Bijna gratis tweelingbuggy

• Wij hebben onze tweelingbuggy 3 jaar gebruikt. Ik vrees dat ik eigenlijk niet eens weet welk merk het is (niet één van de duurste merken, dat weet ik wel). Hij ziet er uit zoals op de foto bij dit berichtje: viewtopic.php?f=64&t=127487

Het is een rode, en er zitten twee zachte draagmandjes bij.

De buggy is niet zo handig om in een auto te zetten (je moet er de wielen dan eerst afhalen), en je ziet natuurlijk ook wel al wat sporen van 3 jaar intensief gebruik; maar om bijvoorbeeld bij oma en opa te zetten is het een ideale buggy.

Omdat hij er niet meer zo nieuw uitziet en omdat ik weet het duur het leven met een tweeling kan zijn, hebben we besloten hem niet te verkopen. We geven hem min of meer weg. Om het gezellig te houden, vragen we in ruil gewoon een flesje wijn van budget naar jouw keuze, en dan mag je hem komen halen.
  • Hallo,

Ik heb er zeker interesse in want ik heb drie kindjes op 2 jaar tijd dus een dubbele buggy komt hier zeker van pas. Vanwaar ben je dan komen we misschien langs als dat goed is?

Groetjes Daisy
  • Als het voor Daisy te ver is ofzo heb ik ook zeker interesse!
    Moet er wel even bijzeggen dat je link niet werkt wink.gif

Maar ik heb zeker interesse, ik ben onthaalmoeder dus voor de opvang kan ik het al zeker gebruiken en we zijn ook aan het oefenen voor een 2de.

Groetjes!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld