Gevoel?

• Ik ben pril zwanger (5w5d) en heb de hele tijd het gevoel dat het een tweeling is. Wie van jullie had dit ook en was dit juist?
  • Ik!
    Ik voelde links en rechts steekjes in mijn onderbuik. Ik zei toen tegen m'n man: ik denk dat het er 2 zijn...en hij me niet geloven.

Achteraf gezien: onze oudste(4j) had het ook voorspeld(nog voor ik zwanger was). Die zei zo eens langs zijn neus weg: mama, wij krijgen nog 2 baby's he? Ik zei toen: mama wil nog maar 1 keer zwanger zijn hoor. Hij zo heel droog: jaja, een tweeling; een jongen en een meisje. En verdorie...hij heeft nog gelijk ook!

Nog even wachten en je weet of je gevoel klopt wink.gif

Geniet van je zwangerschap!
  • Ik ook:)
    Ik droomde heel de tijd dat het een tweeling was
    en bij de eerste echo bleek ik gelijk te hebben bigsmile.gif

Geniet er maar van en hopelijk heb je gelijk:)!
  • toen ik tiener was had ik altijd het gevoel een tweeling te krijgen.

bij de echo van mijn zoontje bleken er 2 kindjes in de buik te zitten, helaas is 1 rond 7/8 weken gestopt met groeien.

vind dat idee nog steeds bijzonder, maar heb er geen moeite mee, ben heel blij dat mijn zoontje er is
  • Toen mijn eerste zwangerschap mis ging heb ik wel 10 x aan de huisarts en later aan de gynaecoloog gevraagd of er echt maar 1 kindje was.. Kort daarna was ik weer zwanger en weer was mijn eerste vraag: zijn het ernu 2. En ja hoor, een tweeling.
    De laatste zwangerschap ging ik voor de eerste echo en tadaa... weer een tweeling. We vonden het niet raar, niet vervelend, maar echt geweldig. Die tweelingen horen gewoon bij ons, we hebben nu 2 x een jongen en een meisje, inmiddels alweer 11 en bijna 3 jaar oud!

groetjes,
    Marina
  • ik had dat gevoel niet maar was wel enorm extreem moe. Maar dacht dat is normaal de 3e keer. Tja niet dus het waren er 2 !! Afwachten tot 7 wk want op 5 wk zien ze een ééneiige tw nog niet, een tweeeiige wel... succes !
  • Ik had absoluut geen idee dat ik een tweeling zou krijgen, maar ik zat wel juist met de geslachtjes.
    Zodra ik wist dat ze met z'n tweeën zouden zijn, wist ik al: 'dit zullen twee jongens worden.'
    En ik had gelijk smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld