September 2018

• September 2018

Hey dames,

7 maand na een miskraam vandaag een positieve test party.gif
    Ons derde kindje wordt, als alles goed gaat, rond 6 sept verwacht love.gif
    Hopelijk komen er veel dames van januari in het groepje terecht thumbup.gif thumbup.gif

• Ik hoop dat ik erbij mag zijn. Alvast een.klein beetje bloed verloren op de moment dat de innesteling kon zijn. Nod 1 januari
  • Dat klinkt alvast veelbelovend senna87 thumbup.gif
    Een mooier begin van 2018 kan niet thumbup.gif
    Duimen staan omhoog voor je!
  • Ook ik ben erbij

Na 3 lange jaren, en 22 IVF-pogingen gisteren een positieve telefoon van het ziekenhuis gekregen. EINDELIJK!!! Al dringt het nog niet zo goed door eigenlijk ook. Nu duimen dat alles blijft goed gaan...
  • Zonnebloempje, proficiat hug.gif wow seg, wat een heftig traject heb je er al opzitten! Een mooier eindejaarsgeschenk konden ze je niet geven happy.gif
  • @veeke87 Inderdaad, het lukte me al een tijdje niet meer om feestdagen te 'vieren' (verjaardag, nieuwjaar, kerst,...) maar het is nu een heel ander gevoel en heb op het laatste moment dan toch nog plannen gemaakt. Mijn uitgerekende datum is trouwens ook 6 september wink.gif
  • Zonnebloempje, dat kan ik geloven! Geniet nu maar met volle teugen xmascandy.gif is het jullie eerste kindje?
    Hehe, leuk dezelfde uitgerekende dag wink.gif
    Alvast de beste wensen voor 2018 met een goede gezondheid, veel geluk en een kerngezond baby'tje xmasblink.gif
  • @veeke87 Ja, het is mijn eerste kindje. Ik stapte enkele jaren geleden alleen in het traject om alleenstaande mama te worden. Het liep niet van een leien dakje, maar het deed me wel echt beseffen dat dit is wat ik echt wil, anders hou je dat zo lang niet vol.
    Voor jullie ook de beste wensen, dat 2018 voor ons een schitterend jaar vol babygeluk mag zijn.

Ben benieuwd of er ons hier nog wat mensen gaan vervoegen. Ik hoorde van vriendinnen dat zij hier fijne vriendschappen opbouwden tijdens hun zwangerschap, dus het zou leuk zijn om nog wat ervaringen te kunnen delen. Het is allemaal nieuw voor mij... de zwangerschap, het forum,...
  • De beste wensen voor 2018!

Amai zonnebloempje, alle respect om zo'n heel traject alleen af te leggen. Je bent een heel sterke vrouw! Je geduld wordt eindelijk beloond! pregnant.gif
    Ik voel me zelfs een beetje schuldig dat ik na 7 rondes al ongeduldig begon te worden blush.gif
    Ik ben ook benieuwd of er veel dames uit de januari groep ons komen vervoegen, hopelijk wordt september een goede maand thumbup.gif
    Heb jij al bloed laten nemen? Of afspraken vastgelegd bij gyne/vroedvrouw?

• Ook wij voegen ons toe! Op 31/12 hadden wij onze positieve test vast, van een mooi eindejaar gesproken. Deze ochtend naar de dokter gegaan om bloed te latenprikken. Dit kindje komt van een spontane zwangerschap in ronde 3. Ons eerste kindje is een icsi kindje, gekomen na 2jaar en 1 maand proberen dus we weten even niet wat ons overkomt!
  • Aangezien het via het ziekenhuis verliep, was mijn zwangerschapstest meteen mijn bloedtest. Die waarden waren blijkbaar al heel goed voor 4 weken en 2 dagen (vorige week vrijdag). Ze gaven me bij het ziekenhuis ook meteen een afspraak op 7 weken, dus 17 januari de eerste echo. Maandag kan ik ook niet anders dan het op mijn werk vertellen (sta in het onderwijs, en daar even wegglippen voor al de onderzoeken en behandelingen is niet zo evident, dus maar open kaart gespeeld). Gisteren vertelde ik het ook al aan de familie (ja, is wel snel, maar na jaren vol verdriet bij feestdagen wilde ik nu eens iets positief vertellen). Loopt het fout, dan kan ik het toch niet voor mijzelf houden ook en het alleen verwerken. (maar ik denk positief!)

@kiwi heel erg proficiat! Kan ik begrijpen, na een ICSI traject lijkt 'normaal' zwanger worden echt een luxe he wink.gif

Een vraagje, ik lees in andere groepen hier dat er soms een facebookpagina is. Zijn er hier plannen voor bij onze maand?
  • Ik zit in een facebookgroepje van mn eerste kindje dus ik zou het leuk vinden moes5 dit groepje dat ook hebben. Ik wil wel eentje aanmaken, maar dan heb ik jullie namen nodig om toe te voegen

Ik ben trouwens uitgerekend voor 5 september.
    Vandaag gebeld voor een gyn, maar die was nog op verlof en dus ik moet nog wachten op een afspraak. Bij de vorige had ik geen vaste gyn en dat heb ik achteraf toch gemist, dus beter iets langer wachten nu.
    Deze ochtend ook bloed geprikt, maar die uitslag heb ik pas morgenavond.
    Ik haat wachten tough.gif
  • Kiwi, proficiat! Ik kan me voorstellen dat het een geweldige verrassing is happy.gif
    Een facebook groepje (geheim) lijkt me wel leuk. Al wacht ik liever nog eventjes alvorens toe te treden (in mei hebben we op 6 weken een miskraam gehad)... Bloed trekken zal pas volgende week lukken hier (huisarts in verlof) en nadien contacteer ik mijn gyne dan voor een afspraak. De schrik voor een miskraam zit er hier goed in, ik durf precies die afspraken nog niet vast te leggen blush.gif

Jullie al enige kwaaltjes?

• Hoi iedereen,

Ook ik sluit me voorzichtig aan. Vanmorgen 3 dagen voor nod getest (want mega misselijk en pijnlijke borsten) en er was een licht streepje.
    Eind september een miskraam gehad op 8weken 5 dagen. Daarna niet echt actief hier geweest omdat ik even het zwanger worden los wou laten (in de mate dat dat kan natuurlijk). We zijn sinds april van 2017 aan het proberen voor ons eerste kindje. Nu voorzichtig blij, want zoals er nog al gezegd hebben in u achterhoofd blijf je bezig met het kan nog mis gaan.
    Vermoedelijke datum 15/09.
    Ik ben pro geheim facebook groepje. Bij mijn zwangerschap die eindigde in een miskraam zat ik ook in een groepje uitgerekend en het is toch fijn je verhaal te kunnen delen. Maar ik wacht wel nog even af om te zien dat het goed verloopt.
  • Proficiat Lala86! Duimen staan omhoog dat alles goed blijft gaan voor iedereen thumbup.gif
  • Proficiat @lala86

Ik duim ook volop zodat het hier een groepje zonder teleurstellingen wordt.
    Hier voorlopig nog geen echte 'vervelende' zwangerschapssymptomen, buiten de gespannen (en al gegroeide) borsten, maar dat heb ik altijd gehad, onder invloed van de hormonen die ik moest nemen. Mijn beha's spannen al...

Hoe gaat het bij jullie?

@kiwi moest dat groepje er komen, geef dan maar een seintje en ik stuur je mijn naam in pb
  • hier lijkt het mis te gaan. Al de ganse dag aan het bloeden cry.gif
  • Ai nee Kiwi sadhug.gif die onzekerheid is vreselijk nu e ponder.gif
    Hevig bloedverlies? Je hoort vaak verhalen van mensen die bloedingen hebben en toch een gezond kindje op de wereld zetten candle.gif

Hopelijk heb je snel duidelijkheid candle.gif
  • oh nee sad.gif Ik duim ook mee dat het toch nog goed gaat.
  • Ohhh nee Kiwi sad.gif ik duim dat het toch nog goed loopt !

Hier pijnlijke borsten. Al 3 dagen mega misselijk geweest. Vandaag valt het gelukkig mee.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld