Septembermama's

• Proficiat @Exact! Heel blij voor jou!
  • proficiat @Exact , ik lees het ook nu pas.
  • Dank jullie wel !!
  • Hoe zit t met de september mama's hier?
  • Hier alles rustig. Eigenlijk niets van last alleen de laatste 2 weken veel buikkrampen. Baby zal op de darmen duwen, denk ik. Moet pas op 22 augustus op controle. Ben dan 38w. Ben wonder boven wonder amper 5.5kg bijgekomen. Nu huis nog wat op orde krijgen en dan mag ze komen (vanaf 39w liefst pas, want ben nog aan het werk)
  • Hier ook net hetzelfde, 5 kg bijgekomen. Verschiet ik echt van, met men vorige altijd rond de 16!!kg bijgekomen.

Zolang je niet te gek doet kan je zeker nog blijven werken he, des te meer tijd je samen met je kindje hebt erna thumbup.gif

• Hier ook alles rustigjes...heb nog wel even te gaan ook...hopelijk toch! smile.gif

Ook nog maar kleine 5kg bijgekomen, maar vorige zs ook niet veel, dus ik maak me daar niet teveel zorgen over...
  • mijn schoonzus is ook in verwachting van 3e, uitgerekend tegen 25/8. Ze zei in het begin: ik hoop maar 5kg bij te komen. Toen heb ik haar nog gezegd: dat is veel te weinig. Ik kwam vorige keren rond de 11kg bij. Maar net eens mijn boekjes van vroeger bijgenomen, en gezien dat ik ondanks toen lager startgewicht nu nog minder weeg als toen op evenveel weken.
  • We lopen nog rond. Wel redelijk wat harde buiken die geen deugd doen en slaap ni veel meer maar voor rest alles ok 😜
    Ben nu 37w ver en 18,5 kg bij, weeg nu 74,5 kg.
  • Dames, ik wou even melden dat ik sinds woensdag de trotse mama ben van Plien (kort voor paulien). Maandag controle gehad. Ze hadden toen nog echo gedaan omdat ze vonden dat mijn buik te klein was. Maar beebje bleek toch mooi op schema qua grootte. Geen inwendig onderzoek gehad. Maar dinsdagavond kroop ik mijn bed in en bak, water brak. Weeën kwamen maar niet op gang dus tegen 8u baxter en epi gekregen (wou zonder, maar rugpijn was niet houdbaar). Tegen 11u nog amper opening. Bleek er nog een vruchtzak te zitten die de weeën verspreidde zodat die niet goed konden werken. Zak gebroken en half uur later was ze er al. Maar helaas kwam de placenta maar niet af. Dus uiteindelijk nog ok ingemeten. Gelukken van de epidurale dus want anders was het narcose geweest. Ons poppemieke is een fijntje: 47cm en 2kg950.
  • Dikke proficiat met jullie dochter! smile.gif
  • Proficiat
    @'mama S' baby.gif

@Demi hoe gaat het daar? Je bent er bijna he!

Hier weegt beebje 2800gram. Momenteel nog alles rustig.
  • @'mama S' proficiat! Wel letterlijk 'een hele bevalling' precies...

@Jamima Nog geen baby te bespeuren hier 😉
  • @Demi wat spannend! Ik tel mee af voor je bigsmile.gif
  • Onze Maximilian is ter wereld gekomen op 4 september. Lekker genieten nu
  • @Jamima : dikke proficiat met je zoontje! Hopelijk stellen jullie het goed...

Hier ondertussen laatste dagjes nog werken en dan kan het aftellen écht beginnen...smile.gif
  • Proficiat jamima! Geniet er van.
    Hier zo gek gehad deze week... maandag was uitgerekende dag, maar ons meisje is gewoon al 2 weken.
  • Ja is raar om die datum te zien dan he. Maar gelukkig ligt ze nu in je armen
  • Hey mama's,
    ik ben op zoek naar setjes van de nieuwe wintercollectie 2016 van filou ?
    Heeft er iemand die te koop aub ?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld