beweging baby's

• beweging baby's

Hoe voelen jullie de baby's? Ik voel altijd maar beweging en gestamp aan de ene kant. Terwijl 1 toch aan de andere kant zit. Kan dat?
  • Hey,

Hoe ver ben je?
    En ben je zeker dat er 1 aan de andere kant zit?
    Want ik had hetzelfde idee, voelde alleen maar beweging links. Maar bij een nieuwe echo bleek dat ze waren gedraaid en boven elkaar lagen met de hoofdjes rechts en dus 4 voetjes links.
    3 weken later begon ik ook meer rechts beweging te boelen en toen bleek 1 nog in dezelfde houding te liggen en de andere net omgekeerd: 1 keer rechts hoofd en links voeten en 1 keer omgekeerd.
    Nog later ben ik overal beweging beginnen voelen en bij de laatste echo (25 weken, vorige maandag) bleken ze dan beide met de hoofdjes naar beneden te liggen en echt alles in mijn buik beweegt nu.

Groetjes!
  • bij mij was er ook veel meer beweging aan de ene kant dan aan de andere kant. Toen ze uit mijn buik waren, kon ik dat verschil ook zien, dat de ene veel beweeglijker was dan de andere, dus maak je geen zorgen.
  • 23 weken ben ik maar misschien liggen ze inderdaad niet meer op dezelfde plaats. Nu hebben ze nog veel plaats en misschien liggen ze nu heel dicht. Nog een week wachten en dan terug naar de gyn.
  • Je hebt sowieso eentje die beweeglijker is dan de andere en dat merk je idd ook als ze geboren zijn. Ik ben ook eens op controle gegaan in het ziekenhuis omdat ik precies maar 1 babytje voelde en schrik had dat er iets met het andere was, maar alles was in orde. Ze bewogen allebei, maar lagen gewoon heel dicht bij elkaar zodat je niet echt kon zeggen wie aan het bewegen was.

Groetjes wave.gif
  • hey, ik ben zwanger van een drieling, en had dan ook verwacht dat ik langs alle kanten geschopt zou worden wink.gif maar ik voelde enkel geschop aan 1 kant, terwijl er toch 3 kindjes zitten, dus geen zorgen! Nu ben ik 4 weken verder en wordt er idd langs alle kanten geduuwd en geschopt, bigsmile.gif dus mss komt het bij jou ook nog. Grtjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld