).

Mijn HCG was op 3w6d 114 ... echo op 5/9, spannend!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld