bevallen in september 2015

• Nee nu niet meer ! Eerst heb ik 2 weekjes 'verlof' en daarna zwangerschapsverlof. 😄 tenminste als ons ventje niet vroeger komt !
    Vandaag nog de laatste dingetjes in orde gebracht . En nu rustig afwachten 😁
  • Ik ben benieuwd wie de volgende gaat worden!

Zelf ben ik sinds maandag in moederschapsrust (38 weken zwanger). Deze week nog proberen de laatste dingen in orde te brengen zoals het bedje opmaken, het parkje in orde maken, ... en dan volgende week wachten we af wink.gif! Nog voldoende rusten, want daarna zal het er niet meteen meer van komen.
  • geniet van jullie verlof,iedereen die zover is!
    en dan hopelijk niet al te lang moeten afwachten.
    met ons gaat het supergoed.
    het thuiskomen zondagavond was wel hectisch (vlak voor kinderbedtijd thuiskomen en direct kraambezoek) en gisteren is onze dochter 2 jaar geworden,en was er ook bezoek tot 21 uur.
    Daarbij een onrustige nacht met Ole gehad dus wij zijn inmiddels wel opgebrand blush.gif.
    maar we hadden onze dochter haar verjaardag niet willen ontnemen en met Ole gaat het verder supergoed.
    de andere kinderen zijn ook dolblij met hun broertje,dus we mogen niet klagen.
    we hebben een fijne hulp en vanaf vandaag gaan we wat meer rust nemen.
  • Wij zijn gisteren de trotse ouders geworden van een derde zoontje. Ide woog 4,215 kg en 52 cm. Een klein brokje 😊
    Hij doet het supergoed.
    De bevalling is ingeleid owv zwangerschapsdiabetis. Vliezen breken heeft even geduurd, maar daarna is het zeer snel gegaan.
  • Proficiat!! Amai, ook al een heel kereltje! Geniet ervan!

Wij zijn vandaag ook op controle geweest, geschat gewicht op dit moment 3kg400.

• Dikke proficiat @Jo-eL en @I** ! Leuke namen en mooie gewichtjes smile.gif

Hier gisteravond wat lichte menstruatie-achtige krampen, maar die gingen netjes voorbij met mijn warmwaterkruik.
    Midden in de nacht wel wakker geworden van darmkrampen die niet normaal pijn deden, maar het was me wel heel duidelijk dat het mijn darmen waren en geen weeën. Na een uur of 3 te hebben opgezeten toch maar weer mijn bed in gegaan en nog wel wat kunnen slapen. Ik kan eerlijk zeggen: liever weeën dan darmkrampen die niet voorbij gaan astonished.gif Jongens toch!

Morgen nog eens op controle bij de gyn. Ik ben eens benieuwd love.gif
  • @I** proficiat !! 😊 ben je content van klina ? Sorry dat ik het zo vraag maar ik ben zo curieus ! 😃
  • @Reeses ben wel content van Klina. Ontbijt is uitgebreid (pistolets of sandwiches, cava, fruitsap, yoghurt, fruit, ...) middageten is wel niet lekker 😑
    personeel is vriendelijk en behulpzaam.
  • Gefeliciteerd l! ! Geniet er van.

Skye-blue; wie weet maken je darmen zich leeg voor de bevalling! Dat was bij mij ook zo dit keer.
    3 dagen voor mn vliezen braken had ik darmkrampen en 3 keer per dag ontlasting, tot diarree aan toe.
  • Proficiat @I** !!!
    Ik zal ook blij zijn als het zover is. Het is zo lastig dat je niet echt naar een bepaalde dag kan aftellen he. Het kan iedere moment zijn maar evengoed kan het nog 3 weken duren he. Pfff 😉ik word een beetje ongeduldig.
  • @Jo-eL : Ik heb het vandaag proberen melden aan de gyn tijdens mijn controle, maar ze onderbrak me en we zijn er niet verder op ingegaan omdat we wat schokkender nieuws kregen:
    Kindje nog steeds in stuit. Moet morgen binnen om vrijdag KS te krijgen om 08u00...
    Dus ja... Gelukkig staat alles in orde. Juist nog de lakentjes wassen en strijken se... tegen morgenmiddag drunk.gif Dan gaan we met 2 nog iets gaan eten en dan moet ik al binnen horror.gif
    Mijn laatste 2 dagen pregnant.gif horror.gif horror.gif horror.gif horror.gif horror.gif horror.gif horror.gif
  • Achja, dat was ook zo.je kindje lag in stuit he.nog steeds dus. Jammer.
    Maar heej, hij/zij gaat komen ! thumbup.gif
    Spannend joh.zie je op tegen de keizersnee?
    Wel mooi om er zo naar toe te leven. Alles in orde maken, nog een keer samen eten en dan is het straks zover...
    I zal aan je denken! Hopelijk laat je snel wat horen angel.gif.
  • @Skye_blue Veel succes! Ze leiden je dan wel vroeg in hé... ik dacht dat ze dan nog zo dicht mogelijk bij de 40 weken gingen, maar natuurlijk als zij voldoende gewicht heeft dan is er geen probleem hé! Wel leuk dat je inderdaad zo een moment weet. Nu kan je er echt naar toe leven.

Hier is het wachten en wachten...
  • @Jo-eL : Ja, het is spannend smile.gif Ik kijk er naar uit om ons meisje te zien, maar mentaal kan ik het nog steeds moeilijk vatten dat het zo snel al is. Ik merk dat ik vandaag wel wat emotioneel ben. Heb mijn zwangerschapskleding enz al wat ingepakt en hoewel ik het fysiek beu was die dikke buik, ga ik er precies toch moeilijk afscheid van kunnen nemen wink.gif
    Je hoort zeker snel hoe het geweest is wink.gif
    Hoe gaat het met jouw kleintje?

@Bloempje : Op de vorige controle was dat al gezegd, dat ze een KS rond 38w inplannen. Ik heb eigenlijk geen flauw idee waarom, ik ga dat straks eens vragen, want ze hebben me die vraag nog al gesteld smile.gif Gewicht en lengte heb ik ook geen idee van. Heeft de gyn gisteren niet meer gemeten (vond ze blijkbaar niet meer de moeite) En het laatste gewichtje was rond 32w. Dus ik kan er niet op voort gaan... Ik heb vooral maatje 50 ingepakt. En 1 setje + 2 rompertjes in 56, maar ik denk (hoop) dat dat nog te groot zal zijn als ze 2 weken te vroeg komt tongue.gif
  • @l**: gefeliciteerd en geniet ervan!!

@Skye_Blue: Veel succes vanavond en morgen. Ik vermoed dat ze het op 38 weken doen om zoveel mogelijk te voorkomen dat je toch in arbeid gaat en dan nog een spoedkeizersnede moet krijgen.... Komt goed en geniet nog een avond van de stampjes (ga ze ook wel missen hoor smile.gif )
  • Ja,herkenbare gevoelens.toen ik in het ziekenhuis lag en ze me kwamen vertellen dat ze direct gingen inleiden overvielen de emoties me ook.
    ene kant blij dat hij er dan eindelijk zou zijn.aan de andere kant een soort verdrietig gevoel dat ik niet meer zwanger zou zijn.
    toen de kraamhulp wegging had ik dat weer.alles was voorbij.niet meer zwanger,niet meer uitkijken naar de bevalling,kraamtijd alweer achter de rug.nu het gewone leven weer oppakken.met een nieuw leven erbij,waar het uiteindelijk om te doen was,dat wel love.gif.
    met ons gaat het supergoed.ik ben vlot hersteld,Ole is een supermakkelijke,lieve baby.hij huilt nooit.mopperd als hij honger krijgt,zo om de 4 uur.
    hij drinkt flesjes,maar ik kolf 3 a 4 keer per dag ongeveer 20cc en dat krijgt hij erbij.als hij hongerig word en het is alweer een tijdje geleden dat ik gekolfd heb dan leg ik hem eerst aan.dat gaat supergoed zo.
    vandaag komen ze van het concultatiebureau op huisbezoek en gaan we hem weer wegen.ik ben benieuwd.vorige week toen de kraamhulp wegging was hij 3 kilo.
    een mooie,voorspoedige bevalling Skye-blue!! thumbup.gif
  • Gisteren ben ik de trotse moeder geworden van Emily love.gif
    Onze meid is 45 cm en woog 2.840 kg.
    Ze drinkt al heel flink van de borst, maar we moeten haar meer stimuleren. Ze vraagt er zelf te weinig achter.
    Ik zal morgen meer vertellen smile.gif
  • @Skye_blue proficiat! Geniet maar van je kleine meid. Mooie naam.
  • Proficiat !! Skye_blue 😃

Pff , heb al heel de dag steken en menstruatiepijn 😕 zou het dan toch nog dit weekend kunnen zijn 😊
  • @skye_blue proficiat!

ik had gisterenavond ook een hele tijd wat 'steken' terhoogte van mn blaas en geregeld harde buik, maar dat was blijkbaar toch ook niet het begin. De baby was toen ook wel veel in beweging. Ook heb ik overdag geregeld steken in mn lies. Ik hoop dat het hier niet te lang meer wachten is. ( ben benieuwd om ons kindje te zien en wat ook meespeelt is dat ik dan eindelijk terug gewoon zal kunnen eten want door de zwangerschapsdiabetes mag ik heel veel niet eten) maar bij ons zoontje was ik 9 dagen overtijd dus ik hoop dat het nu sneller gaat. 😉
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld