Klein vruchtje

• Klein vruchtje

Na 1 jaar proberen eindelijlk zwanger.
    Ik ben nu 7weken zwanger ver.
    Vanaf de 5de week had ik elke dag bloedverlies. Twee maal een bloedonderzoek gedaan de hcg bleef stijgen wat dus goed was.
    Vandaag mijn eerste echo gehad. Vruchtje is te klein en er is weinig vruchtwater.
    Grote kans dat het een miskraam wordt. Voel mij zo onzeker. Is er een kans dat dit nog goed komt?
    Aangepast door Anoniempje84 op 03/04/2019 11:05
  • In deze kan je niet meer dan afwachten! Het is een ontzettend lastige en onzekere periode! Dagen duren precies jaren...
    Wanneer mag je terug gaan? Hopelijk heb je snel duidelijkheid en ik duim voor je dat alles goed zal komen! Heel veel moed in deze periode! Het is niet makkelijk!
  • Ben vandaag bij de gynaecoloog geweest en ik moet vaginale pillen nemen om de miskraam op te wekken. Als dit niet lukt dan word het een curretage. Het vruchtje groeide niet. Het was al een beetje levensloos
  • Heel veel sterkte!
  • Heel veel sterkte! Neem de tijd om dit een plaatsje te geven! Hele dikke knuffel!

Ben een tijdje van het forum weg geweest maar een hele dikke proficiat @BLBL! Hopelijk gaat het goed met je! Blij te lezen dat je eindelijk goed nieuws kreeg!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld