Ons kleine meisje heeft een ernstige hartafwijking

• Dikke knuffel leslie ....
  • Knuf Leslie..
  • Het is al zo lang geleden dat ik hier ben geweest. Ons leven is zo intens veranderd. Begin maart 2016 hebben we opnieuw een dochtertje gekregen. Een fantastische ervaring! Het waren 9 bange maanden, die uiteindelijk bruusk werden beëindigd. In februari kreeg ik de diagnose van cholestase, ons dochtertje lag op mijn gal waardoor de galzuren in mijn bloedsomloop kwamen. Uiteindelijk begin maart met spoed naar verloskunde moeten gaan voor een inleiding. Gelukkig was ons meisje ongedeerd!

Ik had nooit gedacht dat het moederschap mij zo geweldig zou liggen (ik was bang wat de mentale weerslag zou zijn van 3 helse jaren). Ik voel mij super als mama en geniet dan ook volop van elk moment.

Ik voel mij zo fantastisch als mama dat een 2e door mijn hoofd spookt, maar wil ik dat wel? Wil ik mij nog eens wagen aan een zwangerschap? Moet ik niet gewoon gelukkig zijn met wat ik heb en het lot niet uitdagen? Alleen tijd zal raad brengen...

3 jaar heeft het geduurd, 3 JAAR voor we ons kindje gezond en wel in onze armen konden houden!!! Er is dus maar één boodschap die ik kan doorgeven, geef nooit maar dan ook nooit op!
  • 13 maanden na de geboorte van ons dochtertje, wat gaat het zo verschrikkelijk snel. De knoop is doorgehakt, we gaan voor een tweede kindje vanaf juni! Het is met een héél klein hartje, maar we willen de stap wagen. Spiraal is verwijderd. Vanaf juli starten we opnieuw met clomid/pregnyl.

Spannend! candle2.gif
  • @Leslie , heel veel succes gewenst!
  • @leslie heel veel Succes! Hopelijk deze keer zonder struikelblokken onderweg wink.gif
  • @Leslie, heel veel succes! candle2.gif

Groetjes Mopje
  • Het is zover, opnieuw zwanger. Hopelijk deze keer meteen meer geluk candle2.gif
  • Gefeliciteerd!
    Hopelijk kan je genieten van een mooie zwangerschap x
  • Proficiat @leslie !
    We duimen voor een probleemloze zwangerschap smile.gif
  • @JAR : Bedankt. Hoe gaat het met jou?
  • @leslie alles gaat goed. Wij zijn in afwachting om met ivf/pgd te starten voor een 2de wondertje. We hopen in Januari te mogen starten. We hebben een volgende afspraak op 14 december.
  • We zijn intussen 4 jaar na jouw geboorte. Ik denk nog vaak aan je maar voel me ook heel schuldig als ik dat een tijdje niet meer doe. Intussen heb je twee super toffe zussen! Later als ze er klaar voor zijn zal ik ze over je vertellen.
    Ik mis je sad.gif
  • Afscheid

Lieve schat,

Bijna 5 jaar geleden is het intussen dat ik jou in mijn armen had. 5 jaar, wat gaat de tijd snel! Je twee zussen doen het super! Ik denk vaak aan je als ik naar ze kijk. Ik vraag me dan toch af hoe het geweest zou zijn, hoe zou het zijn jou te kennen, hoe zou je eruit zien,... Allemaal vragen waar ik nooit een antwoord op zal krijgen. Ik vraag me vaak af hoe ik het je zussen ooit ga vertellen en wanneer zou ik dat doen. Ik denk dat ik gewoon het moment ga afwachten, maar wanneer zal dat moment ideaal zijn (voor mij en voor de meisjes)?

Wat ben ik blij dat we toch hebben doorgezet en nooit hebben opgegeven. Als er één boodschap is om te geven aan mensen die een kindje willen, geef nooit op! Hoe zwaar het ook kan zijn, blijf doorzetten!

Binnenkort gaat dit forum offline, wat triest! Ik heb hier zoveel steun aan gehad, zoveel van me af geschreven. Het was een vorm van therapie. Ik wou dat er mensen op ons verhaal konden terugvallen of steun konden vinden. Ik wou de hartafwijking ter sprake brengen want toen ikzelf getuigenissen zocht op het internet kon ik er zo weinig over terugvinden.

Lieve kleine L*, ik hou van je en zal je mijn hele leven blijven missen cry.gif
    Voor altijd in mijn hart.

Dikke knuffel, mama
    xxxxxxx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld