ervaringen bugaboo donkey?

• graag had ik wat ervaringen van mama's gehoord ivm de bugaboo donkey: makkelijk in gebruik, kan hij overal door, liggen de kindjes goed (ruimte...),...?

we denken er aan om deze koets ook voor onze tweeling te bestellen. dus, vandaar mijn vraag.
  • Wij hebben hem aangekocht in september en sinds december staat hij bij ons thuis.
    Ik heb reeds ervaring met tweelingbuggys maar de donkey is toch wat anders.

Erg makkelijk op te vouwen
    Neemt weinig plaats in (aangezien je hem kan inschuiven tot 1 buggy)
    Her inschuiven verloopt zeer vlot
    Maxi cosi adapters zijn 4 adapters op een vaste staaf dus je kan ze niet kwijtspelen wink.gif
    1 klik en ze staan erop, mooi naast elkaar.
    Ik kan met de donkey boven bij ons (hij staat in afwachting v d geboorte daar) door de slaapkamer deuren en wij hebben standaarddeuren.
    De wendbaarheid van deze buggy is typisch bugaboo, dus erg goed. Moet niet onderdoen voor zijn 1ling broer.
    De mandjes zijn smaller dan de 1ling mandjes net als de zitjes ook smaller zijn.
    Diepte en zachtheid zijn hetzelfde. Mandjes staan echt tegen elkaar op het onderstel.
    Posities kunnen worden gekozen (kijkrichting)
    Ze kunnen ook schuin worden gezet
    4 luchtbanden
    Duwstang in hoogte verstelbaar

Voor ons was dit de beste keuze en geloof me kheb al vrij veel tweelingbuggys gehad. Bebecar, easy Walker, macclaren maar de donkey is echt wat anders.
    Heb wel nog nooit echt een buggy nodig gehad voor een tweeling (2 maxi cosis) maar dit systeem leek me veel praktischer dan de klikadapters v bv easywalker plus maxi cosi staan ook 1 hoger en 1 lager. Het frame vond ik persoonlijk erg zwaar en had moeite om dat alleen in de koffer te krijgen al zeker net na de bevalling.

Super praktisch vind ik tweelingbuggys sowieso niet maar binnen deze categorie was en is het wel mijn favoriet (met voorsprong)

Ga hem anders ergens testen? Bekijk hem eens .

Veel succes met je keuze.

wave.gif
  • @Sterretje, de donkey is super. Vandaag voor het eerste maal gebruikt en zo wendbaar en licht. Het is echt een aanrader!!!
  • hier ook een donkey! In 1 woord: fantastisch!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld