Septembermama's

• Hier was ook alles in orde met ons lammetje. Al 36 mm groot, een stevige hartslag en alles erop en eraan. Nog twee weekjes en dan die oh zo belangrijke echo van 12 weken. Volgende echo is op 4 maart. Al goed dat wij zaterdag voor een week naar Zuid Frankrijk vertrekken, dan gaat de tijd extra snel voorbij.

Weeral een 3D plaatje gekregen smile.gif Dan zie je toch echt al een kindje. Zo speciaal dat er een klein wondertje zich in je buik bevind.
  • Dikke proficiat @Jinse en @Minime ! Super! bigsmile.gif

Nu weer aftellen, duurt zooooo lang he
  • Jamima, ik ga morgen ook om een angelsound, bij ons in het dorp iemand gevonden dat eentje verkoopt. Ben eens benieuwd. Volgende maandag heb ik 12 weken echo. Spannend wel steeds he...
  • Ik heb volgende week maandag ook mijn 12 weken echo en ben echt wel benieuwd. Onze zoon is deze week ook in school begonnen, dus dat was ook heel spannend en is alle aandacht naar hem gegaan. Maar hij doet het tot nu toe super goed!
  • Super nieuws @Jinse en @Minime!

Ik moet nog wachten tot 11 maart op de 12-weken echo cry.gif. We hebben het ondertussen wel aan de dichte familie verteld bigsmile.gif het is toch leuk om het er ook met iemand anders te kunnen over hebben.
  • Jeej voor de leuke echo @Minime ! smile.gif Toch altijd weer een geruststelling hé...
    Gek ook dat jij 'maar' twee weekjes verder bent en jouw beebje al meer dan dubbel zo groot is...dat gaat toch allemaal snel hé...

@snoet26 : hier ook nog lang wachten zenne...Nog 4 weken...
  • @Jinse: Ja hoor. Dat verschil is echt groot. Vorige echo 4 weken geleden, was het echt een onherkenbaar blobje en nu een minimensje met alles erop en eraan. Ik kan niet wachten hoe ons lammetje binnen twee weken al veranderd is.

Nog twee weken en we kunnen het nieuws ook met heel de buitenwereld delen. Ook al zijn vele mensen bij ons al op de hoogte, wij zijn zo trots en zouden het liefst hebben dat iedereen het al wist. Ik tel toch de dagen al af hoor tot de volgende echo...
  • Dag dames,

Bij mijn 1ste kindje zat ik hier ook op het forum.
    We maakten een facebookgroepje aan en delen na meer dan 3 jaar nog steeds lief en leed met elkaar.

Geïnteresseerden om ook tot een groepje te behoren?
  • @Minime ik kon het echt niet zwijgen. Je zou mijn buik moeten zien...
    @Nele_84 denk dat er al een groepje is. Of is dat een bestaand groepje dat je bedoeld?
  • Ik heb ook maandag mijn 12w echo! Ik kijk er zo naar uit, ik ga staan stuiteren van zenuwachtigheid tegen dan. Het is toch zo'n belangrijke he..
    En dan kan ik het eindelijk op het werk vertellen, ik moet zoveel moeite doen om mijn buik te verbergen.. De familie weet het al een week of twee.
  • Oh, is er al een groepje? Dat heb ik dan gemist.

Kan iemand mij de link eens doorgeven aub?
  • Er bestaat al heel lang een groepje op fb hoor wink.gif En normaal heeft zo goed als iedereen daar een berichtje over gekregen, dus misschien jullie berichten op 9maand eens checken wink.gif
    Is een geheim groepje dus je kan je niet zomaar zelf toevoegen...

Hier morgen 12 weken ver, pas volgende week vrijdag (op 13 weken dus) de nieuwe echo. Ben benieuwd hoe 'echt' de baby er al gaat uitzien, want hoe cute hij vorige keer ook was, veel menselijks was er nog niet aan he wink.gifAangepast door Demi op 21/02/2016 22:56
  • Ik ben uitgerekend voor 2 september. Dit is een vrijdag. Ik moet sowieso verplicht een week ervoor nemen. Wil dit zeggen dat ik dan vanaf 26 augustus thuis ben?
  • Ja denk het wel.
  • Heb op 1 maart een 10 weken echo ter controle omdat ik voor de geboorte van mijn zoontje veel miskramen heb gehad.
    Ben zeer benieuwd.
    Zeg het niet graag maar elke keer als ik moet plassen ben ik bang dat er bloed bij gaat zijn .
    Man man wat een zenuwen.
  • Ik heb echt al een klote drie eerste maanden achter de rug. Sinds woensdagavond zit ik met de griep. Houd niets binnen van eten. Het mag echt gaan stoppen hier. Ik wil dringend beginnen genieten van men kleintje.

drunk.gif
  • Hallo iedereen,

Kan iemand mij helpen om tot het facebookgroepje te komen?

Thxxx!
  • @Nele_84 stuur @Demi een berichtje. Zij heeft het groepje opgericht thumbup.gif
  • Gisteren 12 weken echo gehad. Alles was super in orde. Ik heb wel geen consultatie gehad... vond ik beetje raar
  • @'mama S' hoe bedoel je geen consultatie?

12 weken....hebben ze dan de nekplooimeting enzo gedaan?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld