Terug zwanger worden na miskraam/curettage

• @LadyB, mintha is inmiddels bevallen hoor wink.gif
  • @Mintha proficiat! Geniet er van! smile.gif

Hier weer wat moeilijk de laatste tijd. 27 juni was de uitgerekende datum van mijn MK en die komt nu dichterbij... Blijft toch moeilijk, ondanks dat ik opnieuw zwanger ben.

Onlangs zo'n mooie spreuk gelezen: "In mijn hart wonen drie kinderen, in mijn huis hoor je er twee." Dat blijft me toch altijd wel wat bij.

Nogmaals veel sterkte voor iedereen.
  • @LadyB Mijn cyclus is gelukkig terug normaal, vorige donderdag eisprong gehad. Nu hopen dat er eens een plakkertje bij zit.
  • Hey iedereen, het is even geleden dat ik hier nog wat schreef, maar dit wil niet zeggen dat ik alle ellende vergeten ben... Ik zie hier gelukkig heel erg leuk nieuws passeren, spijtig genoeg nog steeds veel mensen die door een moeilijke periode gaan... Heel veel sterkte, steun en succes!
    @LadyB ik zie ook dat wij net even ver zijn, hopelijk gaat alles goed en heb je binnenkort een gezonde baby in je armen smile.gif
    Hier gaat het ook nog steeds goed met de tweeling, binnenkort heel erg drukke tijden!! Maar eerst de laatste loodjes in deze extreme hitte doorkomen...
    Wat fijn dat @Mintha bevallen is en ook ik vraag mij af hoe het met @rrigo gaat...

Heel veel groetjes!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld