Terug zwanger worden na miskraam/curettage

• @Nr3 dankjewel...
    Maar het sluit zich niet af... weer slecht nieuws en volgende week terug curretage...
    Na 10 weken nog steeds restweefsel en dat gaat niet meer vanzelf komen 😢
    Nog steeds geen duidelijkheid of wij een translocatie hebben pfff wat een baaldag..
    en dan nog wat zwangerschapsaankondigingen, leuke opmerkingen zoals ' wat sergio herman meemaakt is toch nog erger'
    Duhh??!
    Wat een geweldige week 😩
  • @fienemie meisje toch! Veel moed seg! alles behalve fun nog eens een curettage en dan nog eens die onzekerheid! Tja en van Sergio super erg, idd, maar ieder heeft zijn problemen en omdat het die van jou zijn zijn die altijd erger... Mensen willen ons altijd laten relativeren zodat we ons herpakken en door gaan, maar soms moet je eens niet relativeren en is het ok om verdriet te hebben, boos te zijn of wat dan ook! Ik wens je veel liefde en begrip... dikke knuffel xxx
  • Ik vind dat van sergio ook erg he voor de duidelijkheid...
    Maar zeggen dat het erger is... ik heb er al 2 verloren he.
    Elk verlies is gewoon erg en doet pijn.. of je nu 3 maand,6 maand of 9 maand bent..
    Het is gewoon de ergste pijn voor elke vrouw om een kindje af te geven 😥
  • @fienemie dat is idd zo.. Een kind verliezen is één van de ergste dingen die je kan overkomen als ouder! xxx
  • Aaah @fienemie wat een rotopmerking! Het ene is niet erger dan het andere, ook jullie zijn jullie kindjes kwijt hug.gif
    Ik hoop dat je spoedig hersteld na nog maar eens een curretage...
    Hier is het nog 2 weken aftellen naar mijn controle, hopelijk ben ik daartegen gestopt met bloeden. Ben die bloedingen zo beu ponder.gif
    Hopelijk zijn er dan ook wat resultaten binnen, fingers crossed!

Groetjes Mopje
  • Even niet ingelogd, het lukt niet..
    Hier ms ronde 2. ( november miskraam en in januari nog eens curretage voor een beginnende weefselgroei weg te nemen)
    2 maand de pil moeten nemen om zeker alles eruit te krijgen..
    Na deze maandstonden controle gun en geen pil meer en dan maar duimen.
    Het zijn redelijke pijnlijke maanden want schoonzus is zwanger, uitgerekend zoals ik was in november. Ik was een weekje verder.
    De vooruitgang van die zwangerschap te zien nijpt wat. Maar ik gun het hen van harte. 😉
    Ik herken nogal wat namen van enkele maanden geleden.
    Groetjes
  • Hey olijfje,

Veel succes!
    Ik begrijp dat heb ook een schoonzusje die gelijk met mij was uitgerekend..
    Ondertussen 21 weken en haar wens qua geslacht uitgekomen..
    Prachtig zwanger en alles ok.. ja dat pikt 😥 Niet dat het niet gegund is wel omdat ik samen wou aftellen en het zo confronterend is 🙄
  • @Mopje wat een verschrikkelijk nieuws....ik durf hier niet veel komen kijken. Het is allemaal zo oneerlijk,
    Ik weet niet wat zeggen. Veel sterkte en dikke knuffel.
    Aan iedereen hier die het nodig heeft.
  • Weet iemand hoe het met @Mintha is??
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld