Septembermama's

• @Demi nee ik had nog niets geannuleerd, wou eerst wachten tot eerste afspraak bij gyn.
    Ik hou jullie zeker op de hoogte wanneer het terug zover is..
    Daartegen zijn jullie mss al heel ver wink.gif

@Mum2Be bedankt! En we trouwen op 3 september.
    Dus daar maar terug volledig op gestort..

@Tiii veel succes nog. Wist niet dat je paarden had? Of alleszins toch rijdt?
    Ik zit hier thuis ook met 3 paarden. Daar was ik al over aan het stressen over hoe ik dat ging doen allemaal smile.gif
  • @demi : dankuwel.
    ja die steken is iets lastig en ik vrees ook wel voor de komende maanden. Bij de oudste had ik enkel op het einde bekkeninstabiliteit. Bij mijn 2de zoontje had ik dat al tussen maand 3 en 4 en zo derest van de zwangerschap. Als da nu nog eerder is, aiai. Ik mag wel stoppen met werken op 6 maand, eind juni dus. Ideaal net voor de grote vakantie smile.gif en dan moet ik nog mijn 25 dagen verlof daarvoor nog opnemen, ZAAAALIG !
    Nu nog hopen dat ik snel bij de gyn terecht kan.
  • Goeiemiddag dames!

Ik heb vanmorgen positief getest en kom me hier ook (voorzichtig) toevoegen! smile.gif
    Voor ons zou het ons derde kindje zijn.
    Hoewel ik echt wel het idee had dat ik zwanger was, vind ik het toch nog moeilijk te geloven. content.gif
  • @Exact ja hoor, mijn man en ik rijden allebei op wedstrijd ook, hij springen, ik dressuur, dus 4 paarden en piste aan huis smile.gif
    Gelukkig doen we dat met ons twee!

Veel succes met voorbereidingen van de trouw, ergens toch "goed" dat je nog iets fijns hebt om naar uit te kijken... Sterkte!

Hoi @Jinse smile.gif

@ikkepot amai luxe!! Plezant!! Ale al dat verlof bedoel ik! Geeft je extra tijd om alles in orde te brengen! Heb ook veel verlof, onderwijs smile.gif
  • @tii : ja normaal verdeel ik dat over heel het jaar, schoolvakanties vooral. Krokus had ik al grotendeels, dan nog paasvakantie dat ik ga nemen en dan eens zien wanneer de oudste toetsen heeft (vlak voor pasen en in juni), zit in een luxepositie dus. Allen, ik moet mijn verlof indienen voor 1 februari, nogal moeilijk, want men man wil dat we wachten met het te vertellen.
  • Goeiemorgen iedereen,

Proficiat met jullie zwangerschap!

Als het mag, kom ik mij hier ook voorzichtig toevoegen nadat ik vanmorgen (3 dagen na NOD) een tweede streepje zag verschijnen happy.gif Ik bel vandaag even naar de huisarts om bloed te laten trekken. We kunnen het amper geloven.. wanneer drong het bij jullie door?
  • @snoet26 proficiat!! Wanneer het doordrong? Nu bijna 14 dagen geleden positief getest maar dringt nog niet echt door tongue.gif
  • @snoet26 , proficiat. bij mij is het ook nog aan het doordringen. De ene moment ben ik super happy en al vanalles aan het bekijken via internet (babygerief, opvang,...) , de andere moment heb ik schrik dat het gaat mislopen sad.gif . Vandaag is mijn nod, dus ja. Ik had vrijdag al een pos-test en zaterdag een pos-digittale (2-3 weken stond erop, dus lijkt me wel goed). Daarnet ben ik bloed gaan laten trekken en komende vrijdag mag ik terug.
  • @snoet26 die onzekerheid ken ik.
    Waren jullie al lang aan het proberen? Al kindjes?

Ik moest niet meer terug naar de huisarts na het bloed trekken.
  • hebben jullie al de paarse doos?
    daarnet bij de apotheek gevraagd , maar die zei dat ze deze al een half jaar niet meer kunnen krijgen.

heb ook net naar de gyn gebeld en ik mag 12 febr gaan, dan ben ik bijna 8 weken
  • Ik denk dat het bij mij ook pas echt gaat doordringen als ik een kloppend hartje gehoord heb. Tot dan probeer ik mezelf precies wat af te schermen om te euforisch te zijn... Nog wachten tot 4 februari!
  • Mijn vriend heeft al een zoontje uit een vorig huwelijk (co-ouderschap), maar voor mij is het het eerste.. Wat misschien zijn voor- en nadelen heeft. Hij heeft het al eens meegemaakt, dus ik kan wel op hem steunen en terugvallen.. maar aan de andere kant is het misschien ook wel fijn om het met twee voor de eerste keer mee te maken smile.gif

En we zijn bij een van de gelukkigen die niet lang hebben moeten proberen vooraleer het raak was (ronde 2), ik hoop dat het ook zo mag blijven candle2.gif Ik ga vrijdag langs de huisarts.

Jullie al kindjes? Lang geprobeerd?
  • @'mama S' wss begint je lichaam gewoon gewend te geraken aan de hormonen. Maar als je echt niet gerust bent kan je best een Bloedtest bij de huisarts laten doen voor je hcg waarden
  • @snoet26 Haha net hetzelfde, ook ronde 2, voor allebei ons eerste. Heel spannend dus!!! Ik mag 1 feb naar de gyn, ben benieuwd... Durf ook niet goed euforisch zijn maar probeer toch ook wel wat te genieten..
  • @Tiii : ik moest normaalgezien ook niet terug, maar ik wil dat wel, dan zie ik toch dat het gestegen is, ben ik wat gerust smile.gif
  • Aha zo, nooit aan gedacht eigenlijk...
  • ik sluit me ook aan bij deze groep, bij ons is het gelukt na 11e ronde, wij hebben reeds een afspraak bij de gynaecoloog op 26 jan omdat het maar niet lukte om zwanger te raken, deze gaat nu nog steeds door maar om een andere reden love.gif

Maar ondertussen toch ongelofelijk bezorgt door wat ik allemaal in mijn buik voel content.gif vannacht ongelofelijke steken gehad, kreeg het er warm en benauwd van. Afwachten zeker...
  • Hallo, Ook ik mag me bij de september mama's voegen.

Vorige week maandag voor de eerste keer positief getest. Toen was ik vijf weken overtijd (en had ik al heel wat negatieve testen achter de rug). Dacht dus eerst dat ik al 8-9 weken ver was. Even verschoten toen op de echo bleek dat ik nog maar vijf weken was en ik uitgerekend ben op 13 september. Deze vrijdag terug voor een echo om te zien of het vruchtje gegroeid is (en om te zien of we miss al een hartje zien kloppen). Toch wel een beetje bezorgd dat het nog kan mislopen, maar we hopen op het beste.

Het is ons eerste kindje en eigenlijk was het van de eerste keer raak bigsmile.gif Wij kijken er alvast naar uit. Momenteel wel last van alle mogelijke kwaaltjes. Gelukkig een goed ventje dat me steunt. Al is hij wel een beetje overbezorgd (zelfs een pak chips is volgens hem al te zwaar om nu op te heffen wink.gif)

• Hier dringt het precies ook nog niet goed door. Ik denk dat ik ook eerst een hartje moet horen kloppen voor ik het écht echt geloof. smile.gif

Vandaag al een afspraak met de gyn vastgelegd...Ik moet nu wel nog even wachten, tot de 16e...dan zou ik ook iets van een 8 weken zijn.
    De onzekerheid ken ik ook...mijn eerste zwangerschap draaide uit op een miskraam, met curretage als gevolg. Mijn tweede zwangerschap werd een tweeling, die hier vrolijk rondhuppelt. Deze keer zouden we graag eens 'gewoon' doen en maar één gezond boeleke krijgen. smile.gif

Wij waren nu één van de lucky few bij wie het in de eerste ronde al prijs was. Vorige zwangerschappen waren ook telkens in de tweede ronde.
    Ik heb enorme bewondering voor de koppels die lang moeten proberen...ik zou gek worden!

Hier geen last van kwaaltjes buiten gevoelige en gezwollen borsten. Vannacht ook echt slecht van geslapen. Had het gevoel dat ze gingen ontploffen ofzo... tongue.gif Maar dat hoort erbij zeker?
    Bij mijn zwangerschap van de twins ben ik 9 maanden misselijk geweest, ik hoop dat me dat nu bespaard blijft. IK heb m'n portie daarvan al wel gehad...wink.gif

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld