bevallen in september 2015

• Proficiat @Bloempje !!! En mogen we de naam ook weten? smile.gif
    Geniet van deze fijne dagen!
  • gefeliciteerd bloempje!!
  • Proficiat aan alle dames die nog bevallen zijn ☺️ Ik brn het forum even uit het oog verloren. Ik heb het ook zo druk de laatste dagen met onze kleine man πŸ˜€
  • daar hoort je tijd nu ook heen te gaan he Reeses bigsmile.gif.hoe gaat het met hem?en met jou zelf?
    wij hebben helaas weer een refluxklantje ponder.gif.van speciale voeding tegen spugen krijgt hij diarree,dus die geven we alleen snachts.overdag houden we hem gewoon een half uur of langer rechtop.
    verder is het een heel zoet kindje.hij huilt alleen als hij honger heeft.dat mag van mij wel zo blijven goofy.gif.
  • Hier alles goed ! Wij zijn ook al van pap veranderd ! Nan pro ar. Hij had ineens veel last van krampjes en volgens mij ook wel wat reflux.
    Het is al wat beter met hem ! Zijn pas gisteren gestart en hij slaapt al terug 3 uur aan een stuk ☺️
    We gaven hem ook wat te veel voeding blijkbaar, hij weegt al 4,200 kg 😁 Ik wist niet dat dat kon. Ik dacht dat onze man gewoon veel honger had en dat dat geen kwaad kon !

En hoe is het met jullie ? @Jo-eL
  • het is met fases even zoeken he reeses.echt overvoeren kan je ze niet,dan spugen ze het vanzelf uit.dat was hier ook wel.omdat Ole honger bleef houden na de fles hadden we de fles opgehoogd,maar toen ging hij ook meer spugen en krampjes krijgen.dus toen maar weer terug naar wat minder in de fles en wat vaker een flesje.
    maar afgelopen nacht sliep hij opeens van 20:15 tot 04:00 dus kwamen we op 6 flessen uit ipv 7 en heb ik er weer meer in gedaan.nu gaat het wel goed.

het is hier ziekenboeg.vorige week was zoon2 ziek,maandag kwam zoon3 ziek uit school en nu heft onze dochter het flink te pakken.hoge koorts,spugen,en steeds naar bed willen.zo sneu.
    ole heeft ook een flinke snotneus.ook zielig,en lastig vooral,want ik krijg het neusje niet goed vrij,waardoor hij soms echt naar adem ligt te snuiven.
    gaat zo'n kleintje niet automatisch door de mond ademen als het neusje dichtzit?ik vind het er wel eng uitzien.hopelijk is het snel weer over.de andere jongens waren met 2,3 dagen gelukkig weer beter dus hopelijk waait het snel over.
  • Oh , wat erg ! Ik hoop dat iedereen al genezen is ! Gistere heeft Jayden geslapen van 19:00 uur tot 01:00 πŸ˜„ ik schoot wakker en keek naar de klok ! Ik kon mijn ogen niet geloven πŸ˜„ nog geen minuut later werd hij wakker voor zijn papje. Wij zitten nu op 6 flessen van 120 me (zonder pap dan wel). Hij is al 3 cm gegroeid !! Het gaat zo snel !!
  • lekker is dat he reeses bigsmile.gif.Ole komt meestal voor een nachtvoeding rond 3 uur/half 4.of hij de laatste fles nou om 23 uur of 21 uur gehad heeft maakt niet uit.dus als we rond 21 uur uitkomen maakt hij ook een mooie ruk.ik ga dan ook gauw naar bed en voel me dan spontaan uitgerust goofy.gif.
    Ole drinkt nu 6 x 150.hij heeft helaas veel last van diarree en krampjes van de verdikte voeding,maar hij kan niet zonder want dan krijgt hij ongemak en pijn van reflux.we zijn daarmee nogal aan het tobben ponder.gif.ook nog steeds verkouden helaas.
    donderdag krijgt hij zn eerste prikjes.ik ben benieuwd hoe hij gegroeid is.met 4 weken was hij 900 gram en 1 cm gegroeid sinds zn geboorte.ik vond dat niet echt veel.Aangepast door Jo-eL op 02/11/2015 14:33
  • Hoi dames !

Hoe is het met jullie ? Hier is alles in orde 😊 Jayden kan al bewust lachen en volgen met zijn ogen ! Hij komt goed bij ! 600 gram op 2 weken πŸ˜‚ Volgens kind en gezin was het nog niet te veel. Hij drinkt nu 6 x 150 en elke maaltijd infacol. Gisteren heeft hij van 19 u tot 3 u geslapen 😍
    Hoelang mag je baby doorslapen zonder voeding eigenlijk ? Hij vraagt altijd zelf achter zijn voeding , maar toch !
    @Jo-eL is het al wat beter met ole ?
  • Het dames,
    Hier ook nog eens een berichtje van mij. Met onze man is alles goed. Hij is al 5,300kg en 58cm! Hij heeft wel koemelkeiwitallergie, dus speciale pap nu. Nu gaat het ook veel beter. De eerste spuitjes zijn ook achter de rug, tot nu toe nog geen last van gehad.
    Wij zitten op 6 voedingen van 120-150ml. Qua slapen, meestal van 20u tot 1u en van 2u tot 6-7u smorgens. Door de dag bijna niets...

Groetjes
  • Ons ventje is ondertussen al 11 weken, 62 cm en 6,5 kg. Drinkt nu 5 flessen van 180 ml en laatste fles rond 22u en slaapt dan tot 5 a 6 uur s' morgens. Moeten wel nutriton (johannesbroodpitmeel ) in zijn fles doen tegen reflux. Heeft wel altijd savonds een huiluurtje. @Reeses infacol wat is dat?
  • Druppels tegen lucht in de darmjes , het lijkt bij Jayden te helpen 😊
  • leuk om te lezen hoe het met jullie babietjes gaat.niet alles even fijn zie ik,maar dat hoort er allemaal bij he,bij die ukjes.
    Ole heeft nog steeds,of eigenlijk wEER last van diarree,maar volgens mij is het buikgriep,want de andere kinderen hebben het ook.
    geen buikpijn meer gelukkig.ik moet wel de voeding dik blijven maken anders krijgt hij last van reflux.
    het is wel een vreetzakje,hij drinkt sinds een week of 2 5 keer 200cc,soms zelfs 6 keer als hij snachts wakker word.is eigenlijk teveel,ik weet het,maar honger is honger he.hij krijgt al friso voor hongerige babies.
    hij slaapt de laatste tijd vaak van 22 tot 6,maar niet altijd.vanacht was het 3:30.daarna sliep hij wel tot 9 uur.dat kon gelukkig ook omdat mn man thuis is vandaag.dan slapen de heren samen uit terwijl ik de andere kinderen naar school breng bigsmile.gif.
    2 weken geleden was hij 5 kilo en 56 cm.inmiddels misschien alweer een cm of 2 erbij,want 56 past hij echt niet meer in goofy.gif.
    Reeses;je kan hem gewoon laten liggen hoor.alleen zou ik er overdag niet meer dan 5 uur tussen laten,omdat hij anders of te weinig krijgt,of snachts vaker gaat komen.
  • Dag dames!

Hoe is het daar bij jullie?
    Bij ons gaat het goed! Alleen zitten we nu in een sprongetjesfase denk ik. Doorslapen, nee hoor, doen we niet meer aan mee! Tijdens de dag slapen, nee hoor, doen we ook niet meer aan mee. Bij mama en papa zijn, Ja graag! Hongerig doen en dan weinig eten, Ja hoor!
    Ach, ik weet dit gaat voorbij smile.gif maar het is wel even vermoeiend.
    Nog een 3-4 weekjes en we beginnen aan groentepapje en in februari is het zover... dan gaat onze kleine man naar de onthaalmoeder. Al heb ik daar nu al schrik voor, hem zo moeten afgeven.

• Ons zoontje is nu 4 maanden en word ook al aanhankelijker. Hij slaapt wel nog altijd door snachts. Hij eet nu al 2 weken groentepapjes en dat gaat heel goed. Mag nu proberen met fruitpap maar dat vind hij niet lekker. Hij slaapt nog veel over dag maar gaat wel wat moeilijker. Het duurt eventjes voor hij in slaap geraakt. Hij grijpt al naar zijn speelgoed. Een fopspeen wilt hij niet dus kan hem wel moeilijk troosten als hij huilt. Maar gelukkig weent hij niet veel, tis een welgezind ventje. In maart gaat hij naar de crΓ¨che. Ik weet nu al dat ik het heel moeilijk ga hebben om hem achter te laten.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld