9 dgn na ei positieve test: wie tweeling?

• Wie had er ook erg vroeg pos getest en bleek zwanger van een tweeling?
  • bigsmile.gif ik heb 9 a 10 dagen na ei positief getest en verwacht in september een tweeling! Heb je positief getest? Proficiat!!!
  • ja, ik heb vanochtend rond 11 uur positief getest. Ik ga er zo weer eentje doen. Tweelingen komen in de familie voor, dus ik vind het wel spannend. Ook omdat ik al 2 hele kleintjes nog heb nervous.gif
  • Hier ook zeer vroeg getest en een tweeling! Proficiat, laat je bloed testen voor hcg-waarde, was bij mij op 3 weken iets van 2300
  • Hier in NL kan je niet zomaar bloed laten trekken... dus het is afwachten op de echo. Mijn man hoopt zo dat het er 2 zijn... haha.
    Maar eerst maar zien of die steeds positiever wordt. Ben erg benieuwd.
  • Hier ook vroeg getest bij 1ste kindje (10 dagen na eisprong), maar geen tweeling. HcG was nog wel erg laag toen, dus ik denk dat je het daaraan wel kan merken. Jammer dat ze dit in NL niet doen!

Ik duim mee!

thumbup.gif
  • nu net getest met cb digitaal: geeft 1-2 zwanger aan! <3
  • Hey Saga, ik zag je naam staan bij dit topic en dacht... het zal toch niet.. en jawel hoor!! Dt heb je m weer snel gefikst dame!! Proficiat hoor..
    Maar een antwoord op je vraag heb ik verder niet...
    Ik wens je een superzwangerschap toe!!
  • Ha BB, ja erg he?! We wilden eerst in juni/juli er weer aan beginnen... Maar goed dus niet en idd erg snel. Maar ozo spannend weer. Hoe gaat het met jou? Je schiet al aardig op smile.gif
  • Hoi Saga,

Ik heb bij mijn 1e dochter ook 9 dagen na ei positief getest! Het was dus geen tweeling, maar denk dat dat wel goed mogelijk is! Mijn Hcg stond wel heel erg hoog toen bigsmile.gif

wave.gif
  • Hoi,

Heb ook 9d na ei positief getest, een dikke vette streep, HCG stond toen ook al op 5000, dokter vond dit vrij hoog en sprak ook van een tweeling, maar het was er maar 1.
    Dus je hebt 50% kans op een tweeling. Of je HCG nu hoog of laag is maakt niet echt uit. Je kan ook een laag HCG hebbn bij een 2-ling
  • ah duidelijk! Dus gewoon de echo afwachten wink.gif
  • Wanneer echo?

Nu ben ik wel benieuwd hoor!

wink.gif
  • Geen Idee... Ik ga eerst morgen 2 wkn op vakantie en dan ga ik bellen.
  • Hoi, ja schiet hier inderdaad op ja.. Ik vind deze zwangerschap 1000 keer sneller gaan dan bij Fender. Wel jammer want het zal mijn laatste zwangerschap zijn en nou vliegt het voorbij!
    Maar ja, en op de normale kwalen na mag ik eigenlijk nog niet klagen. Wel veel harde buiken waardoor ik sinds deze week in de ziektewet zit maar daar moet ik dan maar van genieten.

Nou, ik ga je in de gaten houden bij verwacht in Januari topic.. Of ga je daar niet schrijven?
  • Denk het wel BB! Heb je ook FB? Ik vertel het daar denk pas als ik 12 wkn ben... Eerst maar zien hoe de eerste echo is. Hopelijk een gezond baby'tje. Daar zet ik ook altijd fotos op van de echos. En mijn man wilde heel graag een derde... Nou hij is in de wolken. Geen idee wat de reacties zometeen zijn blush.gif aangezien we nog 2 ukkies hebben...

Fijn dat je zwangerschap goed gaat! Spannend he? Weet je al wat je krijgt? Geniet van de laatste weken.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld