leuk om te lezen hoe het met jullie babietjes gaat.niet alles even fijn zie ik,maar dat hoort er allemaal bij he,bij die ukjes.
Ole heeft nog steeds,of eigenlijk wEER last van diarree,maar volgens mij is het buikgriep,want de andere kinderen hebben het ook.
geen buikpijn meer gelukkig.ik moet wel de voeding dik blijven maken anders krijgt hij last van reflux.
het is wel een vreetzakje,hij drinkt sinds een week of 2 5 keer 200cc,soms zelfs 6 keer als hij snachts wakker word.is eigenlijk teveel,ik weet het,maar honger is honger he.hij krijgt al friso voor hongerige babies.
hij slaapt de laatste tijd vaak van 22 tot 6,maar niet altijd.vanacht was het 3:30.daarna sliep hij wel tot 9 uur.dat kon gelukkig ook omdat mn man thuis is vandaag.dan slapen de heren samen uit terwijl ik de andere kinderen naar school breng

.
2 weken geleden was hij 5 kilo en 56 cm.inmiddels misschien alweer een cm of 2 erbij,want 56 past hij echt niet meer in

.
Reeses;je kan hem gewoon laten liggen hoor.alleen zou ik er overdag niet meer dan 5 uur tussen laten,omdat hij anders of te weinig krijgt,of snachts vaker gaat komen.