Terug zwanger worden na miskraam/curettage

• Dank je allen voor de fijne reacties!

En inderdaad, we zijn allen sterke mama's, op het even op welke manier ook!

X
  • @rrigo Ik word helemaal stil van jouw verhaal! Ik ben blij te horen dat ook jouw verhaal een happy end gekregen heeft! Een hele dikke proficiat met de geboorte van jouw 2 schatten!
  • @Jesske

Heel slecht met me...
    gistere controle gehad... hartslag was veel te traag vruchtje onvoldoende gegroeid.
    Ik moet wachten of er spontaan een miskraam op gang komt!
  • Heel veel sterkte @Lynntjen !!!
    Amai er zat dan nog veel tijd tussen die 2 controles! Wat een verschrikkelijke tijd voor je!
    Neem tijd om je verlies te verwerken!!!
  • Hallo,

Kan er iemand zijn ervaringen delen met het HCG gehalte na een currettage? Hoe snel/traag daalt dit? Wanneer zou ik dit moeten laten testen?
  • @Jesske ja ben vrijdag geweest en volgende echo is de 27e pfff ik kan ni tegen dat wachten! Voel me zo slecht
  • @Lynntjen dat begrijp ik! Dat wachten, die onzekerheid en tegenstrijdige gevoelens! Heel veel goede moed voor de komende tijd! 💓

@niempje blijkbaar is dat bij iedereen anders. Ik had een spontane mk en heb op de dag van de mk bloed moeten laten trekken en nog 2 keer erna om de daling op te volgen, telkens om de 2 dagen. Vanaf iets in de 40 moest ik niet meer terug. Heeft je gynaecoloog hierover niet gesproken?
  • Hoi!

Neen geen info over gehad eigenlijk. Ik moet sowieso naar de huisarts vandaag voor bloedname dus ik dahct het mee te laten controleren. Heb gisteren ook al urinetestje gedaan en dat was toch al negatief.
    Bloedverlies is ook eindelijk gestopt.

Groetjes,
  • @Lynntjen veel moed meid, mijn hart breekt weer als ik dat lees...
    x
  • @rrigo dankjewel! Idd bevallen op 2 november van een meisje love.gif
    Jij ook dubbele proficiat he!

Courage aan diegene die momenteel een miskraam aan het verwerken zijn ponder.gif
  • @Wishful, een hele dikke proficiat met jullie kleine meid!

Groetjes Mopje
  • @Wishful, van harte gefeliciteerd meid, super gedaan!!

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het voor de andere meiden hier ook goed gaat...

X
  • Hey iedereen

Ik ben vorige week vrijdag opgenomen geweest met spoed
    Ik had pilletjes gekregen om miskraam op gang te krijgen
    Thuis verloor ik enorm veel bloed waardoor ik een Paar keer bewusteloos ben geweest
    Van vrijdag tot en met zondag in het ziekenhuis gelegen.
    Dinsdag voelde ik mij weer slecht en hup weer naar spoed.
    Terug opgenomen en hebben ze woensdag curretage gedaan omdat er nog weefsel was
    Donderdag nog eens flauwgevallen maar als ik wou mocht ik naar huis...
    Ik ben nu thuis om te herstellen ...

Curretage hebben ze gedaan op verloskunde want OK was niet beschikbaar.
    Ik begon te wenen van zodra ik verloskamer 4 zag. Daar ben ik bevallen van m’n dochtertje en
    Was best wel pijnlijk om te zien. Schuin tegenover die kamer werd ik dan geopereerd ...

Pfff sterkte voor iedereen die een miskraam moet verwerken

Waren jullie snel weer zwanger na een curretage?
    Ik moet een maand herstellen en mag dan terug proberen ...
  • Oooh @Lynntjen wat verschrikkelijk allemaal! Wat een moeilijke periode! Ik wens je heel veel sterkte! Ik had geen curettage maar ben na mijn miskraam in juni nu terug zwanger. Heel veel moed en succes voor de toekomst! Dikke knuffel!
  • @Lynntjen veel sterkte!
    Hier is het ook weer een erg moeilijke periode. We zijn bijna een jaar na ons dochtertje* en nog geen nieuwe zwangerschap in zicht.. Vanmorgen kwamen samen met de MS een hoop tranen. Het overviel me allemaal. De naderende feestdagen, het hunkeren naar eens goed nieuws, het gevoel ons geluk eindelijk te doen keren.
    Maar goed dat ik een jaar geleden ng niet wist da ik nu nog steeds niet zwanger zou zijn, ik zou gek geworden zijn! Maand na maand kom ik het jaar wel door. Maar toch weeral 2 jaar bezig... Iedereen zei dat het de tweede wel wat vlotter zou gaan dan de eerste, pfff. Steeds vaker overvalt het gevoel dat ik het allemaal niet meer ga meemaken, zwanger, pasgeboren, enz. En voel ik me tegelijk verdrietig dat ik niet genoeg genoten heb van alle mooie momenten met mijn zoontje, omdat het verdriet zo groot was vorig jaar.
    De stapel te kleine spullen op de zolder blijft maar groeien, elk doosje erbij een pijnlijke steek..
  • @rrigo dikke dikke proficiat met je tweed kindjes. Heel blij voor jou dat er een mooi einde is kunnen komen aan jouw verhaal!!

Ik helaas ga in januari 3 jaar bezig zijn voor ons tweede kindje en we hebben juist een zware dobber te horen gekregen in het UZ van gent... Door mijn buitenbaarmoederlijke zwangershap, herhaalde miskramen EN vermoeden van PCOS zouden wij direct moeten overgaan op IVF met ICSI. Nu had ik al 2 jaar in mn hoofd zitten dat dit een stap was die ik niet zou doen, maar mijn man is zo overtuigd van de arts en dat dit onze kans is dat ik nu niet meer weet wat of hoe.. Maar ons verhaal is dus nog niet ten einde, wordt vervolgd...
  • @AudreyN Zo jammer te horen welk nieuws jullie te horen hebben gekregen, en dit na alle tegenslag reeds. Ik heb heel makkelijk praten, maar geef aub de moed niet op... Dante is er ook wel gekomen... Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie nog een wondertje mogen verwelkomen in jullie gezin.

Warme groet
  • @Wishful lang geleden! Proficiat met jullie meisje!!!

xxx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld