Septembermama's

• Septembermama's

Benieuwd wanneer er nog septembermama's opduiken wink.gif hier uitgerekend voor 3 september (voorlopige gok op basis van gok voor lengte cyclus want heb het niet echt bijgehouden)
  • Hoi, ik mag mij ook voorzichtig toevoegen!

Ik heb net 2 miskramen gehad en nu voor de derde keer op rij terug zwanger. Hopelijk is het een blijvertje deze keer.

Het is mijn 8ste zwangerschap, ik heb 3 zonen van 3, 7 & 9 jaar oud. Ik ben uitgerekend voor 8 september volgens mijn methode.

Ik hoop dat er nog veel zwangeren bijkomen en het hier een gezellig groepje wordt 😉

Groetjes en een fijn eindejaar!
    Sarabi
  • Hier ook pos vandaag, uitgerekend voor 5 sept maar moet wegens smalle bekken net als 9m geleden keizersnede krijgen. Dus heb me ook aan augustus mapje toegevoegd. Gyn zal juiste datum van KS wel doorgeven. Wel nog raar, van. Eerste keer terug raak
  • Hallo dames (en proficiat bigsmile.gif )

Ik heb vandaag nog eens getest aangezien de vorige test 3 dagen voor nod was en het even duurde voor de streep kwam en ze werd ook niet erg donker. Dus wilde zien of er vooruitgang was. En ja hoor, direct een streep en goed donker smile.gif

Het begint stilaan door te dringen dat er weer een (laatste) sprotje in mijn buik zit. Dit is mijn derde kind (4e zs) en voel echt al spanning op mijn buik. Hij staat al vrij bol. Ik ben van mezelf vrij mager maar sinds de andere kindjes geen echt platte buik meer gehad, maar nu is het toch anders dan normaal. Dus vrees dat ze het snel gaan zien en zou het juist graag lang verborgen houden wink.gif
  • Heb hier ook al paar dagen een spannend gevoel in buik. En ook mensen die vroegen of we aan tweede dachten, dacht gewoon van menstruatie
  • Krijg al enkele jaren de vraag of er nog geen derde komt, vooral bij de nieuwjaarswensen. Dus zal eens goed moeten nadenken hoe ik dat donderdag ga afketsen zodat ik niet door de mand val haha. En eens los kleedje zoeken wink.gif
  • Vandaag bloed laten trekken: inderdaad zwanger (alsof ik daaraan twijfelde haha), en hcg komt inderdaad overeen met ongeveer 4 weken. Ineens ook afspraak bij gyn vastgelegd voor met 8 weken. Het wordt steeds echter 😀
  • Hier gisteren ook bloed laten trekken maar HCG was maar 74 dus te laag volgens duur. Heb eisprong ook aantal dagen later gehad dus hopelijk ligt het daaraan shocked.gif hoeveel heb jij? Moet volgende week terug gaan testen
  • Geen idee hoe hoog hcg precies stond, zal het morgen weten. Gisterenavond enkel gebeld voor de resultaten en ze zei enkel: positief en hcg geeft inderdaad een goeie 4 weken aan. Ze gingen nu het bloed verder uitgebreid onderzoeken (was vrij nutteloos als ik niet zwanger zou geweest zijn) en heb morgen een afspraak om die resultaten te bespreken. Zal dan vragen hoe hoog hcg stond en laat het je weten.
  • Hier lijkt het voor de derde keer op rij mis te lopen... Mijn temperatuur is al twee dagen lager en mijn testen blijven licht, deze avond zelfs quasi negatief. Ik heb gisteren bloed laten trekken met de bedoeling dat donderdag nog eens te doen om te bekijken of het goed zou doorzetten deze keer.
    Misschien heb ik nog een sprankeltje hoop maar realistisch gezien ziet het er slecht uit. Vandaag Is mijn NOD en ik heb al 4 dagen lichte positieve testen, die zou vandaag toch wel duidelijk geweest moeten zijn 😕

Dat wordt een minder leuk eindejaar, zeker omdat mijn vrienden en familie vinden dat ik niet mag treuren omdat ik al kinderen heb, maar toch doet het zo'n pijn...
  • Net zwager na 2j proberen. Eindelijk gelukt via IVF. love.gif Ben superblij. Ik geef het niet meer af. Wel veel last van krampen...
  • Proficiat @Lizzy

@Sarabi Je gaat voor elke poging met liefde voor dat nieuw leven. Dus natuurlijk mag je treuren. Hopelijk is het niet nodig, heb je uitslag bloed al?

Ik had op 28/12 (nod) hch 74, maar stond bij niet zeker zwanger. Gisteren bij gyn bloed laten trekken en was al 100+ denk dat ik veilig kan zeggen dat we zwanger zijn. 14/1 eerste echo
  • Sarabi, tuurlijk mag je treuren, trek je maar niets aan van die reacties. Mensen van buitenaf bekijken dat vaak veel te eenzijdig. Ik duim dat jullie snel goed nieuws mogen krijgen.

Lizzy, proficiat!

Vandaag achter mijn resultaten van de test op maandag geweest. Hcg stond op 647 toen, was op 4 weken en een dag. Blijkbaar ook cmv doorgemaakt sinds tweede kind hier geboren is. Dus ook goed nieuws 😀2 keer aangepast. Laatste keer door Demi op 30/12/2015 11:53
  • Amai die is wel heel hoog. Nuja ik had bij eerste zw ook maar 46 op bijna 4w dus zal van vrouw tot vrouw verschillen
  • Mum2be, ik zie hier op dat blad dat alles tussen 75 en 2600 overeenkomt met 4-5 weken, dus dan valt mijn 647 nog mee 😜

Van mijn eerste weet ik ni meer hoe hoog ik stond, bij mijn tweede weet ik dat het ook vrij hoog stond voor de termijn die ik was, dokter zei toen dat ik ofwel verder was dan gedacht ofwel dat het misschien een tweeling was 😉
  • Ja denk dat er ook echt verschil van labo tot labo is
  • Ik voeg met ook voorzichtig toe. Ik weet ook sinds afgelopen maandag dat ik zwanger ben. Heel pril natuurlijk. Net 4 weken en dit eindelijk na twee jaar een half proberen en een eerste ICSI poging en tweede TP in natuurlijke cyclus. Volgende dinsdag terug bloedafname, maar het ziet er goed uit. Volgens een eigen berekening zou het voor 5 september zijn.
  • @godelievefrancois Ik heb volgende dinsdag ook terug bloedname. Hopelijk is het dan allemaal mooi gestegen. Hebben ze bij jou de waardes gegeven? Ik heb ernaar gevraagd maar ze zeiden gewoon, ziet er goed uit voor deze moment. Ik denk dat ik uitgerekend ben voor 7 september. happy.gif
  • @Lizzy ze hebben mij ook geen waardes meegegeven, maar ze zeiden ook dat het er heel goed uitziet en dat het ernaar ziet dat dat volgende week ook zo het geval zal zijn. Dus ik maak me niet meteen zorgen.
  • Zit sinds gisterenochtend met zeurende lage rugpijn en buikpijn en ook soms last in mijn maag. Niet aangenaam, en zeker niet als je niet mag klagen omdat het nog een geheim is wink.gif
    Mijn buik zit ook meer in de weg 's nachts, zal eens op de zolder mijn zwangerschapskussen moeten opdiepen, dat doet wonderen. Er zit ondertussen echt wel een bolling op mijn buik. Normaal kan ik mijn buik intrekken zodat die plat is, nu kan ik dat met de beste wil van de wereld niet meer (en het is niet omdat ik gisteren te veel gegeten heb, integendeel wink.gif ). Hij was in het begin van de week 74,5 cm ongeveer en nu meet ik 78,5 cm. Ofwel zijn het mijn darmen die opgezet zijn, dat kan ook natuurlijk wink.gif

Maar voor het eerst sinds jaren heeft niemand me om middernacht 'een derde kindje in 2016' gewenst. Ik denk dat ze na al die jaren denken dat een derde er toch wel niet meer zal komen, het shockeffect zal eens zo groot zijn dan smile.gif

Aangepast door Demi op 01/01/2016 14:18
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld