Septembermama's

• @Bianka die roze doos (of hoe ze ook mag noemen) hou ik pas voor na de 12 weken (en na de NIPT test) smile.gif
    ik hoop dat je gelijk hebt! oa mijn darmen rommelen helemaal niet meer, ben zo weer opgestaan zonder het gevoel zwanger te zijn disappointed.gif
    dat de tijd maar snel passeert... ben echt blij dat ik nog een tussentijdse echo heb de donderdag (heeft de gyn speciaal gedaan voor mijn gemoedsrust )
  • @Mintha je bent al wel 9 weken en bij sommige vrouwen nemen de kwaaltjes al wat af na 8 weken zwanger. de 1 is sneller gewent aan het hormoon dan de ander en is sneller in balans. Dus kwaaltjes kunnen nu af nemen. maar het is ook zo dat ze ook op en af komen. En je maakt je druk en dan kan je de boel ook even afsluiten. Dus probeer te ontspannen, hoe moeilijk ook. gelukkig hoef je niet zo lang meer te wachten om je wondertje weer te bewonderen bigsmile.gif maar ik snap wel dat de tijd nu een beetje voorbij kruipt.

Ik bedoel inderdaad z'n blijedoos of zo. kriebelt om die al te bestellen haha, had ik altijd al zo graag gewild ook eens z'n doos open te maken zien wat er in zit. ik hou van verassingen! bigsmile.gif

• @Bianka : de roze doos is pas bij de bevalling dat je die krijgt (wel bestellen). Maar je kan nu al de paarse doos krijgen. Ik krijg hem volgende maandag bij mijn gyn.
  • Bij mijn het ziekenhuis krijg je geen roze doos. Kan je de paarse doos ook zo krijgen?B

@Mintha ik voel ook niets speciaals meer hoor. Al een weekje ofzo. Ik zou vergeten dat ik zwanger ben. En in het begin moest ik een rekkertje aan mijn broeksknoop doen en nu doe ik gewoon mijn jeans met een riem aan. Maar je moet er vertrouwen in hebben dat dit vechtertje gaat blijven... hug.gif
  • De paarse doos krijgen wij ook bij de gyn na de eerste echo.
    Vorige keer kreeg ik er bij de rondleiding in het zh ook nog één. Dan had ik uiteindelijk toch nog de twee die ik eigenlijk had moeten krijgen. content.gif

Wat de zs-kledij betreft...ik heb me echt niet kunnen inhouden. En ik ga er gewoon van uit dat ik het nog ga kunnen gebruiken.
    Vorige zs heb ik veel thuisgezeten, dus toen had ik niet zo veel gekocht. Een gewone joggingbroek en ruime t-shirt ging voor thuis ook. content.gif
    Maar dit was nu zo'n goede solden en ik vond het echt mooi, dus ja... wink.gif

Mijn zs-broeken zal ik voorlopig nog niet nodig hebben. Al vond ik die dingen idd wel lekker warm aan mijn rug in de winter...smile.gif
  • Ik hou eerder van die broeken waar de taille band een rek is. Dus niet dat hele buikstuk. Die van pietro brunelli zitten geweldig, maar kosten suuuuper veel. Dus 2e hands geshopt
  • Hier staat mijn buik ook niet meer opgezwollen zoals in het begin. De misselijkheid Savonds blijft wel. S'ochtends ook maar ik zorg dat ik gegeten heb voor het kan doorzetten

Mijn oor zit nog steeds dicht. Ik hoor continu een gepiep. Om gek van te worden. Ik blijf ook snot hebben, dus zolang dat niet weg is zal het oor ook niet vrijkomen denk ik. Ben maar aan het wachten op naar de dokter te gaan want hoogstwaarschijnlijk kan hij er niks aan doen nu tijdens de zwangerschap. Maar mag toch gaan stoppen

Als je gyn geen paarse doos heeft mag je die in de apotheker ook halen als ik me niet vergis
  • Voila...een gaatje in m'n arm, wat buisjes bloed minder en vanavond zouden we al iets van nieuws krijgen. smile.gif

@Jamima : Hier in de streek kan je de paarse doos blijkbaar alleen bij de gyn of in het zh krijgen. Bij de apotheek dus niet.
  • hier ook niet meer bij de apotheek verkrijgbaar die paarse doos.
    Wel bij de gyn.
  • Hallo iedereen ik,kom mij hier ook voorzichtig aanmelden , ik volg de groep al wel een paar weken . Maar wou nog wachten tot na de 12 weken echo en de nipt test die ik moet ondergaan omdat wij in juni mijn vorige zwangerschap hebben moeten stoppen .
    Wat ik mij afvraag is hoe het komt dat jullie allemaal zo snel naar de gynaecoloog mogen ik moet nog wachten tot 22 februari . Ik heb gevraagt om vroeger te mogen komen maar dat vond de secetaresse van mijn gynaecoloog nie nodig .
    Ik denk dat ik rond half september moet bevallen maar ben niet zeker mijn cyclus was onregelmatig .3 keer aangepast. Laatste keer door Woeps op 28/01/2016 22:31
  • Ik mag ook pas op 9w gaan. Bij vorige zwangerschappen in 2008 en 2009 mocht ik ook al op 6.5w gaan...
  • Ik mag terug uit de lijst.. Hartje is gestopt met kloppen.
  • @Mintha oh mintha wat vreselijk cry.gif ik weet niet goed wat zeggen maar voel echt met je mee. Ik gun je je boeleke zo sadhug.gif
  • Wat vreselijk @Mintha! sad.gif Heel veel sterkte sadhug.gif
  • Veel sterkte Mintha. sadhug.gif
  • @Mintha heel veel sterkte en veel moed! Weten ze wat de oorzaak zou kunnen zijn?
  • @Mintha wat erg : sad.gif
    Hadden ze een verklaring ?
    Dikke knuffel
  • Vandaag toch plots en ongepland eerste echo gehad...Gisteren van de ha te horen gekregen dat mijn waardes wel héél hoog stonden.

Maar alles zag er picobello uit zoals het er nu zou moeten uitzien. Eén vruchtzakje met één klein vruchtje (en geen meer)...
    Nog geen hartactiviteit, maar dat is normaal voor deze termijn. Bij de volgende echo zou het er wel moeten zijn...
    Toch weer een beetje gerustgesteld...
  • Vreselijk nieuws Mintha. Veel sterkte.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld