September

• @'Elke Dewulf' Ik ken het, ik zou normaal volgende maand al bevallen. Raar he, als je daarover na denkt. Mijn uitgerekende datum van toen gaat toch een moeilijke dag zijn. Vrijdag nog in het ziekenhuis op spoed geweest omdat mijn zoontje was gevallen en moest genaaid worden. Ik moest dringend naar het toilet en zonder het te beseffen zat ik op het toilet waar ik vorige keer eigenlijk de miskraam op kreeg, waar ik toen hard begon te bloeden. Heel confronterend... Ik duim voor je mee, deze keer gaat alles gewoon goed! x
  • @MrsE het voelt idd raar aan als je daaraan denkt. denk dat ik het ook moeilijk zal hebben al van eind augustus denk ik, we kunnen er jammer genoeg niet veranderen. wat ik nu heb, is bij het minste dat ik voel ik in paniek schiet... probeer het wel wat te verstoppen, wil niet dat mijn vriend zicht onnodig ongerust maakt

vandaag plechtige communie van mijn jongste....
  • @'Elke Dewulf' hoop dat je een leuke dag hebt gehad smile.gif
  • MrsE hebben een leuke dag gehad met de communie

Hier maandag 1e echo gehad. Vruchtje was groter dan vrige keer maar geen hartslag niet meer. Moet gestopt met kloppen hebben in het weekend. Dus hier opnieuw slecht nieuws en een mk. Blijven voorlopig gewoon verder proberen... Hoe moeilijk het nu ook is.
    Vndg mijn curetage gehad

Verder alles goed met iedereen?....

Grtjs
  • @'Elke Dewulf' nee toch sad.gif wat verschrikkelijk nieuws, veel sterkte!
  • Hier is het maar stilletjes precies. Hoe gaat het met iedereen? smile.gif
  • Ik vraag me af of er ondertussen al mama's bevallen zijn? De meesten van jullie zitten waarschijnlijk op facebook?
  • Ik was uitgerekend voor 9/9.
    Ben afgelopen maandag gestript en had 1,5-2cm ontsluiting. Helaas heeft het strippen tot nu toe nog niet het gewenste resultaat gehad en zit ons zoontje nog steeds binnenin.
    Morgen wordt er door de vk weer gestript.
    Zijn er al mama's bevallen?
  • Ik denk dat mrs E bevallen is. Normaal schrijft ze vaak mee op het forum maar het is al een tijdje stil bij haar smile.gif. Van anderen heb ik geen idee.

Ikzelf had vorige week 2cm ontsluiting en verweekte baarmoederhals. Straks mag ik nog eens naar de gyn en hoop ik al wat meer cm te hebben.

Ik heb altijd staan roepen dat ik te vroeg zou bevallen maar nu ben ik bijna 40 weken en zie ik mijzelf overtijd gaan.
  • Hoi daar,

Iedereen succes met de laatste loodjes, mocht het moment nog niet daar zijn geweest!

Wij hebben op 06-09 een mooi kereltje mogen verwelkomen. Hij woog 3686 gram en was 52 cm lang. Alles is verder goed verlopen.

love.gif
  • Ik ben op 21 september dan de trotse mama geworden van een kleine prinses. Op een uur tijd ben ik bevallen. E. woog 4,080kg en was 53 cm groot.
    Ik ben helemaal verliefd love.gif . Ze is bijna 3 weken oud maar ik herinner mij nog zo goed de bevalling.
  • hallo allemaal,
    in 1e instantie iedereen proficiat met de geboorte van jullie wondertje. hoop dat er daarbij niet teveel problemen zijn geweest.
    zelf kan ik melden opnieuw zwanger te zijn. deze keer lijken we de goede weg op te gaan. ben nu 9 weken en heb een vruchtje van 3 cm die al goed in beweging is... wou dit toch even laten weten
    grtjs elke
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld